איה קרמרמן, לינור אברג'יל, שרון רוטר, עדן הראל. ניר פקין, דייב שחר, עיבוד תמונה
עיבוד תמונה/ניר פקין, דייב שחר

מילדות רעות למפרישות חלות: מפורסמות שהמזוזה בלעה אותן

29.1.2019 / 15:52

הרכבנו רשימה של כמה נשים פרועות לשעבר שבימים אלו מנהלות מערכת יחסים קרובה עם המזוזה

בעולם שבו רובינו חיים באי ודאות בתוך חברות מחולקות ומקוטבות מבחינה פוליטית, כלכלית ודתית, הגיוני שרובינו נהיה עסוקים בחיפוש אחר זהות עצמית, וחלקינו ימצאו את עצמם חוזרים בתשובה.

לנו זה כבר לא יקרה, אבל כל כמה זמן אנחנו שומעים על מפורסמת אחרת שעברה התגלות רוחנית, ראתה את אלוהים והחלה לחשוב שביס. יחד עם החזרה בתשובה מגיעים ערכים וסגנון חיים חדש שלטענת החוזרות בתשובה רק מרחיב את האפשרויות ולא מגביל אותן, וסגנון החיים הזה לא כולל חיי זוהר, אינסטגרם, והשתתפות בתוכניות ריאליטי, ברוך הניים

הנה כמה מהנשים הפרועות לשעבר שהיינו שמחות לראות אותם על המרקעים השונים. בקיצור, הנה כמה דתיות שאנחנו מתגעגעות אליהן

בפייסבוק ובאינסטגרם שלנו כבר היית?

עדן הראל

כולנו זוכרים בחיוך את עדן הראל משנות התשעים כשהייתה מנחה פרועה וגלוחת ראש ב-MTV ללא עכבות וגבולות וכמובן, את טקס פרסי ה-EMA שבו סולן U2 בונו והיא התפרעו מול המצלמות. הרגע הזה הונצח כאחד מהרגעים הכי פרועים וזכורים של אותה תקופה. תהליך החיפוש העצמי של הראל החל בשנת 2001, אחרי שנים בלונדון ולפני שחזרה לישראל חיה במשך שנה כנזירה במנזר טיבטי. כשחזרה לארץ תמיד הייתה בעשייה אך כן נראה שהמסע שלה לחיפוש עצמי לא נגמר. לפני 14 שנים הכירה את מי שהוא בן זוגה ואבי ילדיה עד עצם היום הזה, כוכב הילדים לשעבר עודד מנשה. בשנים האחרונות חזרו בתשובה ויחד מגדלים את 6 ילדיהם (בנה הבכור הוא מנישואיה הקודמים למוסיקאי אייל אייזנשטרוס). מדובר במשפחה חמודה ומקסימה שנראה שחיה בשלום עם עצמה ועם בחירתה.

מה היה קורה אם לא הייתה חוזרת בתשובה?
היא ועודד היו נשארים ביחד גם אם היו נשארים חילוניים. מה שכן, הם בטח היו מהזוגות האלו שכל הזמן מתקעקעים ביחד ומתעדים זה את זה לאינסטגרם בצורה אסתטית. אני נוטה להאמין שהם היו עושים את אותה כמות ילדים. לגבי קריירה, אם עדן לא הייתה מתעמקת בדת היא כנראה הייתה מתעמקת בעולם המשחק והייתה יכולה להיות שחקנית לא רעה בכלל.

לינור אברג'יל

מיס עולם ומיס ישראל לשעבר לינור אברג'יל היפיפייה מנהלת עכשיו מערכת יחסים עם השם. ב-1998 זכתה כמלכת היופי ובהמשך היתה מיס עולם. ימים ספורים לפני התחרות נאנסה באיומי סכין ע"י שארית אדם ונראה שמאותו יום התחילה בתהליך של חיפוש עצמי. בשנת 2006 נישאה לכדורסלן העבר הנוצרי שארונאס יאסיקביצ'יוס בטקס אזרחי, לאחר כשנתיים התגרשו, ובשנת 2010 הכירה את מי שהוא בן זוגה עד היום, מנהל האמנים אורון כלפון. שניהם חזרו בתשובה והפכו להורים. לינור מוכיחה שגם כדתייה יכול להיות לך סטייל ובאינסטגרם שלה אנחנו רואים אותה עם פאות, שביסים ובגדים טרנדיים שמציגים לנו את החזרה בתשובה הכי גלאם שיש.

מה היה קורה אם לא הייתה חוזרת בתשובה?
לינור בטח הייתה טסה לחופשה בלוס אנג'לס, שם היתה מכירה ראפר מפורסם, מתחתנת איתו, בהמשך גם עושה איתו ילדים תוך כדי קריירה מצליחה של דוגמנית פעילה ומפורסמת שצועדת על מסלולים של בתי אופנה נחשקים ומשמשת כפרזנטורית למותגי ביוטי וקוסמטיקה. תכלס, גם כיום בתור דתיה אני יכול לדמיין אותה עושה את זה, כי היא פשוט מהממת.

נמאס לך לגלח? תקראי את זה

שעירה, לעזאזל: מה גברים באמת חושבים על שערות ברגליים

לכתבה המלאה

איה קרמרמן

דוגמנית העבר ומנחת הטלוויזיה בהווה איה קרמרמן זכורה לכולנו כחלק מצוות המנחות המופרעות והאייקוניות לשעבר של גיא פינס - איה ושירלי. האישה הצבעונית והדי שתיינית הזו הצטרפה לחסידות ברסלב וחזרה בתשובה. בשנים הראשונות של התשובה פרשה מעולם הבידור אך בשנת 2015 חזרה לתודעה הציבורית אחרי שהשתתפה יחד עם בן זוגה בתוכנית מאסטר שף VIP. בימים אלו היא בעלת טור קבוע במוסף "אתנחתא" של עיתון בשבע ומגישה בערוץ 20.

מה היה קורה אם לא הייתה חוזרת בתשובה?
הו וואו, מה לא היה קורה. היינו יכולים להיתקל בה כל שישי בבלוק ובמהלך השבוע לראות אותה בכל מקום אחר - בין אם זה השקה, פתיחה של תערוכה, פתיחה של בר, פתיחה של מסעדה, או פתיחה של ארבע אצבעות. בנוסף, הייתה ממשיכה להנחות ולדגמן, ורוב הסיכויים, מתישהו גם להתברגן.

שרון רוטר

הזמרת המוכשרת שרון רוטר שצרובה לכולנו בלב מהשיר "הניצוץ" שכתב והלחין ברי סחרוף בפסקול הסרט "קלרה הקדושה", מספרת שגדלה בבית תל אביבי בועתי, שמאלני קיצוני וחילוני שלא שמרו בו על כשרות או מסורת. בשנת 2003 שהתה בהודו, דווקא שם החלה להתקרב לדת בעקבות שיעורים ששמעה "בבית היהודי". זו תופעה די שכיחה, אנשים שחוזרים בתשובה אחרי ששבו מהודו, עשו שם מלא סמים ודרכם גילו את אלוהים, האם שרון נמנית מהאנשים האלו? אין לדעת. כיום היא נשואה, אם לחמישה מתגוררת בצפריה ובעלת טור אישי בשבועון הדתי לאומי "שביעי".

מה היה קורה אם לא הייתה חוזרת בתשובה?
הייתה ממשיכה לעבוד ולהתפרנס כמוסיקאית עד שהייתה נכנסת לדיכאון תל אביבי ועוברת לברלין, שם הייתה ממשיכה להתעסק במוסיקה ולהתפתח כמפיקה מוסיקלית שעובדת עם אמנים מפורסמים בעולם כמו רג'ינה ספקטור ופיונה אפל. בהמשך, הייתה עוברת לניו יורק ומנהלת זוגיות על הורית.

נועה ירון

אם חשבתן שעדן הראל הייתה הכי פרועה בתור חילונית אז צדקתן, אבל לא יותר פרועה מנועה ירון. כן, כל מה שאתם מדמיינים כנראה נכון. כולנו זוכרים את הקול הסקסי של ירון מהרדיו שהפך רבים לנחשים מהופנטים ואותה לחלילנית פאם פטאל. כמו כן, ניהלה מערכת יחסים עם גיל קופטש ועם עוד כל מיני תל אביביים שעד יום מותם יעשו ניים דרופינג על כך שהיא אחת האקסיות שלהם. לרובינו היא זכורה מהתוכנית "שישי חי" שהגישה עם מרב מיכאלי ואורלי ברבי ואפילו הייתה מנחה בסדרת הוינטג' "הוגו" של ערוץ הילדים. נועה ירון היא דוגמא לאלו שעל פניו היה להן הכל אבל כנראה זה לא הספיק לה ואחרי כל כך הרבה זמן של הצגה רצה, נמאס לנועה ירון מהעולם החילוני ולקראת סוף הניינטיז, חזרה בתשובה יחד עם בן זוגה יובל דיין ועם התשובה, נטשה את עולם הבידור והתקשורת. לזוג כיום 7 ילדים. בימים אלו עושה הרצאות לנשים וכותבת בירחון "פנימה". לה ולבן זוגה יש מרכז הרצאות בשם "התהוות" שגם בו היא מעבירה הרצאות.

מה היה קורה אם לא הייתה חוזרת בתשובה?
היא ללא ספק היתה ממשיכה בתקשורת - טלויזיה, מנחה איזה ריאליטי, עושה כמה סרטים ותוכניות רדיו, ויש סיכוי טוב שגם היתה כותבת ספר - שונה מאד מהספר שהוציאה אחרי חזרתה בתשובה. קשה לנו לדמיין מה עוד היה קורה, או ליתר דיוק נעדיף לא לדמיין. העולם החילוני לא מתאים לכל אחת, הוא קשה, לא מנחם ומלא פיתויים. לעומת הדת, שנותנת מסגרת יציבה ומשהו להישען עליו. חלק מהאנשים צריכים את זה, ולפי מה ששמענו, נועה ירון היא אחת מהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully