נטע ברזילי בננהוט, קרן פלס בוילה, נינט בגמר כוכב נולד. אבי ולדמן, צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
מערכת וואלה! NEWS/אבי ולדמן, צילום מסך

ירדו במשקל וחבל: האם גם נטע ברזילי עומדת לרזות בקרוב?

13.3.2019 / 9:41

כולם מתלהבים מהעובדה שבחורה במידה גדולה לבשה בגד ים על המסלול כאילו התפתחנו, אבל ביננו, המציאות היא הרבה פחות מפרגנת, ועובדה שכוכבות נוספות שטענו שטוב להן עם מידתן הגדולה יותר, פצחו בדיאטה בהזדמנות הראשונה אחרי הפרסום. מעניין אם גם לנטע ברזילי זה יקרה

כולם מדברים על הבגד הצהוב של נטע ברזילי בתצוגה של בננהוט, וכמובן על הביקורת שחטפה כשהסתבר שבגד הים במידה הזאת בכלל לא קיים. ואנחנו שואלות - סליחה, אבל על מה כל הרעש? אם אנחנו כבר מעמידים פנים שאנחנו כבר לא שמנופובים, אז אולי אנחנו צריכים להתלהב פחות מהעובדה שבחורה במידה 48 העזה, רחמנא ליצלן, ללבוש בגד ים על במה, רק אומרת.

השיח על מודל היופי לא מסתיים אף פעם. תמיד יש הרגשה שמעודדים אותנו להיות כמו שאנחנו בדיוק, שרזה זה לא בהכרח אומר יפה, וששיש להתעלם ממודל היופי המערבי מאחר והוא כמעט אינו בר השגה, וגם לא בריא לשאוף אליו. עולים יותר ויותר קמפיינים עם "נשים אמיתיות", ומותגים גדולים מוותרים על הפוטושופ (אסוס, למשל). אז איך בכל זאת אנחנו רואים מדי יום עוד ועוד נשים שעושות "מהפך"? אנחנו דווקא אהבנו אותן בדיוק כמו שהיו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

נטע ברזילי בננהוט. אבי ולדמן,
נטע ברזילי בבגד הים הצהוב/אבי ולדמן

נינט טייב
עליה המציאו את הביטוי "המאמי הלאומית" ואוחזת בו יפה מאז כוכב נולד הראשון, עוד כשקראו לו "לא נפסיק לשיר - כוכב נולד" (קליט). מה שהיא לא אוחזת מאז הם הקילוגרמים שמהם נפרדה די מהר לאחר שהתפרסמה. מאז לא נצפתה חזרה למראה החיילת המתוקה מניצנים. לא חבל נינה? תאמיני לנו, גיבורים עפים עליך גם ממידה 38 ומעלה.

ירדה במשקל די מהר אחרי הפרסום. נינט טייב (צילום: GettyImages)

נינט טייב בקאן. GettyImages
נינט טייב בקאן/GettyImages

קרן פלס
אי שם ב-2014 היא ילדה את ביתה השנייה ולאחר מכן השילה יותר מ-20 ק"ג ממשקלה. המהלך הזה לא רק כיווץ לה משמעותית את היקף המותניים, אלא גם הרחיב לה את חשבון הבנק, שכן פלס קיבלה קמפיין ל"שומרי משקל" בעקבות המהלך. מאז היא הספיקה לעלות קצת במשקל, אבל אנחנו עדיין מתגעגעות למראה הנוח שלה,עם לחיי התפוחים העליזות.

מרינה מקסימיליאן
עוד יוצאת "כוכב נולד" שהרזתה, וחבל. מקסימיליאן ידועה כאחת שמשנה פאזות ולוקים, משל הייתה זיקית עם קול של דיווה, אבל המהפך במשקל היה בהחלט דרמטי. הזמרת בעלת הקול העוצמתי הצטמצמה מאוד, ואולי בעקבות כך, גם הנוכחות הבימתית שלה. הרי הדבר השני שכל כך מיוחד במקסימיליאן, אחרי הקול שלה, הוא המראה הייחודי והלא מתנצל. אחרי דיאטה כזאת, מרגיש שמקסימיליאן מנסה להתאים את עצמה למיינסטרים כשזה ממש לא נחוץ.

מרינה מקסימיליאן. רפי דלויה
מהממת בכל מצב. מרינה מקסימיליאן בלומין/רפי דלויה

ליהיא גרינר
איך אפשר לדבר על כוכבות שירדו במשקל מבלי לדבר על ליהיא גרינר? יש הרגשה שכל כמה חודשים יוצאת ידיעה מרעישה על כך שירדה במשקל (את זה שהיא עולה במשקל חזרה לא מספרים לנו). גרינר גם הפכה לסוג של גורו בכל הנוגע להרזיה וכושר, ובנתה תוכנית הרזיה ייחודית (אהא) לנשים המעוניינות גם הן לרדת במשקל. עוד לא הבנת שהרבה יותר עובד לך המראה העגלגל? בלעדיו כל המבטא, הבלונד והחיבה לטראש סתם מוציאים אותך בימבו אמריקאית. כן, אמרנו את זה.

עינב בובליל
היא הגיחה לחיינו לפני יותר מעשור בעונה הראשונה של "האח הגדול" ולפני כמה שנים חזרה לחיינו בעונה השישית של האח, או לפחות מה שנשאר ממנה חזר. בובליל הפכה מבחורה עגלגלה לדקיקה, והראתה לנו שיש אנשים שדיאטה לא בהכרח מחמיאה להם, מה לעשות. אם אתן בכל זאת סקרניות לדעת מה הסוד שלה - לא משהו מיוחד, ספורט וסתימת פה, באינטרוואלים. תקראו לנו אולד פאשן, אבל אנחנו היינו מעדיפות לראות אותה בלוק שלא דורש ממנה לשקול את הקוטג' 0% שומן לפני האכילה.

ליהיא גרינר. ניר פקין
גם ליהיא גרינר נפלה שם/ניר פקין

יובל דיין
תסלחו לנו, אבל מעולם לא תפסנו מיובל דיין בחורה מלאה. בטח לא אחת כזאת ש"לא יזיק לה להוריד 2-3 קילוגרמים". לא ברור למה, אבל מסתבר שדיין חשבה אחרת. לאחר שפרשה מ"דה ווייס" היא נכנסה למשטר דיאטה, ואז גם נכנסה לג'ינס קטן יותר. היש קלישאה גדולה מזאת? להתפרסם וחמש דקות אחרי זה להוריד במשקל לרמה של כמעט היעלמות? אנחנו די בטוחות שהיית מצליחה בתעשייה בזכות הכישרון הווקלי והאישיות הקסומה, אבל מה שבא לך.

מיכל צפיר
מיכל צפיר לקחה את הדיאטה שלה ועשתה ממנה קריירה. היא אפילו לא גורו דיאטות, היא גורו של "אורח חיים בריא פאן לי במקסימום מוות לקנאים". היא ספגה הרבה לעג על חשבונה ועל האופן בו התחילה להציג את חייה, אבל תגידו מה שתרצו, היא עשתה מהלימון שלה לימונדה (ללא סוכר כמובן), וגרמה לכולנו לקנא, אם לא בגזרה, בשמחת החיים המוגזמת. כמה עצוב שנשים צריכות להוריד במשקל כדי לאמץ גישה אופטימית לחיים? ואפילו לא בטוח שזה עובד. אני מבטיחה לעדכן אחרי שאצליח להוריד את שלושת הקילוגרמים המיותרים שלי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יובל דיין/מערכת וואלה!, צילום מסך
קרן פלס. רפי דלויה,
קרן פלס/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully