מלכת אנגליה אליזבת השניה, מייגן מרקל. אימג'-בנק, רויטרס
רויטרס/אימג'-בנק

11 מנהגים ששברה המלכה אליזבת ה-2 לטובת מייגן מרקל

18.2.2019 / 13:20

אומרים שמייגן מרקל, הדוכסית מסאסקס ואשתו של הנסיך הארי היא לא הבחורה הכי אהובה על המלכה אליזבת', אבל אחרי שראינו את הרשימה של כל המסורות ארוכות שנים שהמלכה הייתה מוכנה לשבור לטובת הגרושה המלכותית, אמרנו לעצמנו שאולי לא כדאי להאמין לכל מה שקוראים באינטרנט

חג מולד חוגגים רק עם בני המלוכה
את המסורת הזו המלכה שברה עוד לפני שמייגן והארי נישאו, רחמנא ליצלן. מסתבר שכבר ב-2017, לבקשתו של נכדה האהוב, הזמינה המלכה את מייגן לחגיגות חג המולד המסורתיות, בתור ארוסתו של הנסיך הארי. בחג המולד האחרון הגדילה המלכה לעשות, והזמינה את אימה של מרקל דוריה רגלנד לחגיגות. כל עוד היא לא מזמינה את האבא, אנחנו בעד.

לא מתחתנים בכנסיה המלכותית עם גרושים
נישואים עם גרושים תמיד היו אישיו בממלכה. למעשה, כשהנסיכה מרגרט, אחותה המנוחה של המלכה, רצתה להתחתן עם גבר גרוש, הייתה כזו סערה סביב העניין, שהנישואים לא קרו מעולם. כשהנסיך צ'ארלס נישא מחדש לקמילה, המלכה אפילו לא טרחה להגיע לטקס האזרחי. לעומת זאת, לכבוד חתונתם של מייגן והארי החוקים כופפו, והשניים נישאו בכנסיה המלכותית. מסר מאיתנו למלכה: גרושה, לא חצי בן אדם.

את האינסטגרם והפייסבוק שלנו כבר ראית?

לא מתחתנים במאי
סבתא של סבתא של המלכה, המלכה ויקטוריה, האמינה שאין מזל בחתונה המתקיימת בחודש מאי (או כמו שאומרים אצלנו "אין ברכה"), קצת כמו להתחתן בספירת העומר. את האמונה הזאת היא לקחה מהפתגם הבריטי "Marry in May, and rue the day", ומה שעוד חיזק את האמונה התפלה, הייתה העובדה שאחותה של המלכה אליזבת', הנסיכה מרגרט המנוחה, התחתנה גם היא במאי, והזוגיות שלה הסתיימה בגירושין. האמונה התפלה הפכה למסורת שנשברה בחתונתם של מייגן והארי ב - 19 למאי 2018.

אבא של הכלה צריך "למסור" אותה
זה כבר ידוע לכל שהיחסים של מרקל ואביה הם לא בדיוק הדבר הכי חם ואוהב שיש, וכשהגיע הרגע המסורתי בו אב הכלה מוסר אותה לידיו של החתן, והאבא, כמו שכולם יודעים, לא טרח להגיע, המלכה הסכימה להתגמש. היא הרשתה לנסיך צ'ארלס להוליך את מייגן אל עבר החופה, אחרי שאביה של מייגן ויתר על התענוג.

רק הבסט-מן והמארח נואמים בחתונה המלכותית
בחתונה המלכותית המסורתית נואמים רק הבסט-מן (יעני, השושבין הראשי) והמארח (במקרה של החתונה של מייגן והארי זה היה הנסיך מווילס). הכלה לא נואמת, כמובן. בחתונתה,אבל מייגן הורשתה גם היא לנאום (תודה רבה באמת). בקרוב אצלנו: קול אישה שאינו בערוותה.

הבעל לא עונד טבעת נישואין
מסתבר שזו מסורת בריטית ידועה, בה החתן לא עונד טבעת נישואין בטקס החתונה (אולי כדי לשמור על האופציות פתוחות?). את המסורת הזאת שבר הארי, לא רק בכך שענד טבעת, אלא טבעת פלטינה שעיצב לעצמו, לא פחות ולא יותר. למעשה, הוא האדם הראשון במשפחתו לענוד טבעת נישואין. אני יודעת, מרגש.

בחתונה המלכותית מנגנים מוזיקה בריטית בלבד
עוד סטייה מן המסורת הייתה בפלייליסט החתונה של הזוג מייגן והארי. לא, הם לא שמו את "שני משוגעים" של ע. אדם, אבל הם הרשו לעצמם לחרוג מן המסורת של "שירים בריטיים בלבד בחתונה המלכותית", ולקחת שיר של מלחין גרמני למשל. אם ציפיתן למחרוזת מתוקים - צפויה לכן אכזבה.

לא אוכלים שום, אף פעם
אם כבר מדברים, צריך לציין שהמלכה אליזבת' לא רק "לא מתה" על שום, היא אשכרה מצפה מכל משפחת המלוכה לא לאכול שום אף פעם. אם כי נראה שלאחרונה החרם על השום הוסר, כי ביום בו הארי הציע נישואין למייגן, נראו השניים צולים עוף עם כמות יפה של שום לעיניי כל. הסקופ האמיתי פה: המלכה אליזבת' אינה ערפד.

בת מלוכה לא חושפת את הכתפיים
אתן בטח שואלות את עצמכן מה יש למלכה אליזבת' עם כתפיים, אבל כל נשות בית המלוכה יודעות טוב מאוד שאסור להן לחשוף את הכתפיים. ואז הגיעה מייגן, ומסיבה שעדיין לא ברורה, המלכה אליזבת' שחררה קצת מהמסורת לטובת מרקל, שהגיעה ליום ההולדת של המלכה בשמלה חשופת כתף של קרולינה הררה. בחורה אמיצה.

בלי עקבי רוקי
אם תהיתן למה - אז התשובה היא: ככה. היא פשוט כי היא לא אוהבת אותן. המלכה אליזבת' אסרה על נשות חצר המלוכה לנעול את הנעליים עם העקבים הספציפיים הללו. אבל על טעם ועל ריח אפשר להתווכח, ומסתבר שאפילו עם המלכה. מייגן נועלת את סוג הנעליים הזה. אבל גם גיסתה, הוד מלכותה הדוכסית מקיימברידג', כבר סללה את הדרך בכך שהיא עצמה עשתה זאת מדי פעם.

בלי רגליים חשופות
ואם כבר ברגליים ונעליים עסקינן, יש עניין גם עם רגליים חשופות. בנות המלוכה לובשות גרביונים עם החצאית, גם אם הגרביונים הם בצבע גוף. אבל בצילומים הראשונים של מייגן, והארי אחרי שהודיעו על האירוסין, הורשתה לעצמה מייגן לוותר על הגרביונים השקופים, ולהצטלם ברגליים חשופות, לא עלינו, ובסנדלים עם רצועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully