אישה מסתירה את פניה. ShutterStock
ShutterStock

צפו: האישה היחידה בעולם שאמרה לספר לעשות מה שהוא רוצה

28.2.2019 / 11:31

כולנו מכירות את הפחד מהספר שלא חלילה יעשה משהו בלי שנשים לב, כי אחר כך אנחנו אלה שצריכות להסתובב עם זה חודשים עד שזה גדל - אף אישה לא נכנסה לספר ונתנה לספר יד חופשית לחלוטין, אפילו שיש סיכוי שהיא תצא עם קרחת. שחר מלכי עשתה זאת. צפו:

אז מה בעצם חשבתי לעצמי, אתן שואלות. האמת? שהתעסקתי בלא לחשוב. כשקארין ארד, העורכת של האתר, אתגרה אותי באתגר התספורת, כל שנותר לי הוא לא לחשוב. אולי להתפלל.

נכנסתי לספר, אלעד עידן, שלא לגמרי ידע מה אני רוצה ממנו, אבל לגמרי זרם. הוא הסתכל עלי, על השיער שלי, ומהר מאוד ידע מה הוא רוצה לעשות לי. כמובן שגם אל הסכים לספר מה הוא הולך לעשות. בשום שלב. אז כיסו את המראה בבד שחור וגדול, והמלאכה החלה. הוא התחיל בגזירה מאסיבית של מה שהוא כינה, בלי טיפה של בושה - "פחת". אני? פחת??? השיער האהוב והיפה שלי??? אין לזה צורה. למרות שהמראה הייתה מכוסה, הרגשתי מסה גדולה שירדה לי מהראש. החרדה החלה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אחר כך עברנו לשלב הצביעה. אתן יכולות לדמיין את זה: כוי מכוסה בנייר כסף, מתבשלת לי בשמש כמו תפוח אדמה, נחמד. ידעתי שהחלק הקשה עוד לפני. כשנכנסתי לשטוף את כל הטוב הזה ממני עוד כיסו לי את העיניים במסקינטייפ שחור. כאילו חוסר האונים שלי לא היה מספיק גדול עד עכשיו. ואז - רוע הגזרה. אני נשבעת שאלעד גזר וגזר ואני איבדתי תחושת זמן, אבל אני חושבת שעברו משהו כמו שבועיים מהרגע בו הוא התחיל עד שסיים. אני יודעת שיש לי הרבה שיער, אבל בחייאת.

כיוון שאני מניחה שכמעט אף אח לא עשתה את זה, אתן לא מבינות כמה מרגש היה רגע הסרת כיסוי העיניים. למרות שהייתי מתה כבר לדעת איך יצא, היה לי קשה להוריד אותו. השיער היה קצר בהרבה, עם גווני שמש עדינים אבל מורגשים. במבט הראשון - עיכלתי. במבט השני - אהבתי. אחרי שההתלהבות הראשונית ירדה קצת חששתי. לא ידעתי איך יראה השיער אחרי חפיפה ובלי כל הפינפונים, שאני לא אעשה על בסיס קבוע. אז כשאני כבר אחרי חפיפה או שתיים אני יכולה להודות: פייר, יצא ממש אחלה. תראו בעצמכן!

צפו בשחר מקבלת תספורת בהפתעה

שחר מלכי מסתפרת/עידו שחם

אם לא לגמרי ברור לכן מה כל המהומה על קארה, הרשו לי להסביר. רותם סלע היא אולי אחת הנשים היותר בולטות בטלוויזיה שלכן. נדמה שלא משנה על איזה ערוץ אתן נופלות, אתן כנראה תראו אותה מנחה, משחקת או מופיעה בפרסומת לארון או מזגן. הלוק שלה תמיד היה פחות או יותר אותו דבר, והשיער הארוך והשופע שלה היה מעיין סימן היכר. אז אנחנו לא מופתעות שהקארה החדש זכה לכל כך הרבה באזז.

עוד באותו נושא

מה שלא עשה הטבע עושה הצבע: הגלואו שלך ל-2019

לכתבה המלאה

נינט טייב והפונינט

נינט טייב. רפי דלויה
הפוני הכי מפורסם בארץ/רפי דלויה

מאז שהלכה על הפוני הישר והחלק, השם כבר שגור בפי כל בת ישראל. הפונינט היה סמל סטטוס בזמנו, ולא הייתה אף בחורה שלא רצתה כזה, בתנאי שסוג השיער מאפשר זאת. לי כבר יצא לא אחת לחטוף קריזה ופשוט לגזור את הפוני מול מול המראה, ולקוות לטוב (לא מומלץ, לכו לספר). בכל אופן, זה אף פעם לא יצא "פונינטי". מה לעשות, כנראה שיש דברים שמגיעים עם הפרסונה.

נינט טייב והקרחת

ואם כבר בנינט עסקינן, בל נשכח את הגלאח. בסוף 2007 נינט טייב הכתה את הארץ בתדהמה, כשהחליטה לעשות גלאח קצוץ-קצוץ לטובת הפרסומת של פלאפון. השמועה מספרת שהיא קיבלה תמורת המהלך הזה כמליון שקל, ולמעשה בכך ענתה על השאלה הכי נשית אבר: "תמורת כמה כסף היית מוכנה שיגלחו לך את כל השיער?". בשלב מסויים הגלאח גם נצבע בסגול, כאילו לא היה בולט מספיק.

היא באמת בחורה שקשב לשייך לה תספורת אחת קבועה. קייטי פרי מחליפה תספורות כמו שאני מחליפה גרביים (בעצם, אולי זה לא דימוי טוב).עם זאת, לראות כוכבת ברמה כזאת כמעט בלי שיער - זה עושה לנו משהו.

רגע רגע רגע, יכול להיות שהקוקו האיקוני של אריאנה גרנדה הוא זיוף אחד גדול? אם לא, אני לא מצליחה להבין איך היא שיחררה תמונה עם קארה, אי שם בנובמבר 2018, כשלפני ואחרי אפשר לראות אותה רק עם הקוקו האגדי. חבל, דווקא יפה לה.

הגאגא היא אחת שמחליפה צבעים בשיער כמו זיקית, ולכן דווקא המראה הטבעי נראה פתאום מאוד סופר אמיץ. התספורת המדורגת הזאת היא אולי התספורת הכי מוזרה שגאגא עשתה לאחרונה. בסרט כוכב נולד היא הלכה על הלוק של הספרנית-הלא-כל-כך-סקסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully