אישה מודדת איבר מין גברי. ShutterStock
ShutterStock

הגודל כן קובע: 7 הטעויות הכי גדולות שלנו בסקס

2.3.2019 / 9:00

"הגודל קובע", כדי שהסקס יהיה טוב צריך להיות בכושר, ואפשר להתמכר לויברטור - יש הרבה מאד אמונות ומיתוסים שעברו מדור לדור שכיום אנחנו עדיין מאמינים בהם. הגיע הזמן ליישר קו ולהבין אחת ולתמיד איזה מיתוסים נכונים ואיזה הגיע הזמן להעיף מהמיטה

כמו בכל תחום כמעט, גם הסקס רווי במיתוסים ושמועות חסרות שחר. לפעמים אנחנו נוטות להאמין להם רק כי אנחנו לא יודעות אחרת, או פשוט חוששות לשאול. מה לעשות, לא כולנו יכולות לדבר על סקס בחופשיות ובפתיחות כמו שמדברים על האירוויזיון, למשל.

בכל מקרה, כולנו נפלנו בהם, ואני אומרת - לא עוד! הגיע הזמן להיפתח, לדבר על הדברים האלה, ואולי אפילו ללמוד מטעויות של אחרים (אתן יכולות לעשות בינג' של סקס והעיר הגדולה, אבל אני חסכתי לכן כמה שעות טובות).

בפייסבוק ובאינסטגרם שלנו כבר היית?

מיתוסים יש כמו זבל, וזה בדיוק המקום לעשות קצת סדר בבלגן. אנחנו שונות אחת מהשניה, וכל אחת מאיתנו אוהבת דברים שונים, או מגיבה בצורה שונה לדברים. למשל, כמה מכן אוהבות מלפפון בחומץ? (הכוונה לאכול אותם, כן?) אני מתה עליהם, אז אל תתנשאו מעלי, טוב? אם אנחנו אוהבות דברים שונים, אז לא יכול להיות שכל הכללים והמיתוסים חלים על כולנו. אז בואו נאוורר את הדברים, נשבור כמה חוקים, ועל הדרך נבדוק לאילו מיתוסים האמנו יותר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully