ישראל אוגלבו, קארין סנדל. אמיר מאירי, ראובן שניידר,
אמיר מאירי, ראובן שניידר

כבר בהריון? סוד הזוגיות של ישראל אוגלבו וקארין סנדל

דב גרגור

26.2.2019 / 16:06

אם לא חייתם תחת איזה סלע, כולכם יודעים שקארין סנדל, קפטן נבחרת הנשים של ישראל מקיימת זוגיות מתוקשרת עם זוכה האח הגדול ישראל אוגלבו למרות שיצאה מהארון כדו מינית. הנומרולוג המומחה דב גרגור בדק את המפה של שניהם כדי לראות מה באמת קורה שם, ומצא הפתעה

ישראל אוגלבו
על פי תאריך הלידה ניתן לזהות כי ישראל, אשר מגיע מרקע דתי, הרגיש בצעירותו בודד ותלוש, עד שבגיל מסויים קם וקיבל החלטה לצאת מעולם הדת אבל עדיין לשמר את המסורת, למרות הסיכונים.
השם "ישראל" בגימטרייה הוא 1, שמשמעותו מנהיג, מוביל, איש ארגון, מנהל - אדם ש" האני" שלו מאד חשוב לו, עם אגו גדול, קשוח ועם בטחון עצמי.

שם משפחתו בגימטרייה מסתכם בספרה 3, שמייצג את היכולת לשרוד כמעט בכל מצב מתוך ידיעה פנימית שהכל יסתדר בדקה ה- 90 ומרמזת על אדם יצירתי שיודע לנצל הזדמנויות.
צרוף השם ושם המשפחה מסתכם בספרה 4 - פרפקציוניזם, ביקורתיות, שאפתנות, ארגון וועקשנות. מסתובב בהרגשה שכל הזמן ביצועיו נמצאים בבדיקה, קצת בדומה לאח הגדול.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית? זה הזמן!

קארין סנדל
קארין היא אישה עוצמתית עם יכולות אינסופיות. חיבור המספרים של יום+חודש+שנה נותן את הספרה 8 שמייצג סמכותיות וכח רב. יחד עם זאת, הספרה 8 מביאה איתה פיזור - מי אני, מה אני, ולמה אני עושה את זה ולא משהו אחר. החיפוש שלה אחרי המשמעות והמיקודים הנכונים בחייה הוא תהליך בלתי נגמר, ולמצד הזה יש יתרונות כמו ראש מאד פתוח, אבל גם חסרונות כמו חוסר יציבות, ושינויי כיוון רבים גם בתחום העדפותיה המיניות.

עקב העובדה שהספרה 8 דומיננטית אצל קארין, כל חייה היא בתפקיד של המייעצת, וגם במערכות היחסים שלה זה מתבטא - היא לרוב בוחרת במערכות יחסים בהם היא זו שיודעת יותר טוב, ומשמשת כמובילה.

הזוגיות של קארין וישראל

המפות שלהם לא הכי אופטימיות מבחינת ההתאמה של השנה הנומרולוגית שבה כל אחד מהם נמצא כרגע. למשל, ישראל נמצא בשנת חיזוק קשרים, תהליך שהחל שנה שעברה ונמצא כרגע בשלב המימוש, ותהליך זה מחייב אותו להיות סבלני, מאופק, ולהצטייד בהמון סבלנות כי צפויות לו המון המתנות - דברים לא קורים מהר בתהליך שכזה.

קארין, לעומת זאת, נמצאת בשנה של הזדמנויות, מבט אל העתיד ושינויים, ודברים אצלה דווקא כן קורים במהירות - מעברי דירה, החלפת עבודה, ומחשבות על שינויי לוקיישן, כמו חו"ל. היא נמצאת בשנה של פריחה מנטאלית, של הזדמנויות והרבה רצון להתקדם, שהיא צריכה לנצל - להעז ולפרוץ לדברים חדשים מבלי לחשוש.

הזוגיות בין השניים מצביעה על כך שלכל אחד מהם יש תפקיד מאד משמעותי בחייו של האחר - לפחות בשלב זה, התפקיד של קארין בחייו של ישראל הוא לעזור לו בהכוונה מנטאלית, ותפקידו של ישראל הוא לייצב את קארין, לעשות לה סדר ברמה המעשית ולחבר אותה לקרקע, ולמציאות אחרת מכפי שהיתה רגיה לחוות לפני היכרותם.

העתיד

קשה לדעת, עם טיפוס כמו קארין ומפה כמו שלה - היא יכולה להיכנס לכל סיטואציה שתבחר, במעברים חדים מצד לצד וממקום למקום בחייה, וישראל עלול להישאר מנותק. מאחר והיא עדיין לא החליטה מה הלאה או כיצד, נכון יהיה להם לא לקבל החלטות חד משמעיות לגבי העתיד, אלא להמשיך ללמוד אחד את השני, ובעיקר להמתין עוד כשנה וחצי.

המרחק בין המקום בו נמצאת קארין לבין המקום בו נמצא ישראל, יכול להוות מכשול בדרכם הזוגית, אבל יחד עם זאת יש גם הפתעות שיכולות לקרות כמו שקארין פתאום תתקרב לעולם הרוחני, מה שירגיע גם הקדחתנות שלה וגם יוריד מישראל את הלחץ לעמוד בקצב שלה.

לסיכום
מומלץ בשלב זה לא למהר להיכנס למערכת נישואין אלא להמתין עוד כ-18 חודשים, וההמתנה הזאת תקבע אם יישארו יחד או לא. לשניהם דרך הפעולה הזאת היא נכונה יותר, כך יהיה זמן להשקיע בהתפתחות המקצועית של ישראל, גם הוא כנראה יקבל הזדמנויות בחו"ל. בכל התחומים .סבלנות ואיפוק ישתלמו, ובעיקר בזוגיות בינהם.

יחד עם זאת, אצל קארין השנה היא שנת פריון, והמפה שלה רומזת שיש לה מחשבות על אימהות.
גם בנושא של ילדים משותפים, זה עדיין לא הזמן המתאים, אבל לפי המפה נראה שאולי מאוחר מדי לעצור, כי יש סיכוי שהיא כבר יצאה לדרך...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully