נטע ברזילי, ינואר 2019. דניאל קמינסקי,
דניאל קמינסקי

שחררי את הקרנף: הגברים שאת צריכה להעלים מחייך

4.2.2019 / 17:14

קחי דוגמה מנטע ברזילי, אנחנו לא צריכות לסבול את הגברים ההרסניים בחיינו. הגיע הזמן שנודה באמת, כי ההכרה בבעיה היא חצי מפתרונה, ונודה שאנחנו נמשכות לבאד בויז. הודית? יופי, עכשיו בואי לברר לאיזה סוג של חארות את הכי נמשכת

כבר למדנו עליה שהיא לא בובה של אף אחד, וגם בקליפ החדש שלה, נטע ברזילי עושה זאת שוב ומנפנפת מעליה את הגבר ההרסני שהיא ממש לא צריכה בחיים שלה. הפעם, במקום תרנגולת היא הלכה על קו קרנפי ורדרד (אני אהבתי), ובמקום רקדניות צבעוניות, היא הלכה על קליפ מושקע ומפוצץ, ממש כמו נטע עצמה.

מי שהצליחה לפספס את השיר והקליפ "באסה סבבה", קודם כל - כפיים, את כנראה היחידה. דבר שני, מדובר על עוד הפקה מרימה בכיכובה של ברזילי, שגם היא, ממש כמו "טוי", עוסקת בבחור הזה שאנחנו טובות מדי בשבילו, אז כדאי שיתחפף.

בפייסבוק ובאינסטגרם שלנו כבר היית? בואי עכשיו

לפי מילות השיר, נטע מציעה לבחור לרוץ לאימא, כי אחרת היא תאכל אותו, תכה בו כמו תוף, תלעס אותו כמו מסטיק, ועוד תיאורים שנשמעים הרבה יותר טוב באנגלית ועם ביטים. כמובן שבהכל משתלבים מסרים של העצמה נשית, אחרי הכל היא קרנפית שאוהבת את הגזרה העבה שלה. האמת? גם אני.

אבל לא לשם כך התכנסנו. היום גם אנחנו מעיפות את הגבר הדוחה מחיינו, והצעד הראשון הוא לברר מי הוא הטיפוס הרע הזה שאנחנו תמיד נמשכות אליו. רוצה לדעת לאיזה טיפוס רע את תמיד נמשכת? אז יאללה, עני על השאלון, פקחי את העיניים, גדלי קרניים והעיפי אותו מהחיים שלך אחת ולתמיד. את לא חייבת ללבוש טול ורוד בשביל זה (אבל זה תמיד עוזר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully