אישה עושה קקי. ShutterStock
ShutterStock

רק לא קקי: כל השיטות להתחמק ממספר 2 ליד בחור חדש

26.3.2019 / 7:37

המצב חרא. תרתי משמע. אבל עם כל הדיבורים על שוויון ופמיניזם, אנחנו עדיין מנסות להעמיד פני ענוגות מכדי לחרבן, במיוחד כשיש בחור חדש באיזור. בהתחשב ברמות האיפוק שאנחנו מגלות, שיעורי התמותה שלנו ממחלות מעיים ממש מפתיעות לטובה

אני לא אומרת שיש סיבה מוצדקת לכך, אבל זה פשוט קורה. לא נעים לנו לעשות קקי ליד הבחור החדש שלנו. בכל זאת, זה תהליך שמשלב בתוכו צלילים וריחות שיכולים לגרום לבחור החדש לראות אותנו באור אחר לגמרי, ואנחנו דווקא רוצות למצוא חן בעיניו, לפחות בשלב הזה. אם השיטה שלכם עד עכשיו הייתה לחכות עם הקקי עד אחרי החתונה, הנה כמה שיטות שיעזרו לכן להתחמק באלגנטיות. לגזור ולשמור. כדי שיהיה לכן מה לקרוא בשירותים, בזמן הקקי.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

לעשות בלובי

אתן כנראה מכירות את זה, יוצאים לחופשה אחרי חודשיים-שלושה יחד, לא משהו מטורף, איזה וויקנד ככה לכיף. את לא באמת מסוגלת (וגם לא רוצה) להתאפק במשך כל החופשה, אבל מה לעשות שחדר במלון הוא לא דבר מאוד גדול, ושירותים במלון הם לא הדבר הכי עמיד לרעש? אז ככה, לא רבים יודעים, אבל השירותים בלובי של המלון הומצאו כדי שנשים יוכלו "להשתחרר" גם בחופשה עם בן זוג חדש (ואם לא, אז זה לגמרי נראה ככה). את יכולה להמציא תירוץ קטן, ולהיעלם לכמה רגעים. אם תחזרי עם איזה מגש תותים או בירות, זה גם יכול להיות אחלה תירוץ ("רציתי לעשות לך הפתעה"). רק אל תקחי איתך מגזין או עיתון, זה לגמרי יפליל אותך ויחשוף את המטרה האמיתית.

להטיל עליו משימה

אם אתם נמצאים אצלו בדירה, סביר להניח שלא תרצי להשאיר אותו לבד בבית וללכת לעשות קקי במקום אחר. אז למה לא פשוט להיפטר ממנו לכמה רגעים? באמת שלא חסרות משימות שיכולות להיעשות רק בחוץ, וכאלה שיעניקו לך מספיק זמן על מנת לבצע את זממך. זו יכולה להיות שליחות חשובה לקניית חלב (אחרת לא יהיה לקפה של הבוקר, ואת לא יכולה לשתות קפה בלי חלב), ועד ללכת להביא לך את המטען שאת בטוחה ששכחת אותו באוטו, אבל למעשה הוא ממש בבית, אז תהיי בטוחה שיקח לו זמן למצוא את זה. וגם אל תשכחי לשפוך את כל החלב לכיור לפני שאת מבקשת ממנו.

אישה מתקלחת. ShutterStock
זו אכן מחשבה יותר אסתטית, לשתול לו במוח/ShutterStock

ללכת "להתקלח"

תראי, את גם תתקלחי בסופו של דבר, אבל עד שזה יקרה, יש עוד הרבה לפניך, ובעיקר מאחורייך (סליחה על זה). זו אולי השיטה הכי יעילה שיש. הרי נשים עושות מקלחות ארוכות, אז שום דבר לא מחשיד כאן. פשוט פתחי את המים במקלחת ותני להם לזרום עד שאת מסיימת את הקקי, וישר כנסי להתקלח. סביר להניח ששום סאונד לא יחדור את מסך הרעש הלבן של המקלחת. יתרון נוסף בשיטה הזאת, שגם עד שתסיימי להתקלח, סביר להניח שהריח יתפוגג, והסבונים יעזרו לטשטש אותו. החיסרון הגדול של השיטה - זו כנראה הסיבה העיקרית לעובדה שישראל מתייבשת.

לשים מוזיקה פול ווליום

זו הגרסה הנשית של "רוצה לעלות אלי לשמוע תקליטים?". את יכולה לשים מוזיקה בפול ווליום, לתת לבחור להנות מהצלילים וללכת "להתארגן". את יכולה להוסיף שגם ממש חשוב לך שהוא ישמע את השירים, כי זו הזמרת האהובה עליך, ואת חייבת לדעת מה דעתו על הטעם המוזיקלי שלך. ההמלצה שלי היא ללכת על אריאנה גרנדה או רוק כבד, ולהימנע מהשיר שלנו לאירווזיון השנה (קובי מרימי, עמך הסליחה). נסי לא להיות שקופה כשאת עושה את זה - אל תגבירי ומיד תלכי לשירותים כמו מפגרת. תרקדי כמה שירים לפני כן

אישה מנגנת בסקסופון. ShutterStock
למה לשים מוזיקה אם אפשר להתאמן בסקסופון - על הדרך זה גם עוזר ללחוץ/ShutterStock

להתאפק למוות

אני האחרונה שאגיד לך שזה סבבה לשמור דברים בבטן (כן, גם דברים כאלה), אבל לפעמים זו פשוט האופציה הכי טובה. אם לא מדובר על חופשה או זמן ממושך ביחד, ולא מדובר על מקרה חירום של קלקול קיבה, לא עלינו, אז אפשר פשוט להתאפק. באמת, את לא ילדה קטנה, ואני די בטוחה שבשלבים של תחילת הקשר, סביר להניח שפשוט לא יבוא לך. כשהייתי בטירונות לא הייתי צריכה קקי במשך שבוע שלם, מקרה נפוץ של קיבה ביישנית. לא שאני טוענת שלצאת עם בחור חדש זה כמו טירונות, אבל בואו, זה לא כזה שונה.

להגיד "פאק איט"

ופשוט לעשות קקי. כן. מה שאת שומעת. להכיר בעובדה שגם את בן אדם עם צרכים בסיסיים, ושמגיע לך פשוט ללכת לשירותים בלי לעשות גלגלונים באוויר כדי להסוות את זה. להבין שאם תישארו יחד מספיק זמן הוא גם ככה ידע כשאת הולכת לשירותים, ואם לא מתאים לו להיות נוכח ל"זוועות" כבר בשלב הזה, אולי הוא לא בחור לקשר רציני, ואז בכל מקרה למי איכפת מה הוא חושב על הרגלי השירותים שלך או מה הוא חושב בכללי. כי אם הגבר שאת איתו עדיין מאמין שבנות לא מפליצות, או שבשביל לעשות קקי הן הולכות למעמקי היער ושם הן משחררות קשת בענן עשויה מנצנצים, הגיע הזמן להחליף גבר. או מוח (את שלך, כאילו).

קקי. ShutterStock
תעשי כבר! שיגעת אותנו/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully