אייל גולן, דניאל גרינברג. רפי דלויה
רפי דלויה

למה דניאל גרינברג לא צריכה לצאת עם אייל גולן

27.12.2018 / 18:01

אייל גולן ודניאל גרינברג הם הזוג הכי לוהט של השבוע. לא הכי אמין, אבל לוהט. איכשהו כל הבחורות הכי שוות בארץ יצאו מתישהו עם אייל גולן, שזה כבר נתון מעניין, ורצינו לספר לכם למה לדעתנו זה לא רעיון טוב

מה משותף לדניאל גרינברג, אילנית לוי ורוסלנה רודינה? ובכן, אנחנו לא מזלזלות באינטליגנציה שלכן קוראות יקרות, ברור לנו שאתן חיות כאן, בישראל, ויודעות שזו רשימה לוהטת שנמצאת בטלפון הנייד של אייל גולן.

והרי כולנו יודעות שלצאת עם גולן זה כבוד קצת מפוקפק, כי מצד אחד, ובכן, זה אייל גולן - אצולה ישראלית ים תיכונית עטופה בגבריות מחוספסת קשוחה שמזמרת שירי אהבה שיכולים להמיס גם את הלב הציני ביותר. ומצד שני, וול, זה אייל גולן.

הוא היה אייל בפרשת השוקולד של אילנית לוי, המשיך להיות אייל עם רוסלנה והפרשה הלא מדוברת ההיא ועכשיו הוא אייל של דניאל, זה שיהפוך את 15 דקות התהילה שלה מהאח הגדול לשעה או שעתיים ויוסיף לאינסטגרם שלה כמה עשרות אלפי מעריצות צורחות וגברים עם חיבה לשרשראות זהב.

אם אתן לא בטוחות לגבי מה שאתן מרגישות לגבי העניין הזה, תנו לנו לעזור לכן עם 4 סיבות לא לצאת עם אייל גולן, ואחת, למה דווקא כן:

בגלל האקסיות
זה אף פעם לא כיף לגלות שלגבר שלך יש אקסית שווה במיוחד, גם אם אותה אקסית היא סתם מלצרית בקפה קפה או דוגמנית אינסטגרם מכוערת עם חיבה לפוטושופ, אבל כאן מדובר בשתי אקסיות שהיו גורמות לכל אחת לנסות להכניס את הבטן קצת יותר חזק. זה די ברור שיש לו חיבה לדוגמניות יפיפיות (האמת, למי לא? הוא פשוט נמצא בסביבה שלהן על בסיס יומיומי) אבל עם כל הכבוד לביטחון העצמי של דניאל ולעיניים הכחולות המדהימות, לשמוע שהוא קופץ לאירוע של הגן עם רוסלנה או עושה הפקת יומולדת עם אילנית זה לא כיף לאף אחת. היי, החבר שלנו קיבל פעם הודעת תפוצה מהאקסית ובטעות התנפץ לו הטלפון.

בגלל אבא שלו
אנחנו לא יודעים מה היה או לא היה בימים השחורים של הפרשה, אבל דבר אחד די ברור לנו, וזה שאנחנו לא מתות על אבא שלו. אז כן, דני ביטון יכול להיות אדם מקסים ומצחיק, ארנבון קטן ולבן שבא לך לחבק, אבל בואו נודה בזה - אף אחת לא באמת רוצה להיתקע אצלו בארוחת שישי בהפסקת חשמל.

בגלל הקעקוע
לא משנה אם דניאל אוהבת או לא אוהבת קעקועים, היא תצטרך להתרגל לעובדה שלאייל יש עיניים בגב. טוב, אולי לא בגב, יותר בעורף, אבל אלו זוג עיניים גדולות ועצבניות, והמחשבה על להתעורר באמצע הלילה ולגלות שהעורף שלו בוהה בנו קצת מקריפה. טוב, הרבה מקריפה.

בגלל האובססיה
אייל הוא לא סתם זמר או סלב, כל דבר שהוא עושה הופך מיד לכותרת, לא משנה כמה זניח. ואמנם זה יכול להיות בונוס נחמד לדוגמנית מתחילה וחובבת פלאשים אבל אף אחת לא רוצה שכל יציאה מהבית, כל פליטת פה קטנה וחסרת משמעות וכל תנועה לא נכונה יזכו אותה ואת הזוגיות שלה בדיון אובססיבי של אלפי טוקבקיסטים כועסים, וזה בדיוק מה שיקרה (וכבר קורה).

ולמה כן?
בגלל האינסטגרם. ואנחנו לא באמת יודעות מה קורה בין אייל לדניאל, ממש כמו שאנחנו לא יודעות מה קורה בכל זוגיות שלא שייכת לנו, ולכן אנחנו לא באמת יכולות להגיד לה את מי לאהוב ולמה. ובסופו של דבר אם הוא עושה לה טוב, זו הסיבה היחיחדה שאמורה להיות חשובה לה. הסיבה שלנו היא בגלל האינסטגרם - צאי איתו, אל תצאי איתו - רק בבקשה אל תשכחי לעדכן אותנו בסטורי. תודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully