אישה עם קולר. ShutterStock
ShutterStock

תהיו אמיתיים: משחקי הסקס האהובים עליכם במיטה

24.12.2018 / 17:24

האם אתם משחקים משחקי תפקידים? שרברב ועקרת בית, רופא וחולה, מר סמית' והבחורה שבראד פיט בגד איתה באנג'י - לא משנה למה תתחפשו, או לא - זה אומר משהו על הזוגיות והמיניות שלכם. גלו מה

האם אי-פעם שקלת להכניס משחקי תפקידים לחיי המין שלך? אם את בזוגיות, ורוצה להפתיע את בן או בת הזוג בהרפתקאות אינטימיות שלבטח יפלפלו את היחסים - כדאי. לפי לא מעט מחקרים, משחקי תפקידים הם רעיון מצויין לזוגיות. מאחר והתלונה הכי נפוצה, היא שבחלוף השנים הרבות השגרה משתלטת על חיי המין וזוגות רבים פונים לפתרונות כגון בגידות, פוליאמוריה או פשוט חוש-הומור דלוח על כמה שזוגיות זה נורא.

לפי האתר Bustle, משחק התפקידים הנפוץ ביותר בין זוגות הוא זה שבו שניים משחקים אותה זרים גמורים, המוצאים את עצמם באיזושהי דרך בהרפתקה אירוטית. במקום השני זה משחקי החשפנית או ילדת-בית-ספר-חצופה הידועים לשמם, ואל המקום השלישי השתחלה פנטזיית הסאדו הידועה מ"חמישים גוונים של אפור" - הספר והסרט שיצא בעקבותיו שירתו היטב את הז'אנר. מטפלים מיניים רבים גם ממליצים על משחקי תפקידים כהזדמנות עבור בני הזוג לבטא את יצריהם וחשקיהם הפנימיים, להיות יצירתיים ביחד ולהוסיף פלפל לסקס.

אז מה אתן אומרות, אולי הגיע הזמן לפקוד את חנות התחפושות, ולא בפורים? גם אם סתם בא לכן לצחוק קצת, ענו וגלו איזה משחקי תפקידים הכי מתאימים לכם, ומה זה אומר על הזוגיות שלכם.

(השאלון מנוסח כלפי זוגות סטרייטים, אך מכוון באהבה גם ללהט"בים)

כנסו לפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully