צמיד אינסוף משובץ יהלומים. רויאלטי,
רויאלטי

מה עושים ביום האהבה? מתנות שאתם חייבים לזוגיות שלכם

5.2.2019 / 13:14

יום האהבה גוהר על היומן שלנו כמו דודה אהובה אך מעט מלחיצה - היום יתמלאו הרחובות בזוגות-זוגות, לבבות-לבבות, כאלה שתמיד נראים כאילו הם יודעים משהו שאנחנו לא. וזה נכון. הם יודעים להתארגן בזמן על המתנות השוות ביותר של השנה

כמו שמתחילה הבדיחה הידועה: "קודם כל, תירגעי". נכון, יום האהבה מלחיץ קצת. צריך להזמין מקומות, לתכנן תוכניות, ולדאוג שאף אחד (לא חשוב שמות) לא יקנה מתנה שניאלץ להחזיר. הנה רשימת המתנות לוולנטיינז שיעשו הכי טוב לזוגיות שלכם:

עם בלונים בסידורים מגניבים ובכמויות מוגזמות אי אפשר לטעות. אין חדר שלא יהפוך אוטומטית לשמח וחגיגי יותר כשמלבישים עליו את הבלונים המתאימים. Party Room Ballon היא חברה ששיכת לעדן צברי וללירן בכר, שמתמחה בסידורים והפרחות של בלונים,לאירועים, חתונות, הצעות נישואין, בריתות, בת מצוות - כל מה ששמח.

המחירים לאירוע קטן ופרטי נעים בין 300 ל-500 שקלים, תלוי בסדר הגודל של העבודה, כמובן. אם תשאלו אותם הם ממליצים על בלונים בצורת לבבות, בלונים שקופים עם כיתוב גם פופולאריים מאד, וגם בלונים עם קונפטי אדום בתוכם יכולים לעבוד כתוספת מקסימה למתנה או לתוכניות שעשיתם או לכסות על העובדה שנזכרתם ביום האהבה רק ברגע האחרון.

אז אם החלטתם ללכת על בילוי ביתי ואתם רוצים לשדרג את המרחב, דברו איתם ב-0502615706 או כנסו לעמוד האינסטגרם שלהם.

למי שעדיין לא שמעו על הבילוי המושלם ליום האהבה, יש פסטיבל שלם שמוקדש לו: פסטיבל Love TLV של זאפה. לא רק הופעות חיות, אלא גם הצגות, תערוכת תמונות בצלמניה, חנויות ספרים מיוחדות שימכרו לכם ספרי אהבה במחירים מיוחדים (איזה ספרים הם לא על אהבה, בעצם?), וגם אוכל, ולא מעט. את כל הפרטים תוכלו למצוא כאן, ואנחנו רק נפנה אתכם לאירועים שווים ביום האהבה עצמו:

הופעות חיות ב-14 לחודש:
גליקריה מארחת את הזמר היווני המבטיח Vasilis prodromou הם מעלים מופע שכולל את כל סגנונות המוזיקה היוונית, וגליקריה תבצע את כל להיטיה כשהיא מלווה ב-10 נגנים וזמרים.

נתן גושן בסיבוב הופעות חדש בשם "באתי לחלום". ההופכה זרועה בלהיטיו, וגם בשירםי מהסרט החדש שהלחין את הפסקול שלו: "סיפור אחר"

מירי מסיקה במופע מיוחד לכבוד יום האהבה שאותו היא מעלה בשיתוף עם איזי, שאיתו הוציאה שיר חדש לאחרונה (מפחד עלייך)

ארקדי דוכין עם מופעו "יש בי אהבה" במופע פסנתר שבו הוא קרוב מתמיד לקהל, כשהוא על הפסנתר, כמובן. במופע יכללו שירים מתוך הפרטואר של החברים של נטאשה, מי אוהב אותך יותר ממני, ועוד.

אם אתם חובבי קולנוע, תיאטרון ודרמה באופן כללי

קירה נייטלי תשמח לארח אתכם ב-13 לפברואר בהקרנת טרום-בכורה בקולנוע לב של הסרט "קולט" בקולנוע לב דיזינגוף סנטר. דרמה תקופתית המבוססת על סיפור אמיתי שבמרכזו סופרת צרפתייה שהקדימה את זמנה - סיפור שעדיין רלוונטי לימינו.

מכתבי אהבה, במסגרת הסדרה הקאמרית (האופרה הישראלית תל אביב-יפו) משולש האהבה המוזר בין קלרה ורוברט שומאן ובהמשך בין קלרה לברהמס וכן הידידות העזה בין רוברט שומאן ליוהאנס ברהמס הם אחד מסיפורי הרומנטיקה הגרמנית המרתקים בהסטוריה

נשף מסיכות, דניאל אורן מנצח על האופרה הססגונית של ג'וזף ורדי - על סיפור אהבה בלתי אפשרי, נשף מסכות מפואר ורצח מתוך נקמה עיוורת

זרים מושלמים, תיאטרון הבימה, הוא מחזה על פי סרטו של פאולו ז'נובזה בו קבוצה של חברים שנפגשים לארוחת ערב חושפים את ההודעות סהלולריות, שלהם, עם תומר שרון, נתי רביץ, מאיה מעוז, ריקי בליך, ועוד.

רעבים? שפים יגישו מנות מיוחדות ביום האהבה

שגב משה יגיש מנה מיוחדת וקוקטייל ייחודי בשגב אקספרס, שגב קונספט ושגב ארט, מאיר אדוני יגיש מנת ספיישל לחג האהבה במסעדותיו "בלו סקיי"שנמצאת על גג מלון קרלטון וב"לומינה" הביסטרו האורבני החדש שלו.

ואם אתם איטלקטואלים תוכלו למצוא גם שלל הרצאות בברים, למשל, על הקשר בין מזון למיניות (10.2), ןב-18.2 תוכלו לשמוע את ד"ר ליאת יקיר מדברת על המדע של האהבה והזוגיות

אם תכשיט זה הכיוון שאתם רוצים ללכת עליו, הנה אופצייה מושקעת מאד אך משתלמת ויפה, כזו שלא תכניס לאף אחד רעיונות לראש טרם זמנם: צמיד זהב 14K בצורת סמל אינסוף ומשובץ יהלומים. שום דבר לא אומר "לנצח" יותר מתכשיט על זמני

אין אישה שלא אוהבת איפור, ואם תמצאו אחת כזאת, תהיו בטוחים שהיא מכורה למוצרי טיפוח (כי כדי להסתובב בלי איפור צריך לדאוג ממש טוב לעור) או מוצרי שיער. ואיפה אפשר למצוא את כל זה? ברשת אפריל. ואיך בוחרים למישהי דברים כל כך אישיים? בקלות! קונים לה גיפט-קארד. זו מתנה שכל אחת תשמח לקבל וככה תחסכו גם את אי הנעימות שבהבאת מתנה לא מתאימה, לשני הצדדים!

לאוהבות הספרות וז'אנר 50 גוונים של אפור מבינכן, הנה עוד אירוע רומנטי שמתקיים היום, ב-13 לפברואר, ומתחיל בשעה 17:00 עד שעה 21:00 במתחם בוטיק המעצבים שבדיזנגוף סנטר (צמוד לסופר-פארם, קומה מינוס 1).

באירוע, שמתקיים בשיתוף עם קבוצת הפייסבוק "כל הרומנטיקה הזאת", יוצגו ספרים במחירים זולים במיוחד של 39.90 שקלים של מיטב הסופרות, חשיפה של כריכות חדשות ופאנל מומחיות עם הסופרות המובילות שגם כמובן יחתמו על ספריהן. בין הסופרות יהיו בפאנל לינדה מזרחי, שרון חיון גינת, שרון צוהר, יהודית ציפורי, איילת סווטיצקי ועוד רבות וטובות שכולכן מכירות. באירוע גם יהיה תא וידוי, בו יקשיבו הסופרות לוידויים האישים שלכן וישאבו מהן השראה לספרים הבאים.

הכניסה חינם, אבל מותנית בהרשמה מראש, כאן. באירוע יחולקו גם מתנות קטנות כגון פרקים ראשונים מודפסים של ספרים חדשים, פנקסים חמודים, תחתיות קפה עם משפטים מרגשים, ועוד.

ספרים, צומת ספרים. גל רוזה הר ציון,
לאוהבות 50 גוונים של אפור - אירוע מיוחד של צומת ספרים/גל רוזה הר ציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully