ריהאנה פרמיירה אושן 8 לונדון. GettyImages
GettyImages

אז מה מחכה לריהאנה ביומולדת? תחזית אסטרולוגיה שבועית

יאיר טריבלסקי

10.2.2019 / 6:10

שבוע לא פשוט הוא כשהכוכבים מנבאים בלגן: הרבה רגש, מעט הגיון, והיומולדת של ריהאנה ב-20 לחודש, נפלה על יום שמתאים רק לסידורים

השבוע הזה מתאפיין בעליות ומורדות, תחושות של כובד ובדידות ומצבי רוח שמשתנים במהירות. השמש עוברת למזל דגים והרגש מציף את הלב. טיפה יותר מדי...

שתי צמידויות לא ממש נוחות של ונוס צפויות לנו השבוע. האחת, לסטורן הנוקשה והשניה לפלוטו היצרי, ושתיהן יוצרות צרימה שמטלטלת אותנו - הלב פונה שמאלה והראש ימינה, מה שיוצר מצב שוחק רגשית. הצמידות בין ונוס לסטורן היא אמנם זווית מאד מעצבנת ומכבידה, אולם דווקא כאן, כשסטורן שם גבול מוגדר לוונוס, קיימת אופציה לתעל את כל הרגש הזה לעשייה ממוקדת מטרה.

כתוצאה, הדיאלוג שלנו עם העולם הופך רשמי יותר, מה שהופך את השבוע לזמן מצוין לחתימה על חוזים, לבילוי בעירייה למילוי טפסים, ואפילו להירשם לנישואין ולמסד קשרים. נסו לעבור את תחילת השבוע ואמצעו באיזי, כדי להשקיט את תופעות הלוואי של תחושת הכובד והבדידות שמגיעה עם הזווית הזו, כי באמצע השבוע זה ישתנה.

לפייסבוק או לאינסטגרם שלנו נכנסת כבר? למה את מחכה, לא ברור לנו

הצמידות בין ונוס הרגשית לפלוטו היצרי גם היא די טעונה כשוונוס ההרמונית הופכת להיות אגרסיבית, ומאבדת את האיכות השקטה ושוחרת השלום שלה. האגו עובד שעות נוספות, וכתוצאה מערכות היחסים שלנו עלולות להפוך לשדה קרב זמני - ריבים, ויכוחים ואי הבנות עלולים לצוץ ולקלקל אם לא ניזהר, וכל מה שקשור לסקס הופך מודגש יותר, וכדאי לפחות עד תחילת השבוע הבא לנסות ולשמור על קור רוח ולהימנע מריבים.

גם התקשורת השבוע תהיה משובשת עקב צמידותו של מרקורי לנפטון. הרגש מציף את השכל, והיכולת לתקשר בצורה בהירה יורדת. נסו להיצמד ככל האפשר לעובדות, ולהיאבק על ידיעת העבודות גם כשהרגש רוצה לגרום לנו לאבד את הצפון.

מעברה של השמש ממזל דלי האוורירי והשכלתני, למזל דגים הרגשני והמעורפל מקצין את התופעות הללו. השמש תשהה במזל דגים כחודש, יחד עם מרקורי, מה שאומר הרבה בלגן רגשי שיעיב על השליטה העצמית והתקשורת. ונצטרך ללמוד להיות מאופקים ומעשיים יותר בתקופה הקרובה, אחרת המצב עלול להפוך לקשה ומבלבל.

יש לך שאלות ובא לך להרחיב? לעמוד הפייסבוק של האסטרולוג יאיר טריבלסקי

טלה: זמן לשלוט ביצרים

מזל טלה. ShutterStock
מזל טלה/ShutterStock

כשמרס עושה צעדים ראשונים במזל שור, את לומדת, או לפחות מנסה ללמוד, להתאפק ולשלוט בצורך לקבל סיפוקים מיידיים, ובמקום זה לנשום עמוק להתמקד במה שיש. אין מה לעשות, טליה יקרה. גם כשאת רוצה מאד, בחיים יש רגעים מתסכלים שדברים לא זזים והקצב איטי: פתחי סבלנות!

שור: אקשן טיים

מזל שור. ShutterStock
מזל שור/ShutterStock

כוכב מרס עושה צעדים ראשונים במזל שור, ואת, שעד עכשיו דשדשת לאיטך ובכבדות במעלה הדרך, מקבלת טורבו. השילוב בין האנרגיה הזאת ורצון של ברזל אומר שהגיע זמן לקצת אקשן, בלי להגזים מדי, כמובן. אפשר להתפרע ולעשות שטויות, כל עוד את לא כועסת על עצמך אחר כך.

תאומים: רצוי לדחות החלטות

מזל תאומים. ShutterStock
מזל תאומים/ShutterStock

מרקורי הפעם נמצא במזל דגים, ותוך כדי שהוא מפתח צמידות עם נפטון, הופכת אותך לעיסה דביקה ורגשנית, אולי אפילו בכיינית, מה שלא אופייני לך. הלב שלך עולה על גדוליו, וכתוצאה, שיקול הדעת שלך לא במיטבו. נסי ליהנות מהכאוס הרגשי הזה, אבל הכי חשוב שלא תעשי החלטות עד השבוע הבא.

סרטן: אל תילחצי

מזל סרטן. ShutterStock
מזל סרטן/ShutterStock

הצמידות בין ונוס לסטורן מכבידה לך על החיים, בעיקר בכל מה שקשור לקשרים הקרובים שלך, למערכות היחסים ולשותפויות שלך. אל תילחצי - קחי נשימה עמוקה, כי זה עוד מעט יעבור. ובנתיים, במקום להשקיע בצד הרגשי של היחסים נצלי את השבוע כדי להתעסק בניירת שקשורה אליהם.

אריה: ספרי עד עשר

מזל אריה. ShutterStock
מזל אריה/ShutterStock

השמש, שליטת המזל שלך עוברת ממזל דלי האוורירי למזל דגים הרגשני, והחיים הופכים לרכבת מהירה של שינויי מצב רוח, כשמפלס הדרמות נמצא בקו עלייה. מה עושים? אין הרבה מה לעשות: פשוט סופרים עד עשר לפני שמקבלים החלטות, מורידים את הראש ומחכים שיעבור.

בתולה: קצת פוצי מוצי

מזל בתולה. ShutterStock
מזל בתולה/ShutterStock

שהותו של מרקורי במזל דגים מול מזל בתולה כשהוא צמוד לכוכב נפטון מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד במערכות היחסים שלך ובצד הזוגי. זה ממש לא מתאים לך להתעסק ברגשות כל כך הרבה, אבל לא תצליחי להימנע. נסי לשים את הציניות בצד, וליהנות מגלי הרגש שסוחפים אותך.

מאזניים: תחושת כובד

מזל מאזניים. יורם לימודים
מזל מאזניים/יורם לימודים

ונוס הרגשית, שליטת המזל שלך ממשיכה לנוע במזל גדי ונצמדת לסטורן. דאבל טראבל. התוצאה - תחושות של כובד ובדידות מופיעות השבוע, ואין הרבה חשק לכלום. נסו לשמור על איזון נפשי, לזכור שזה תיכף נגמר, ולנצל את הזמן הזה להתמקדות בעבודה, וגם להחזיר את האיזון הזה לחשבון הבנק.

עקרב: דרמה קווין

מזל עקרב. ShutterStock
מזל עקרב/ShutterStock

מרס עושה צעדים ראשונים במזל שור המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, ונראה שלא מעט סערות ודרמות מעסיקות אותך. הדיאלוג עם בני הזוג ואהובי הנפש הוא רגשי, טעון, וסבוך. נסי להבין שבאהבה שני הצדדים יכולים להיות צודקים, גם אם הגרסאות שחוויתם סותרות. דברו, אל תסתערו

קשת: נקי משקעים

מזל קשת. ShutterStock
מזל קשת/ShutterStock

הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לנפטון הרגשי במזל דגים לא באה לך טוב. אין כמעט דבר שהקשתית הקלילה פחות אוהבת מדרמות, מתחים, ריבים, וצורך לשבת ולדבר על הדברים. אבל אין מה לעשות - הפעם כדאי לפתוח דברים, לנקות משקעים, ולפתוח דף רגשי חדש, כדי שדברים לא יצטברו.

גדי: מושי מושי

מזל גדי. ShutterStock
מזל גדי/ShutterStock

ונוס הרגשית מביאה איתה כמה וכמה אפשרויות לפתיחת הלב לגדייה הקשוחה שלנו, המעשית. הצמידות של ונוס עם סטורן שליט המזל שלך נותן לך בעיט ריכוך קטנה שאת יכולה לנצל כדי לפתוח את הלב, לדבר על רגשות, או סתם להתכרבל וליהנות מכינויי חיבה דביקים וסדרות טלויזיה קיטשיות.

דלי: באסה. שבוע של סידורים

ריהאנה. GettyImages
ריהאנה/GettyImages

אחרי שחודש שלם השמש עזרה לך לחגוג יומולדת והביאה איתה הרבה נוכחות ועוצמה לחייך, הגיע זמנה לעבור למזל דגים האמורפי. מה שזה משאיר לך, הוא הדבר שהזנחת במשך חודש החגיגות, וזה משעמם, אבל נחוץ - יש לך מינוס שאפשר לסגור או חובות שאפשר להחזיר? זה הזמן.

דגים: הגיע הזמן לפתוח

מזל דגים. ShutterStock
מזל דגים/ShutterStock

הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לנפטון שליט המזל שלכם עוזרת לך למצוא את המלים שחיפשת בזמן האחרון, מילים שרצית לאמר לאנשים שחשוב לך ליידע במצבך. מרקורי כאן כדי לעזור לך להעביר אותן בצורה ברורה החוצה, ובאמת הגיע הזמן שהקרובים אלייך יבינו בדיוק מה את רוצה וצריכה.

שבוע נעים!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully