אורטל עמר, בן אל תבורי. ניר פקין
ניר פקין

בדרך להריון שני? תאריך החזרה של בן אל תבורי ואורטל עמר

4.2.2019 / 14:51

עוד לא, עוד לא, אורטל עמר ובן אל תבורי לא רק שלא חזרו, הם אפילו לא בפולו באינסטגרם, ובנתיים בן אל עושה שטויות בחו"ל. החלטנו שאנחנו לא מוכנים לקבל את זה, ובמקום זה פנינו לנומרולוגיה קבלית, ומסתבר שזה לא נגמר עד שזה לא נגמר

הפרידה של הזוג הנוצץ של התעשייה הכתה את כולנו בתדהמה, וזה לא מפליא - ליוינו את מערכת היחסים שלהם מההתחלה - התרגשנו איתם מההיכרות, שמחנו כשהתארסו, וחגגנו איתם כשהתחתנו. כשנולד ילדם הראשון, תו פרינס תבורי, היינו גאים בהם כאילו מדובר בילד של כולנו, ולכן כששמענו, כמה שבועות אחרי הלידה, שהזוג נפרד, שלא לדבר על כל הבלגן שהיה מאז עם האלכסנדרה הזאת, היינו המומים.

בפייסבוק ובאינסטגרם שלנו כבר היית?

וכאילו זה לא מספיק, הסטורי שבו בן אל חוגג בחו"ל עם דוגמנית העירום המקועקעת ומנשק אותה, רחמנא ליצלן, בכלל העיף לנו את הסכך. איך יכול להיות שזוגיות שנראתה כל כך נכונה וזוג שנראה כל כך מאוהב, נפרדו בכזו פתאומיות ובצורה כל כך חותכת שנראית סופית? בלי להתייעץ איתנו? איך יכול להיות? אי לכך, עקב חוסר האונים שחשנו אל מול הסיטואציה הזאת החלטנו לפנות אל הנסתר מאיתנו, ולבקש מניר גוטליב, הנומרולוג הקבלי, את המפות האישיות של הזוג כדי לברר האם יש סיכוי שאורטל ובן אל יחזרו, ואם כן, מתי.

כאשר פותחים את המפה הנומרולוגית הזוגית של בן אל ואורטל ובודקים זמנים ועיתויים מגלים שיש פער של 3 שנים בין רמת ההתפתחות שלהם, מה שנקרא בנומרולוגיה "שנים אישיות" - לכל שנה בחייו של אדם יש מה שמאפיין אותה, והפער בין בני הזוג יכול להיות גורם להתאמה במערכות יחסים זוגיות. בן אל נמצא בשנה 1 שנה של התחלות חדשות ורצון גדול לעצמאות. אורטל מצד שני בשנה 6, שמאפיינים אותה רצון למשפחתיות, ביחד, והרמוניה. מבחינת המקום שבו בן אל נמצא בשנה האישית שלו, רק עכשיו הוא מתחיל להיכנס לתדרים של משפחתיות - כל מה שהתרחש בחייו עד עתה קרה מוקדם מדי, וחוסר המוכנות הזה גרם להתנגדות פנימית שלו לחיי משפחה.

הבלגן התחיל כבר בבחירה - תת המודע של בן אל נמשך אליה על פי פרמטרים של אמא טובה, ובנוסף לעובדה שזוגיות ומשפחתיות נתפסים אצלו כיחידה אחת - האישיות שלו בנויה ככה שאין ממש הפרדה בין ההשקעה המשפחתית להשקעה הזוגית - כאשר אורטל ילדה הכל התערבב, והוא שכח שבנוסף לאם ילדו היא גם בת הזוג שלו, דבר שגורם לריחוק בזוגיות. בן אל מתקשה להבין שבת זוגו, גם אם היא טיפוס אימהי, לא אמורה להיות אמהית כלפיו דווקא, במיוחד כאשר היא יולדת ילד משלה.

מאמא מצפים להיות קשובה, להכיל בכל מחיר, ולקבל הכל, ולא זה המצב בין בני זוג. אחרי ליד העניינים רגישים במיוחד - בן אל מרגיש שהוא עומד בפני גדילה ופריצה חדשה, דבר שגורם לו להיות יותר מרוכז בעצמו, תוסיפו לזה את הלידה ותקבלו מצב ריגשי נפיץ מאוד.

הוא יוצא לחפש ריגושים והרפתקאות, מה שטבעי אצל בחור שמרגיש שהוא רק מתחיל לחיות את חייו, והוא מצפה ממנה לחכות לו בבית תוך הבנה של צרכיו והכלה של כולו, אבל בלי הרבה השקעה מצידו. בד בבד הצורך שלו להיות עם עצמו הלך ומתעצם וכל העניין המשפחתי מרגיש לו חונק,.

אורטל צריכה דווקא עכשיו את הביטחון המשפחתי, את הביחד הזוגי, את הרומנטיקה - באופן כללי היא מסוג הנשים שזקוקות למילים ויחס על מנת להרגיש בטוחות ונאהבות, והיא גם רואה את עצמה כאחת שמשקיעה, עושה, דואגת, אכפתית, וגם מוותרת כשצריך - אי לכך, מאז הלידה היא הסתובבה בתחושה שהיא המבוגר האחראי במערכת היחסים והוא סטודנט חופשי שמרשה לעצמו הכל, ותחושת הבדידות והתסכול שלה התעצמו והלכו. הפרידה לא היתה קלה לה, כי בעיניה משפחה היא ערך עליון ששווה לשלם מחיר גבוה על מנת לשמר אותה, אבל כמו בכל קלקול, גם את היחסים האלה אפשר לתקן אם רוצים, וגם כאן יש מה לעשות:

בן אל צריך לתת לאורטל יותר שלווה ורוגע
אורטל פורחת כשהיא מרגישה ביטחון, ואם היא תרגיש ביטחון וודאות החיוך יחזור אל פניה והאושר יחזור אל חייהם.

אורטל צריכה למתן את הביקורתיות
היא מצידה חייבת למתן את הביקורתיות ולצפות מבן אל לקצת פחות. הפרפקציוניזם ותשומת הלב שלה לפרטים מקשים עליה בלי קשר, ויעשה לה טוב לשחרר קצת, בלי קשר לזוגיות.

הכי חשוב, האם הם יחזרו?
כן. לפי המפות שלהם הם יחזרו לקשר בשלושה ארבעה החודשים הקרובים, אבל הקשר יחזיק מעמד כמה חודשים בלבד. בין ימי ההולדת שלהם, הבלגן שוב יחזור על עצמו - אותם דברים שהפריעו קודם, ימשיכו להפריע. מאחר והחזרה לא תהיה ממקום של רצון לבנות ולתקן אלא מתוך מקום של חולשה רגשית, זה לא יעבוד.

כדי שיוכלו להיות יחד הם צריכים לא רק להשתנות, אלא גם לעשות הרבה ויתורים שהם לא מסוגלים כרגע לעשות. כשהחזרה לזוגיות מתרחשת ממקום של הפחד מהלא נודע של אורטל, ושל מצפון לא נקי של בן אל והצורך שלו ביציבות, רק אהבה לא תספיק כדי להחזיק אותם יחד. לפי המפות שלהם הם ייפרדו שוב, ויש סיכוי טוב שכשזה יקרה, אורטל תהיה בהריון השני שלה.

כתבה זו מסתמכת על ניתוח המפות הנומרולוגיות של בני הזוג
ניר גוטליב, נומרולוג קבלי , טלפון ליצירת קשר היכנסו לפייסבוק/אתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully