שתי חברות בביקיני. באדיבות המצולמים
באדיבות המצולמים

הגיע הזמן לפתוח: זה מה שהופך נשים ללא אמינות

29.1.2019 / 17:16

העולם ישעמם בלי גברים, אבל רק אישה יכולה לעבור מלדבר על הסייל במנגו, לשיחה על הקושי בלאזן בין משפחה לעבודה, לסיפור על הפעם שבה היא עשתה פלוץ שקט באמצע סקס והאשימה את הכלב - ג'ני דנסון מסבירה למה אסור לסמוך על נשים שאין להן חברות

לפני כמה ימים שתיתי יותר מדי יין ואכלתי יותר מדי פיצה עם חברות שלי, כולן נראות טוב, מחזיקות בעבודה מסודרת וחיים נורמטיביים ומדברות על ילדים, עבודה ובגדים באותה רצינות והתעניינות בה הן מדברות על גדלים של איברים שונים, מספרות על מישהו צעיר שפלרטט איתן ברמזור או מנהלות דיון בעד ונגד צעצועי מין.

כי כשמדובר בבנות, אין באמת ערך לבושה. אחרי שאישה שלא ילדה אותך החזיקה לך את השיער בזמן שהקאת טקילה זולה, שתתה את כוסות היין שלך כדי שלא יגלו שאת בהריון או נכנסה איתך לתא שירותים מטונף באמצע מסיבה כי את שיכורה מכדי לעשות פיפי לבד, היא עברה את מחסום החברות והיא כבר מקבלת את כל כולך, השמחה והכיפית, המטורללת, המלחיצה והמשעממת. אין מה לעשות, מהרגע שאתן חברות פשוט אין דרך חזרה.

בפייסבוק ובאינסטגרם שלנו כבר היית? זה הזמן!

יש לי חברות שאני סוחבת איתי יותר מעשרים שנה, אחרות צירפתי לחיי במהלך השנים האחרונות, את כולן אצטרך להעלים במידה ויום אחד ארצה לרוץ לתפקיד בממשלה, פשוט כי כל השלדים שלי מקופלים ומסודרים לפי צבעים בארונות שלהן. ומצד שני, העובדה שיש לי חברות קרובות היא בהחלט אחד הדברים שאני מתגאה בהם, וממילא לא נראה לי שאני אסתדר בכנסת.

יש משהו מדהים באחווה נשית - כן, אנחנו קשות יותר מחבורות של גברים, אנחנו יכולות להיות רעות ולרכל אחת על השנייה ולפעמים אנחנו הורמונאליות, עייפות, עצבניות או סתם קמות במצב רוח של כלבות, אבל זה לא משנה - כי העובדה שיש מאחורייך חבורה של נשים נותנת לך כוח שלא ייתן לך אף גבר. לא שאנחנו מזלזלות בגברים, כן? רובנו מתות על גברים והעולם יהיה משעמם מאוד בלעדיהם, אבל רק אישה יכולה לשתות איתך קוקטייל ולעבור מלדבר על הסייל במנגו, לשיחה על הקושי לאזן בין משפחה לעבודה, לסיפור על הפעם שבה היא עשתה פלוץ שקט באמצע סקס והאשימה את הכלב, ובגלל שגם את אישה, את תעקבי אחרי הנושאים ותביני את הקשר ביניהם, וגם תספרי על הפעם שבה התחלת עם המפקד של חברה שלך רק כדי שיוותר לה על להישאר שבת ותוכלו ללכת יחד להופעה של הבקסטריט-בויז.

בדיוק בגלל זה אני לא סומכת על בנות שאין להן אף חברה מהעבר, אני פשוט לא מאמינה להן - כי נשים מקבלות הכל ולא באמת מתרגשות מכלום. אנחנו מקשיבות בפעם המיליון לחברה שחופרת כבר ארבע שנים על מישהו שמעולם לא רצה אותה, סולחות על זה שנטשת אותנו פעם בחו"ל בלי טלפון או כסף ואילצת אותנו לפלרטט עם נהג מונית בלי שיניים, רק כדי להגיע למלון וזורמות כשאת רוצה להתפלח למסיבה בניו יורק - אנחנו אפילו משקרות איתך כשאת מספרת לאחרים שהכניסו אותך למסיבה למרות ששתינו יודעות שהשומר בכניסה הסתכל עלייך ומיד סובב את הגב. כי חברה טובה היא אוצר.

כבר קרו לי מקרים בהם הכרתי בנות שנראו לי מקסימות אבל זרקו לעולם משפטים כמו "אני יותר בחורה של בנים" או "לא יודעת, אני לא שומרת כל כך על קשר". ללא יוצא מן הכלל, זה תמיד נגמר רע. אני לא יודעת להסביר את זה, אבל לדעתי אם לא הצלחת למצוא מישהי שהיא לא משפחה, שתסבול אותך במשך שנים ותרגיע אותך אחרי שהתקשרת שמונה פעמים לאקס שלך בשלוש לפנות בוקר - צריך להיזהר ממך.

אז בנות, זה הזמן לבחון את עצמכן - כי לא משנה איך אתן נראות, במה אתן עובדות, בנות כמה ומאיפה אתן, אתן צריכות למצוא אישה אחרת שתאהב אתכן כמו שאתן: מישהי שתדרדר אותך להתחבר לשרמוטה החבויה בך, תסחוב אותך לחדר כושר כי השמנת (ותגיד לך שהשמנת, כמו חברה אמתית), חברה שתישן איתך באותה המיטה כשאת מפחדת להישאר לבד בבית, תעשה לך שפם או גבות ותמשש לך את הציצי בצורה לא מינית בעליל רק בגלל שאת היפוכונדרית.

ויסלחו לי כל אותן נשים נפלאות ש"בנות אחרות פשוט מקנאות בהן". לא נעים לי להגיד לכן את זה אבל הסיבה שאין לכן חברות זה משפטים כמו "בנות אחרות פשוט מקנאות בי". אם לקנדל ג'נר ולריהאנה יש חברות אז הבעיה היא בך, ואת כנראה בלתי נסבלת.

חברות. באדיבות המצולמים
אני והיפות שלי על רקע ורוד/באדיבות המצולמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully