שפיטה. מתוך הכוכב הבא לאירוווזיון, צילום מסך
צילום מסך/מתוך הכוכב הבא לאירוווזיון

למה אנחנו לא רוצות ששפיטה תייצג אותנו בארוויזיון

22.1.2019 / 14:02

כשהיא נכנסה לאודישן שלה בכוכב הבא, היא נראתה לנו קצת מוכרת. אבל מהרגע שרותם סלע התחילה להתלהב ממנה בצורה שהייתה מוגזמת אפילו בשביל אסי, הבנו שאנחנו חייבים להכיר לעומק את השם 'שפיטה'.

מהרגע שהיא עלתה על הבמה כל השופטים התעסקו במי היא באמת, למה לעזאזל היא לא מספרת להם מה השם האמתי שלה ומי היא כבן אדם - הרי אם אין לך סיפור רקע קורע לב אתה לא באמת אמור לעלות שלב, נכון? ושפיטה אמרה שהיא בכלל מדובאי והכל אצלה יהלומים ומקלות הליכה מקושטים, אז מה עושים? וגם - למה אפילו לירן רוסו, המוכר לכולנו כסטטיק, מתעקש להבין אם מדובר בגימיק.

אז קודם כל קבלו את הסיפור של שפיטה, רותם שפי בשבילכם, ולמה היא ממש לא צריכה לייצג אותנו באירוויזיון:

בפייסבוק ובאינסטגרם שלנו כבר היית? לא ברור למה את מחכה

רותם היא תל אביבית בת 34, בוגרת רימון ממש כמו קרן פלס, זמרת ומדובבת שאפילו שירתה בלהקת חיל האוויר. עד לפני כמה שנים לרותם היתה להקה - כזו שמנגנת על במות של בארים תל אביביים מגניבים ואפלוליים כמו האוזן בר וקפה ביאליק ורוצה שיגלו אותה, היא שרה חומרים מקוריים, תיבלה את השירה בהמון הומור ונשמעה יותר כמו דנה ברגר מאשר דיווה ערביה מדובאי.
בין לבן חלטרה שפי בדיבוב, וככה יצא שאם ראיתם עם הילדים שלכם סרטים מצוירים כמו גשם של פלאפל, הנסיכה והצפרדע ואפילו פוקימון, תדעו שמאחורי כמה מהדמויות מסתתרת לא אחרת מאשר שפיטה.

אז כן, מצד אחד הגימיק של רותם הוא מעולה - היא מצחיקה, סוחפת ומלאת כריזמה, היא נראית כמו יהלום נוצץ ומגניב והיא אפילו זמרת מצוינת, אבל מצד שני, איך לומר, הגימיק לא מחזיק.
וזה לא שאנחנו לא אוהבים גימיקים - דודו פארוק הוא כוכב, סטטיק הוא בכלל שופט באותה תכנית ונטע ברזילי היא הגביע שכולנו מתהדרים בו, אבל יש הבדל גדול בין שפיטה לבין כל אותם הגימיקים, וזו העובדה שאנחנו לא מאמינים לה. ולא משנה כמה היא תצחק על כולם, תעשה מבטא ערבי ותפלרטט עם הקהל, אנחנו עדיין רואים בה את התל אביבית מפלורנטין שמסתובבת עם גולגול שנמצא גבוה מדי על הראש, משקפיים של חנונית בקטע מגניב ובגדים מחנויות יש שניה. וזה לא מרגיש לנו אותנטי.

גם זה לא קול...

שמנופוביה, מיזוגניה והטרדה מינית: כל האמת מאחורי הסדרה חברים

לכתבה המלאה

כן, דודו פארוק הוא בכלל ילד צפוני בלונדיני מתל אביב, אבל מאמינים שהוא קם בבוקר, מצחצח שיניים עם ערק ונוסע ברחבי תל אביב באוטו עצום עם גופיות על המושבים. ממש כמו שאנחנו מאמינים שלסטטיק יש ארון שלם לתכשיטים, תחתוני בוקס ממשי, אסלות מזהב ודולרים שהוא משתמש בהם כנייר טואלט. אבל כשמסתכלים על שפיטה רואים דירה שבורה בפלורנטין ודייטים כושלים מהטינדר, לא אבא שייח שלימד אותה לדהור על סייחים ערבים מאז שהיא קטנה. וכאן הבעיה, כי אנחנו רואים יהלום ומריחים גולדפילד. ואת שניהם אנחנו אוהבים, אבל אנחנו מרגישים שמנסים למכור לנו זיוף.

סורי, אוהבים אותך שפיטה, את ממש מוכשרת ויפה, הנה, אפילו עקבנו אחרייך באינסטגרם וצחקנו בקול רם! ואין לנו ספק שתצליחי בארץ וממש בעוד רגע תעשי סבב תכניות אירוח ועוד פרסומת. אבל אנחנו לא מאמינים לך, ואם אנחנו לא מאמינים, אז אין סיכוי שאירופה תאמין/ תצביע לך (מה שנראה לך יותר נכון)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully