נטלי דדון לירן שטראובר. ניר פקין
ניר פקין

אין מצב: למה לירן שטראובר ונטלי דדון לא יהיו ביחד

17.2.2019 / 15:46

ארבע שניות אחרי שעדן יצאה מהבית לירן כבר הכריז על כוונותיו כלפי נטלי דדון, מה שלא רצה לעשות קודם כדי "לא לפגוע" בה כביכול. עם כל הכבוד לשטראובר החמוד, שלוש פעמים גרוש פתאום לא נשמע מוזר כל כך

אני פשוט אגיד את זה. האח הגדול העונה היא בעצם ספין-אוף של "לאהוב את אנה", בכיכובה של נטלי דדון. אחרת אין לי הסבר למה כל הפקת האח מסורה מאד למציאת שידוך בשבילה, וכל השאר רק תפאורה. בהתחלה ניסו לשדך אותה לסליים (אסף), אחר כך לשטראובר, ואפילו הטיסו לה שחקן טורקי בן 22, במיוחד כדי שלא יהיה להם על מה לדבר במסיבת וולנטיין, אפילו עם מתורגמנית. לא מביך בכלל. מסכנה ההפקה. חייבים להודות שבנתיים לא הולך להם בתור תוכנית שידוכים, כי אתמול נשבעת שכמעט התייאשתי באמצע ועברתי לראות 2025, וגם כי נטלי ממשיכה להסתובב עם אותו וואקום בעיניים. אבל ההפקה ממשיכה לנסות, וכנראה שהם יודעים למה. הימנים והשמאלנים מסתדרים, שי חי רגוע כטלה, ואפילו אורלי רביבו נהייתה חייכנית וחמודה. תכל'ס, נגמרה התוכנית.

בפייסבוק או באינסטגרם שלנו היית כבר?

הדבר המעניין היחיד שעוד יכול לקרות בבית עכשיו זה סקס בשידור חי בין שטראובר לנטלי, כי כל השאר נשואים, מתחת לגיל ההסכמה או מתחת למגבלת האיי-קיו המינימלית. חוץ מזה שטראובר אמר שהוא רוצה את נטלי. כאילו, הוא לא התנדב להגיד את זה - עדי, היאכנע הקשישה של הבית, לקחה רגע הפסקה מאנחות הכאב והתלונות על דליות ברגליים, וחיברה פלייבז בו לירן היה צריך לבחור מבין כמה אופציות של אחוזים, עד כמה הוא רוצה את נטלי, והתשובה של לירן היתה 100%. תגידו מה שתגידו על עדי, אבל לא יודעת אם היה מה לצלם העונה אם הוא לא היה שם כדי להזיז עניינים ולשתול רעיונות במוחותיהם של אנשים. הוא זה ששתל לעדן ולירן בראש שהם צריכים לנסות להיות זוג, ועכשיו הוא זה שהעלה מהתחלה את כל נושא נטלי-לירן-פרחים הכושל.

מזל שלפחות זה קרה, כי חוץ מזה כל מה שהיה לעשות זה לחכות שסליים יוציא את הבית מהלופ שבו חזר על עצמו אותו יום שבו הדיירים עובדים למחייתם בתוך פרסומת ענקית לדלתא (יש לכם את זה ביותר דוחה?). למרות שתכל'ס, סליים הוא קאסטינג מושלם ללופ - ממילא הוא יודע להגיד רק מספר מוגבל של מילים (עשיתם עבודה ממש טובה, אני אוהב את כולכם, אני הולך עם הלב שלי).

היה מייסר, וממש לא עזר שהביאו לנטלי את מוראט החתן מאיסטנבול. ההפקה כנראה בנתה על תקשורת ומתח מיני בינו לבין נטלי, וכל מה שקיבלה היה כמה צרחות התרגשות חנוקות שנשמעו כמו ילדה בת 11 שפוגשת את יובל המבולבל בקניון. וגם, בואו נודה על האמת, גם בעברית נטלי לא הכי תקשורתית, אז בטורקית? דרך מתורגמנית? הטורקי המסכן לא הבין מה רוצים מהחיים שלו, ונראה כאילו רק בן זיני הצליח לעודד את רוחו כשהצליח ללמד אותו להגיד "אתה רוצה לבוא לישונצלי" (יש מצב שהתשובה היתה כן).

בכל מקרה, הטורקי הלך, ועכשיו שטראובר בעניין, ויכול ללכת על זה עכשיו, אחרי שעדן הלכה. זה מה שהוא טוען לפחות, שהסיבה שלא עשה כלום עד עכשיו היתה כי כדי לא לפגוע בעדן. בחייאת שטראובר. אם אתה לא רואה אותה היא לא רואה אותך? הרי היא צופה בשידור ונפגעת. זכותך לעשות מה שבא לך, אבל תפסיק עם התירוצים השחוקים, כי אף אחד לא קונה את זה. סתם נלחצת, בטח לא פעם ראשונה. אבל מילא עדן רואה - אנחנו רואים, ונטלי ראתה. ומה אתה חושב, שזה טרן-און, לראות אותך מתחיל עם מישהי, נותן לה להרגיש כאילו יש מצב למשהו, ואז טוען שאתם רק חברים טובים? אם נטלי שונאת משהו זה גברים שמנסים לעשות לה כיפה אדומה.

הוא גבר מתוק, שטראובר, לדעתי. הוא נחמד, הוא אבהי, הוא מבשל, הוא מנקה, הוא משתלט על עדי ליאון - הוא מחובר לאדמה - הוא ויקי כנפו בגבר. לכן זה נראה כל כך מוזר שלא הולך לו עם נשים. אבל אם מתבוננים היטב, אפשר לזהות את בעיית מחויבות של האיש: יש לו שלוש גרושות (אחת מהן ענבל גבריאלי, למען השם), יש לו עדן יוחנן, ועכשיו הוא מעלה באוב את נטלי דדון. קצת רוצה את הנשים הלא נכונות, לא? כמו אישה שמתאהבת בגברים נשואים, כי בתת מודע שלה היא יודעת שאיתם היא לעולם לא תצטרך להתמודד עם בעיות המחויבות שלה, ושתמיד יהיה לה מישהו חיצוני להאשים בזה שהמערכת לא עובדת.

אז הוא כאילו רוצה את נטלי, אבל הוא לא מספיק רוצה, ולא מספיק ברור עם עצמו לגבי מה שהוא רוצה, ולא בא לו לעשות צעד שיחייב אותו, אז במקום זה הוא עושה משאלי רחוב סומסום עם עדי ליאון ולא באמת מושקע בסיטואציות, כמו שחקן שח שלא יודע לעשות מט. זה למה הוא בחר בעדן, וניהל את זה ככה שיוכל לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה - הוא היה מספיק מקסים כדי לשמור אותה שם אבל מעורפל מספיק ככה שהיא לא באמת יכלה לבוא אליו בטענות. במקרה של נטלי זה לא יעבוד, ולא רק בגלל ששטראובר הוא לא נסיך חלומותיה.

והוא לא. הוא לא מספיק מצליח, לא מספיק עשיר ולא מספיק מרגש. מצד שני, אם הוא היה מתעקש עליה באמת - כמו שנסיך בסרטי וולט דיסני נלחם על הנסיכה שלו (לא אשמתי שזה עולם התוכן הרומנטי של אנשים) - היה לו סיכוי. הרי נטלי כבר אמרה על לירן שהוא ויתר מהר מדי. אבל לי נראה שהוא פשוט לא יודע לרצות מאד מאד, וזה בדיוק מה שנטלי דדון צריכה - מישהו שירצה אותה מאד מאד מאד, יתעלם מכל הסירובים שלה וימשיך לשלוח פרחים, עד שהיא תשתכנע שהיא יכולה לסמוך עליו, וזה ייקח הרבה יותר משבועיים, אם בכלל. בהתחשב בקצב התזוזה של לירן שטראובר עד היום, הוא צריך לפחות חצי שנה. מצד שני, לפעמים, בשביל פריצת דרך, כל מה שצריך זה להיות ממש, אבל ממש משועממים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully