מילק אנד האני. אתיאל ציון,
אתיאל ציון

חשה את עצמך מבינה גדולה באלכוהול? תוכיחי

9.1.2019 / 17:12

רוב החברים שלנו, החברים של החברים שלנו, החברים שלהם, וגם אנחנו, חוטאים מדי פעם באיזה דרינק. וב"מדי פעם" אנחנו מתכוונים שלוש ארבע פעמים בשבוע... אבל האם אתם באמת מבינים באלכוהול כמו שאתם חושבים? ענו על השאלות וגלו

דווקא שתיית ויסקי נדירה יותר במחוזותינו, וחבל, כי אין על ויסקי, כשהוא ויסקי משובח. אז מסתבר שבארצנו הקטנטונת יש מזקקה בשם מילק אנד האני, שהיא מזקקת הויסקי הראשונה בארץ ומייצרת ויסקי שזכה לתהודה עולמית ותשבחות של מביני דבר.

המזקקה ממוקמת בתל אביב, ומאחר והאקלים הישראלי מאופיין בטמפרטורות גבוהות ולחות במשך רוב ימות השנה, זה מאפשר לוויסקי להתיישן מהר יחסית, כך שוויסקי בן 3 או 4 שנים מרגיש בוגר מכפי גילו.

המזקקה M&H הוקמה על ידי ע"י בני הזוג גל וליטל קלקשטיין, והיא מזקקת הוויסקי הראשונה בישראל. המזקקה מייצרת תזקיקים איכותיים ועמלה על הוויסקי הישראלי הראשון, שהמהדורה המסחרית שלו מתיישנת בחביות ותראה אור בסוף 2019. כל חומרי הגלם, הציוד, החביות והתהליכים נבחרו במטרה להבטיח שהמוצר הסופי בין אם תזקיקים לבנים ובין אם ויסקי מיושן) יעמדו בסטנדרטים המחמירים ביותר של איכות וטעם.

רוצים להיות בין הראשונים שטועמים מהבקבוקים הראשונים של היאנג סינגל מאלט הזה ומקבלים ערכת מתנה שמכילה בקבוק יאנג סינגל מאלט, גרביים, כוס יוקרתית, מחברת ועוד?

כנסו לכאן, מלאו אחרי ההוראות, ואולי תהיו בין השלושה שמקבלים את הערכה המעולה הזאת במתנה!

בפייסבוק ובאינסטגרם שלנו כבר היית? לא ברור למה את מחכה

כנסו גם לפייסבוק שלהם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully