רנה זלווגר. GettyImages
GettyImages

לא רוצה להיראות ככה? מדריך ההזרקות למראה פנים טבעי

31.3.2019 / 7:00

בוטוקס וחומצה היאלרונית הן מילים שגורות אצל רוב נשות העולם, ובצדק- הזרקות מסוג זה הן הפעולות היחידות שהן לא כירורגיות, שבאמת ויכולות לגרום לך להיראות צעירה יותר מכפי שאת. הנה חמש הנקודות שבהן את צריכה להזריק כדי להוריד עשר שנים מהפנים

הפחד העיקר של רוב נשים הוא להזריק יותר מדי ולהיראות מוגזמות ומזויפות, ואכן, זה יכול לקרות. כבר היינו עדים לקורבנות ההזרקה של המראה העשוי מדי, כמו למשל דונטלה ורסאצ'ה, קורטני קוקס, או רנה זלווגר. אבל למעשה, הבעיה היא לא יותר מדי הזרקות, מסבירה ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, אלא יותר מדי הזרקות במיקומים לא נכונים: "הזרקה חכמה בכמה איזורים אסטרטגיים, ושימוש במינימום חומר, נותנת תוצאה הרבה יותר הרמונית ושומרת על המראה הרגיל של הפנים, ככה שהטיפול פחות נראה לעין".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית? זה הזמן

"פעם חשבנו שצריך למלא איפה שחסר, כמו למשל בקמט הנזולביאלי בין האף לפה, או בלחיים, או מתחת לעין. ואז אנחנו מאבדים את הפרופורציה הנכונה של הפנים. צריך להבין שמה שקורה לנו עם השנים היא שצורת הפנים שלנו ממש משתנה, ולכן המוטו ברפואה האסתטית כיום הוא לא 'למלא קמטים' אלא 'מיקום מחדש'. קצת למלא, קצת להרים, קצת להחיות את העור. טיפול משולב ובו זמנית בכמה נקודות כדי לקבל את המראה הטבעי והצעיר ביותר".

קורטני קוקס. GettyImages
קורטני קוקס. הגזימה קצת. קצת הרבה/GettyImages
דונטלה ורסאצ'ה. GettyImages
less is more - דונטלה ורסאצ'ה היא דוגמה מצוינת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully