ויקי קנפו, נטלי דדון, אסף גורן. מסך, ניר פקין, מערכת וואלה! NEWS
מערכת וואלה! NEWS/מסך, ניר פקין

הצעקנית, הסגורה והמיושנת: המפסידה האמיתית באח הגדול

3.3.2019 / 6:00

גמר האח הגדול השאיר אותנו עם תחושת ריקנות וקצת בהלם, ולא רק בגלל שהיתה רק אישה אחת בגמר שזו בושה. עונת האח הגדול VIP היתה רכבת הרים, ועכשיו כשהיא נעצרה זה הזמן להכתיר את המנצחות והמפסידות הגדולות של Sheee, ולהגיד מי לדעתנו היתה צריכה לקחת את העונה

האח הגדול נגמר. מצד אחד - סוף סוף. מצד שני, קצת חבל, כי עד כמה שהתוכנית הזאת, איך לאמר, "מאותגרת איכותית", היא גם מאד משעשעת, לפעמים פוגשים שם דמויות נחמדות, ולפעמים אפילו נקשרים לחלק מהן.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית? זה הזמן!

נכון שיש מנצח לעונה, אבל אם אתן דומות לנו אפילו בקצת, אין לכן מושג איך יכול להיות שהעם בחר בקובי מרימי לאירווזיון. אה, סליחה, הריאליטי הלא נכון. התכוונו לאסף גורן. אבל זה מה שקרה. מעבר לעובדה שאנחנו לא לגמרי מבינות את הבחירה הסופית, גם קצת הפריעה לנו העובדה שרק אישה אחת נכחה בגמר, יחד עם ארבעה גברים, ובנוסף לכל, גם היתה האישה הלא נכונה.

אבל לתוכנית קוראים האח הגדול, לא "הצדק האולטימטיבי", ואי לכך ובהתאם לזאת החלטנו להתגבר על האכזבה בעזרת התעלמות מהמציאות והרכבת רשימה משל עצמנו - קבלו את דירוג Sheee לנשים של בית האח הגדול VIP בסדר עולה - מהמפסידה, למנצחת הגדולה:

seperator

במקום האחרון: אורלי רביבו

מה חשבנו: שהיא צריכה להיות מאד אמיצה כדי לבוא לבית האח הגדול VIP בתור א' מבית הנשיא. קצת הבנו למה היא עשתה את זה. היינו סקרניות.

מה גילינו: שיש פער גדול בין להחליט לחשוף את עצמך כדי לשנות את דעת הקהל עלייך, לבין לעשות את זה כמו שצריך, כי אם באת לבית האח הגדול על תקן א' מבית הנשיא, וזה הנושא היחיד שאי אפשר לדבר עליו, כי לא נעים, זאת בעיה. אז הגיע הזמן שמישהו יגיד את זה - עם כל האהדה, אורלי היתה דיירת לא מעניינת ובלתי נסבלת. מתלהמת, לא אותנטית, לא מסוגלת להכיל את הרגשות של עצמה (קצת בדומה לשי חי), ועסוקה כל הזמן להגדיר גבולות גזרה. אני ככה, אני אחרת, אני ואני ואני. יאללה שאט-אפ.

מדד החברות: בואו נראה - היא לא אוהבת חברה, היא לא היתה נותנת לנו לעשן, ולריב איתה זה סיוט. אז לא. לא עשתה לנו שום חשק להכיר אותה.

שורה תחתונה: נאאא. ציון: 2

האח הגדול VIP, אורלי רביבו. דניאל אלסטר,
ביאסת. אורלי רביבו/דניאל אלסטר
seperator

מקום שישי: נטלי דדון

מה חשבנו: שהיא בחורה מהממת ביופיה, חובבת סטאטוס וכסף, ובעיקר מאד אוהבת את הילד שלה.

מה גילינו: שהיא אכן נראית מדהים (בכל מצב גם - בוקר, לילה, לא מאופרת, בוכה. פשוט מהממת), למרות שהיא קצת הגזימה עם החומצה ההיאלרונית בפנים, ואם כבר בהגזמה עסקנן - גם עם הדיבורים על כמה היא בן אדם טוב שאוהב שלום. למדנו שהיא לא היתה יוצאת עם מוכר בגדים, ושהיא אכן מאד אוהבת את הילד שלה. למעשה נראה שקיומו נותן לה בוסט שמספק לה את היציבות ואת תחושת הערך העצמי (מה לעשות ממראה חיצוני אי אפשר לקבל את כל זה) והופך אותה לאדם שלם יותר.

מדד החברות: חודשים שלמים לא ראינו אותה נפתחת פעם אחת - למעשה היא הדיירת הכי סגורה שאי פעם ראינו בבית האח. ולא, היא לא נראית כמו אישיות שמעניין לשבת איתה לשיחת נפש או מישהי להיקרע איתה מצחוק. אולי לצאת למועדון ולהוציא מזה צילומים מגניבים לאינסטגרם. וגם זה לא מספיק מעניין, סליחה.

שורה תחתונה: לפעמים כשכל כך אכפת לך לצאת מושלמת, קורה בדיוק ההיפך. ציון: פושר - 4

נטלי דדון. ניר פקין
יש דבר כזה מושלמת מדי. נטלי דדון/ניר פקין
seperator

מקום חמישי: עדן יוחנן

מה חשבנו: כלום, אבל כששמענו את תעודת הזהות היינו סקרניות.

מה גילינו: שלעבור ניתוח לשינוי מין לא הופך אותך לאדם מעניין. האמת, השתעממנו. נראה היה שמרוב שחשוב לה להתנהג כמו אישה היא שוכחת שלנשים יש מבחר של תכונות אופי, לא רק משהו שלקוח מסדרה בשנות החמישים. בנוסף, היא חסרת ביטחון שמעמידה פני מישהי שעומדת על שלה, לא יודעת להיות קוהרנטית כשהיא כועסת, וזקוקה להמון אישורים, בעיקר מגברים. והכי מבאס זה שאיכשהו, למרות כל מה שעבר עליה - היא לא פמיניסטית ואפילו מיושנת.

מדד החברות: כמעט עם כולן היינו שמחות לשבת לערב, ועדן לא יוצאת מהכלל הזה, אבל למען האמת, לא ראינו ממנה מספיק פתיחות וכנות כדי להתעניין בה. יש מצב שזה מה שהדיח אותה יחסית מוקדם

שורה תחתונה: כגודל הציפייה, גודל האכזבה. ציון: 5

עדן יוחנן, האח הגדול VIP. ניר פקין
אישה, אבל מיושנת. עדן יוחנן/ניר פקין
seperator

מקום רביעי: רומי נסט

מה חשבנו: כלום. תעודת הזהות שלה היתה של פאשניסטה קלאסית. יכולנו רק לקוות שנגלה שם יותר

מה גילינו: חוץ מזה שהיא חולת בגדים ואוהבת להתאים את העגילים לנעליים ולצלליות - לא הרבה, כי גם בשבוע שהיא היתה בבית, לא ראינו ממנה כמעט כלום. לא ברור אם חתכו אותה בעריכה כי היא היתה משעממת באמת, או כי עדי ליאון פשוט לקח את כל הזמן אויר בתחילת העונה. בכל מקרה, היא לא הצליחה להתבטא מספיק, והיתה המודחת הראשונה של העונה. אולי למזלה, מי יודע

מדד החברות: כדאי שנכיר אותה קודם. אולי בריאליטי הבא

שורה תחתונה: נשארה מסתורית. ציון: 5

רומי נסט, האח הגדול VIP. ניר פקין
זוכרים אותה? רומי נסט והגלימה/ניר פקין
seperator

מקום שלישי: אביבה תבורי

מה חשבנו: שהיא אשתו לשעבר של שימי תבורי ואמא של בן אל תבורי, ושזה כל מה שמעניין בה

מה גילינו: שצדקנו, אבל היא גם אישה די חמודה בפני עצמה, טובת לב, ובעיקר, נראית מדהים. באמת. אם זה דבר שחשוב לה, המשימה לגמרי הוכתרה בהצלחה. מצדיעות לה. באמת.

מדד החברות: היינו יושבות איתה לערב צחוקים, אבל לא היינו מדברות איתה על דברים חשובים.

שורה תחתונה: חמודה, ותו לא. ציון: 6

אביבה תבורי, האח הגדול VIP. ניר פקין
ותו לא. אביבה תבורי/ניר פקין
seperator

מקום שני: נרי לבנה

מה חשבנו: שהיא אישה מבריקה, מצחיקה, ומעט אבודה, שהחיים שלה לא פשוטים

מה גילינו: שהיא אישה מבריקה, מצחיקה, ומעט אבודה, שהחיים שלה לא פשוטים, ושהיא מפחדת מעימותים ישירים ומעדיפה שמישהו אחר יריב במקומה.

מדד החברות: היינו יושבת איתה לקפה, מאפה, בירה, ג'וינט, ארוחת ערב, וגם עושות איתה מסיבת פיג'מות. למרות שגם ללכת איתה לים יכול היה להיות מצחיק, כי היא בטוח היתה באה בשמלה עם שרוולים ארוכים וכובע רחב תיתורת, וגם יודעת מה זה תיתורת. חוץ מזה היינו צוחקות יחד על ערסים. בטוח היה כיף.

שורה תחתונה: מעבר לעובדה שנרי לבנה אינטילינגטית מדי ומבוגרת מדי בשביל הפורמט הזה, שבו צריך להיות צעירה, יפה ורצוי ממוצעת מוחית כדי לשרוד, היא היתה דיירת מעניינת שהשהייה שלה בבית לא מוצתה, וגם היציאה שלה מהבית הייתה סופר מכובדת. מעבר לעובדה שבבית היא לפעמים התנהגה כמו הג'ינג'י מ"היה היה" שמחמם אנשים אחד על השני (רק בצורה מתוחכמת יותר) בשביל לא להסתכן, וחוץ מזה שעכשיו 'הארץ' מכריחים אותה לכתוב פעמיים בשבוע על האח הגדול ומרגישים שכבר אין לה כוח, היא היתה דיירת מעולה. ציון: 9

נרי ליבנה, האח הגדול VIP. ניר פקין
יודעת מה זה תיתורת. נרי לבנה/ניר פקין
seperator

המנצחת הגדולה במקום הראשון: ויקי קנפו

מה חשבנו: שהיא אישה פשוטה וקשת יום, מעין מסעודה משדרות, רק ממצפה רמון.

מה גילינו: שהיא הרבה פחות פשוטה ממה שחשבנו, הרבה יותר חכמה ורהוטה ממה שחשבנו, ואמנם טובת לב, אבל כזו שיודעת להגן על עצמה כשצריך. לויקי יש חכמת חיים, אבל בניגוד לחכמת הרחוב שציפינו שתהיה לה, החוכמה שלה הרבה יותר מנומקת, והיא גם יודעת להגיד את הדבר הנכון בזמן הנכון לאנשים שזקוקים לתמיכה - הוכחה לאינטיליגנציה, ומהגבוהות שקיימות. ויקי התנהלה בכבוד בבית, וגם הרגעים הפחות יפים שלה הסתיימו בצורה מכובדת - השהייה הארוכה בבית הרחק מהחיים שלה לא הצליחה לערער אותה, סימן מובהק למישהו שיש לו את עצמו, ועבר דברים כל כך קשים, שכל השאר קטן עליו. ויקי היא נשמה אמיתית.

מדד החברות: חברה לגמרי. מה חברה, אמא מאמצת. היינו יושבות איתה לילות שלמים למשחקי רמי קומבינציות (בטוח היא משחקת!), מעשנות סיגריות ונקרעות מצחוק. וחלום שלנו להיות מוזמנות אצלה לארוחת שישי. חלום.

שורה תחתונה: הייתה צריכה לקחת את העונה. ציון: 10

ויקי כנפו, האח הגדול VIP. ניר פקין
היתה צריכה לקחת את העונה. ויקי קנפו/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully