מתוך התוכנית "חתונה ממבט ראשון", קשת. מתוך חתונה ממבט ראשון, קשת, צילום מסך
צילום מסך/מתוך חתונה ממבט ראשון, קשת

חתונה ממבט ראשון: 4 טעויות שקלקלו לבת אל את החתונה

12.3.2019 / 16:06

פרק פתיחת העונה של 'חתונה ממבט ראשון' סיפק זוג יפה, שהיה יכול להיות יותר יפה אילמלא כמה טעויות שקצת קלקלו לנו את המפגש הראשוני המרגש

אמש צפיתי בשקיקה בפרק הראשון של 'חתונה ממבט ראשון' עם הפרטנר שלי לתוכניות ריאליטי. בעודנו יושבים ומתכוננים להשתלח בכוכבי התוכנית, נפערו פיותינו לרווחה כשבת-אל היפיפיה נגלתה לעינינו. הבחורה פשוט מוצלחת. שווה, איכותית בטירוף, ויפה - כמה יפה. כמעט חפה לחלוטין מאיפור היא נראית מדהים. עור צח, גבות יפות, עיניים של במבי עם ריסים של חצי מטר, שיער יפה, גוף יפה. תענוג להסתכל עליה. מושלמת.

אז פניתי לרועי ואמרתי לו: "שיואו! רק שלא יעשו לה איפור חתונה של פריחות עם הסלסול הרגיל ויהרסו לי אותה". האמירה הזאת מתייחסת לכמויות מראות החתונה שרובם נראים דומים זה לזה. חלקם, הטבעיים שביניהם, בדרך כלל יפים יותר בעיני, למרות שמשעממים מעט, וחלקם האחר, עם האייליינר הכבד והגלים הגנריים בשילוב עם שמלות הכלה המכוערות, ממש לא עובדים. שור אינאף, זה בדיוק מה שקרה.

בפייסבוק ובאינסטגרם שלנו כבר היית?

השמלה (שהיא בחרה ואין מישהו אחר להאשים בזה), נראתה כמו מפית שמישהו סרג במסרגה אחת, סידור השיער המיותר הזה שגרם לה להיראות כמו כל כלה אחרת שאי פעם התחתנה מאז המצאת המסלסל- מה היה רע בשיער שלה הגולש, החלק, הבריא? מה???

והאיפור. הוא, האיפור.

מתוך התוכנית "חתונה ממבט ראשון", קשת. מתוך חתונה ממבט ראשון, קשת, צילום מסך
באמת שקשה להרוס יופי כזה. אבל זה לא אומר שאי אפשר לנסות/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, קשת
מתוך התוכנית "חתונה ממבט ראשון", קשת. מתוך חתונה ממבט ראשון, קשת, צילום מסך
יותר מדי מייק אפ מייבש את העור ומדגיש טקסטורות. תמיד עדיף להקריב עמידות לטובת רעננות/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, קשת

טעות מספר 1: יותר מדי מייק אפ

וסומק, ופודרה. יותר מדי מהכל. נכון, זו חתונה, נכון, יש מצלמות. הכל נכון. אבל לבחורה שיש לה עור מושלם, שכבת טיח בתור מייק אפ יכולה רק להדגיש טקסטורות, לפעמים גם כאלה שבכלל לא קיימות.

מה כן?
מייק אפ בכיסוי שמתאים למה שרוצים להסתיר. במקרה של בת-אל היה מספיק מייק אפ קליל שמגיע מקסימום לכיסוי בינוני. גם הפודרה היתה צריכה להיות מונחת במיקומים אסטרטגיים בלבד. אז האיפור יהיה פחות עמיד. אם יש לך עור מעולה אין שום סיבה להקריב את הרעננות שלו בשביל עמידות של מייק אפ- בשביל זה יש טאץ'-אפ.

עוד באותו נושא

שפת הגוף אומרת הכל: הרומן בין בראדלי קופר וליידי גאגא

לכתבה המלאה

טעות מספר 2: יותר מדי שחור

יותר מדי אייליינר, מסקרה, ובאופן כללי יותר מדי שחור בחלק העליון של העפעף. זה נכון שנהוג לאמר שאין דבר כזה יותר מדי מסקרה, אבל כשלמישהי אין יותר מדי שטח עפעף ויזיבילי כשהעין שלה פקוחה, הדבר האחרון שהיא צריכה זה אייליינר עבה שיכסה לה את העפעף, חצי קילו מסקרה, וגם ריסים מודבקים בצידי העין. במקום להאריך לה את העין, הכל נראה כבד וחסום, והמקום הפנוי בין העפעף הנייד לגבה נעלם כמעט לגמרי. מה שראינו כשהעין שלה פתוחה, זה ריסים שמחוברים לגבה.

מה כן?
אייליינר ממש דק וצמוד לקו הריסים, מסקרה מעבה ומאריכה, עיגול ריסים וזהו!

מתוך התוכנית "חתונה ממבט ראשון", קשת. מתוך חתונה ממבט ראשון, קשת, צילום מסך
ליפסטיק בגימור מאט ובצבע כהה מדי עלול לגרום לשפתיים להתייבש ולשוות לך מראה לא רענן במיוחד/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, קשת

טעות מספר 3: התעלמות מקו הריסים התחתון

יש מושג של מאפרות באנגלית - Top Heavy. המשמעות שלו היא שאיפור העיניים לא מאוזן. יותר מדי חומר, צבעים, והתרחשויות על העפעף העליון, וקו ריסים תחתון לא מעושן, ולפעמים אפילו נקי לחלוטין. הגישה הזאת מצוינת לאיפור של אם הכלה, שלעיתים העפעף העליון שלה נפול ובעל מראה כבד יותר. אצל בת-אל זה עשה את האפקט ההפוך.

מה כן?
עם מברשת עיפרון דקה עוברים על קו הריסים ו"מעשנים" אותו בעדינות עם צללית חומה, שכהה טיפה יותר מצבע העור שלך. זה גם מאזן בין העליונים לתחתונים וגם מגדיל את העיניים. אפשר לסיים בקצת מסקרה על הריסים התחתונים לאפקט מושלם של עיני בובה.

מתוך התוכנית "חתונה ממבט ראשון", קשת. מתוך חתונה ממבט ראשון, קשת, צילום מסך
הריסים לא אמורים להתחבר לגבה. פחות איפור, פחות/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, קשת

טעות מספר 4: ליפסטיק מאט מדי וכהה מדי

ואם כבר מדברים, גם בגוון הלא נכון. במקרה שלה, 'כל המוסיף גורע' הוא משפט שנכון מתחילת האיפור ועד סופו. הליפסטיק החום בגימור מאט (כנראה בשביל העמידות) גם לא התאים לגוון העור שלה והחוויר אותה מדי, וגם ייבש לה את הצורה.

מה כן?
בת-אל היתה צריכה גלוס שקוף או בצבע השפתיים שלה, או מקסימום ליפסטיק ניוד בצבע שייראה עליה כמה שיותר טבעי - טיפונת יותר כהה מהשפתיים שלה. והכי חשוב - ליפסטיק לחותי, עם קצת ברק רענן, לא גימור מאט אטום. עמידות זה דבר חשוב אצל כלה, ברור, אבל ליפסטיק הכי קל לחדש. יש משהו נטול חיים בשפתיים בגוון מאט, במיוחד אם העור שלה מפודר מאד וגם בגימור מאט, השפתיים צריכות להישאר רעננות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully