קרוקס דשא. צילום מסך
צילום מסך

את לא הכי יפה כשנוח לך: קרוקס שמכוסה בדשא סינטטי

28.1.2019 / 9:27

לא ברור של מי בדיוק הפנטזיה הזאת, אבל אם חלמתן להיות יחפות כל היום, ללכת על הדשא וכל זה עם נעליים - מצאנו את הדבר שאתן מחפשות. אם אתן לא מחפשות שזה יהיה יפה, כאילו

חברת האופנה "צ'יינה טאון מרקט" ומותג הנעליים המוכר "קרוקס" הוציאו יחד נעל שתהפוך את הרגליים שלכן לשני כרי דשא ירקרקים רעננים, ותגרום לכן להרגיש כאילו אתן הולכות על דשא, גם כשאתן צועדות על המדרכה האפורה.

בגדול הנעל נראית כמו כל קרוקס ממוצעת, רק שהיא מכוסה במעין דשא סינטטי בחלק החיצוני שלה ובפנים הנעל, כמו מדרסים של דשא. לדברי החברה "צ'יינה טאון מרקט", הנעליים האלו עוצבו כדי "להביא את השלווה של הליכה יחפה על הדשא אל המכולת, מקום העבודה, או לכל מקום אחר אליו החיים לוקחים אותך!". פייר, נשמע משכנע. לא יפה, אבל משכנע.

אגב, אם חשקה נפשכן בזוג כזה, תאלצו להיפרד מ-60$. אבל בדקתי, כרגע, בגלל הבאזז, הם סולד אאוט באתר של צ'ינה טאון מרקט.

בפייסבוק ובאינסטגרם שלנו כבר היית?

זו ממש לא הפעם הראשונה שקרוקס מפתיעים בשיתופי פעולה עם חברות וסלבס שונים. רק לפני כשלושה חודשים הוציאו קרוקס נעל בשיתוף פעולה עם הראפר פוסט מלון (יש בחור כזה, נשבעת). הנעל, שנמכרה גם היא ב - 60$, נראית בגדול כמו קרוקס לבנה רגילה, מעוטרת בפרצופים של שטן צהוב מחייך, אבל היא בשיתוף פעולה עם ראפר, אז היא הייתה סולד אאוט תוך יום אחד בלבד. לג'יט.

ב-2017 גם מותג האופנה בלנסיאגה שיתף פעולה עם קרוקס, והנעליים הפכו ויראליות. מדובר בפלטפורמות מטורפות עם סוליה בגובה של עשרה סנטימטרים. במחיר מלא, עם כל התוספות, הנעליים הגיעו ל - 850$. מציאה.

בלנסיאגה לא הסתפקו בקרוקס עם פלטפורמה, והוציאו גרסה לקרוקס על עקבי סטילטו. הנעל ורודה ומקושקשת (בדומה לפלטפורמה), אבל למעשה לא מזכירה בצורתה כמעט בכלל את נעל הקרוקס המקורית. אני גם די בטוחה שהיא לא נוחה כמוה.

גם מותג האופנה "פלז'ר" שיתף פעולה עם קרוקס. יחד הם הוציאו נעל קרוקס שחורה בעלת הדפס לבן של עצמות כף הרגל. אתן רואות נעל מוזרה, אנחנו רואות אופציה להשלים את התחפושת לפורים בצורה נוחה. רק תזכרי שאת לא בהכרח הכי יפה כשנוח לך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully