רומי נסט, האח הגדול VIP. ניר פקין
ניר פקין

לפני שנכנסה לאח הגדול: סודות היופי של רומי נסט

13.1.2019 / 10:33

היא נכנסה כמו נסיכה, עם גלימה אדומה ותלבושת עיניים מיוחדת, ובחודשיים הקרובים נראה אותה בתוכנית הכי נצפית בארץ, אבל קצת לפני כן היא היתה כאן, והדגימה לנו איך שמים מייק-אפ וקונסילר בצורה הנכונה

דקה של ביוטי: רומי נסט מגדימה מייק אפ וקונסילר/יוסי ציפקיס

זה נשמע פשוט, אבל יש המון טעויות שאפשר לעשות כשמדובר בהנחת מיי-אפ. המברשת הלא נכונה, הגוון, הטקסטורה, ובעיקר הכמות. גם קונסילר הוא אומנות בפני עצמה.

אז איך עושים את זה נכון?

צרכים: קיימים מייק-אפים בדרגות כיסוי שונות. כיסוי גבוה, כשמו כן הוא - מכסה את העור בשכבה אטומה של איפור - קנבס חלק ומושלם. מייק אפ בכיסוי בינני שאפשר ךבנות אותו לגבוה, שוב, תלוי בכמה יש לך לכסות, מייק אפ בכיסוי בינוני, שמאחיד כמעט לגמרי אבל עדיין רואים קצת את העור מתחתיו, האחרון הוא מייק אפ בכיסוי קליל שמאחיד מעט את העור ובעיקר משמש כבסיס לשאר האיפור - כיסוי של ממש לא תקבלי ממנו, ולפעמים זה כל מה שאת צריכה. אז לפני שאת בוחרת בררי עם עצמך מהם צרכיי המייק-אפ שלך. האם יש לך עור שאין הרבה מה לכסות בו ואת רק צריכה האחדה קלה? או שיש לך פיגמנטציה, פצעונים ואדמומיות? אל דאגה, יש מייק-אפ מתאים לכולן.

טקסטורה: מה את מעדיפה? מוצר קרמי, מוצק, או נוזלי ודק? הגימור שמתאים לכל אחת קשור להעדפות אישיות, וגם למזג אויר. למשל את עשויה לאהוב גימור לחותי בחורף וגימור מאט בקיץ. שאלי את עצמך איזה מראה את מעדיפה - מאט לגמרי, דמוי עור או ממש זוהר? אל תשכחי שגם סוג העור שלך משחק תפקיד בהתאמת הגימור - חוק האצבע אומר שאם יש לך עור שמן סביר להניח שיתאים לך מייק אפ בגימור מאט, ואם יש לך עור יבש או בוגר, יתאים לך מייק אפ שנותן לעור לחות והגימור שלו זוהר ורענן יותר.

את הפייסבוק והאינסטגרם שלנו את מכירה?

טכניקה: למען האמת הטכניקה להנחת מייק-אפ יכולה להשתנות כל יום לפי התוצאה הרצויה לך. למשל, אם את הולכת על מראה אטום יותר, רצוי להשתמש במברשת מייק-אפ (קבוקי דחוסה) שתיתן לך את מקסימום הכיסוי, בטפיחות. למראה טבעי יותר, אפשר למרוח מייק-אפ כמו שמורחים קרם לחות - עם הידיים - ככה הוא ייטמע טוב יותר בעור אבל הכיסוי שלו יהיה נמוך יותר. ביוטי בלנדר רטוב וסחוט הוא שיטה נוספת, והיא תשיג לך גימור שנופל באמצע. הייתרון של הספוגית היא הכיסוי המלא יחסית, יחד עם גימור מעט לחותי וטבעי, כי היא לחה. ולא משנה באיזה מייק אפ תבחרו, תזכרו לא להעמיס יותר מדי חומר על הפנים. לזה יש נטייה להיראות רע אחרי כמה שעות, לא משנה באיזה מוצר השתמשת.

דקה של ביוטי רומי נסט. אלעד קליק,
רומי נסט/אלעד קליק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully