נטלי דדון האח הגדול. צילום מסך
צילום מסך

"טיפה חזה": תקרית הביקיני המרתיחה של נטלי דדון בבית "האח הגדול"

27.1.2019 / 16:36

היא כביכול אישה חזקה שהצליחה לעלות ממצבים קשים, אבל בבית האח הגדול היא לא מפגינה יותר מדי עוצמה פנימית, או אחוות אחיות. אז מה קורה עם נטלי דדון?

בית האח הגדול הוא לא מקום פשוט גם עבור אדם החזק ביותר. המתמודדים נשלפים מתוך אזורי הנוחות שלהם, מופרדים מהחברים והמשפחה, מהטלוויזיה והטלפון, ונאלצים לשבת שם ולסבול אנשים שבהרבה מקרים לא היו בוחרים להיות בסביבתם, בלי יותר מדי עיסוקים מסיחי-דעת מלבד שיחות סרק, ריבים מטופשים על חלב סויה וסיגריות ונשנושים בלתי פוסקים.

למעשה בית האח הגדול הוא כור היתוך כזה, שנועד להמיס לך את האישיות, להפשיט ממך לאט לאט את כל מה שחשבת על עצמך, ולגרום לך לאבדן זהות, כדי שיהיו כמה שיותר משברים לצלם ולערוך. כי מה לעשות, זה מה שמעניין את הצופים. זו הסיבה שרומי נסט הודחה - היא פשוט לא סיפקה עניין רב למצלמות, אם לשפוט לפי העובדה שהיא בקושי הופיעה בפרקים הערוכים, זו גם הסיבה שעדי ליאון, לא משנה כמה פעמים יועמד להדחה, יישאר עד הסוף. גורלה של נטלי דדון בבית לגמרי לא ברור לי, כי יפה היא כן, אבל מעניינת היא לא - ומצד שני נוכחותה גורמת לדברים להתרחש.

נתחיל בתקרית שהתרחשה השבוע, בה עדי ליאון (כמובן, אלא מי), סקר אותה בעודה יוצאת מהבריכה כמו נימפה יפיפייה, והחליט לחלוק איתה, למרות שהיא לא שאלה ואף הנושא לא עלה, את דעתו המלומדת על הפרופורציות המוטעות של הציצים שלה.

בפייסבוק ובאינסטגרם שלנו כבר היית?

נטלי דדון האח הגדול. צילום מסך
נטלי דדון האח הגדול/צילום מסך

"אני חושב שאת צריכה להוסיף קצת", אמר ליאון, משל היה אוקלידס בן ימינו, שמידותיו של הציצי של נטלי לא הסתדרו לו כשחישב את חתך הזהב, או כמישהו שעומד בעצמו באיזשהו סטנדרט של יופי - "זה יהיה לך הרבה יותר יפה". מה עשתה נטלי, במקום להגיד לו שלפני שהוא פונה למישהי בענייני אסתטיקה אולי כדאי שיסדר את השיניים ויכרות אונה, ולשלוח אותו לאלף אלפי עזאזל? ענתה לו בנימוס! לא רק בנימוס, גם בחביבות הוסיפה הסברים רפואיים: "אני לא יכולה להוסיף, כי יש לי דחיית שתלים".

תגידי, את אמיתית? "יש לי דחיית שתלים"? זה מה שיש לך להגיד לאיש שכל מה שהוא עושה כבר שבועיים זה לשתות עם קש את הנשמה ואת הכוח מכל מי שנמצא לידו, כי אין לו כלום משל עצמו? מזל שנרי לבנה היתה שם כדי להסביר לו, גם בנימוס לגמרי מוגזם, שאיבריה החתוכים של עדן והציצים של נטלי הם לא עניינו, ושלא מדברים ככה לבני אדם.

אבל מילא זה. מה שהכי הרגיז אותי בסיטואציה הזאת היא העובדה שגם כשכל הבית התקומם כדי להגן עליה (ועל נשים באשר הן), היא התעצבנה. "עניתי לו ככה כי לא רציתי לתת לזה פוקוס", היא אמרה, מה שאני יכולה להבין, אם היה מדובר באירוע חד פעמי או משהו שהתרחש בפרטיות חייה עם איזה חבר בעייתי, אבל חמודה, את בבית האח הגדול VIP, הכי פומבי שיכול להיות, וגם אם לא באת עם אג'נדה פמיניסטית, ברמת המודעות החברתית זו חובתך להגיב כשקורה משהו כזה.

חובתך להגן מגברים כאלה, אם לא על עצמך, אז על נשים אחרות שזה עלול לקרות להן, בבית הזה או בכל בית אחר בישראל. חוץ מזה, אם את לא רוצה לתת פוקוס לאיברי הגוף שלך, למה נראה שזה כל מה שאת מתעסקת בו מאז ומתמיד? את הפוקוס הזה את שמת על עצמך, בתחום העיסוק שבחרת לך, בתמונות שאת מעלה באינסטגרם שלך, ובכלל. זה בסדר, תהיי דוגמנית הורסת, את טובה בזה. אבל אל תתחמקי ממענה בסיטואציה כזאת בתואנה שאת לא רוצה פוקוס על הגוף שלך. כי את רוצה, ואת עובדת בזה, וזה מה יש.

חוץ מזה, אם להקיש ממערכות היחסים שהיא מנהלת עם גברים בבית (שבכולן היא די פאסיבית, אגב) ההגדרה העצמית שלה קשורה קשר ישיר למה שגברים אומרים, חושבים, או רוצים ממנה. מערכת היחסים המשונה שלה עם לירן, למשל, שאפרנטלי חיזר אחריה בעבר באמצעות זר עשבים כלשהו, ועדיין סוג של מקווה שהיא תראה כמה הוא אחלה גבר, עכשיו כשהיא כלואה איתו בלית ברירה בבית אחד ללא אופציות טובות אחרות, ולמרות שהיא חוזרת ומסבירה כמה היא לא רוצה אותו, היא מאפשרת לו עדיין לחשוב שאולי יש לו איתה סיכוי, ולא מתנהגת בצורה כנה לגמרי כלפי עדן, שמן הסתם דלוקה עליו.

לא אומרת שעדן לא קצת איבדה את שפיותה בפרק האחרון, כי בואו, באמת אין בינהם כלום, אבל מה שנשים לא מצפות מגברים - הן כן מצפות מנשים אחרות, ועדן ציפתה, ובצדק, שנטלי תעדכן אותה בפרטים האלה. ויש כמובן גם את מערכת היחסים המאוד מאוד משונה שלה עם מוגלי, האיש והציצית, שתפקידו בבית הוא פלסטלינה למשחק, או במילים עכשוויות יותר - גוש סליים. בדיוק כמו העיסה הפופולרית שעשויה דבק וקורנפלור, גם אסף נזרק ממקום למקום, נטול צורה וחסר חולצה (ביום ובלילה, בגשם ובשלג - הקוביות צריכות להיות חשופות, ישתבח שמו). הראשון שתופס אותו מועך אותו לצורה המועדפת עליו וזורק אותו למישהו אחר. סליים לא מתנגד, כמובן, כי לסליים אין רצונות משלו. חוץ מהרצון האחד שהוא חוזר עליו באוזני כל מי שמוכן לשמוע - לחבק את נטלי. ונטלי, שאוהבת חיזורים, לא משנה של מי, נותנת לו להמשיך. פתאטי. ולא בגלל שסליים לא ראוי לה (והוא לא), אלא בגלל שהסיבה שהיא מאפשרת את החיזור הזה הוא כי היא זקוקה לו, למרות שאין שום סיכוי שאי פעם בגלגול הזה היא תיתן לזה ללכת לכיוון רומנטי.

אז מה קורה לנטלי דדון בבית האח? מה שקורה לכולם. כרגע היא נאחזת בשארית כוחותיה בשרידי הזהות שעוד נשארו לה לפני המשבר הגדול שעוד יגיע, תהיו בטוחים. את הסדק הראשון כבר ראינו בפרק האחרון כשהיא פרצה בבכי לצלילי שיר, אבל מי שחיבק אותה לא היה סליים, אלא דווקא שי חי, שחזרתו בתשובה מלאה ממעלליו השוביניסטיים לא משכנעת במיוחד. זה היה סמלי מאוד, כי השיר שלצליליו התרחש החיבוק ההזוי הזה היה שיר שמילותיו דנות בכוח נשי. אירוני, כי ביננו, זה הדבר האחרון ששי חי מכבד, והדבר האחרון שנטלי דדון מפגינה בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully