אליזבת הארלי בביקיני. אינסטגרם, אתר רשמי
אתר רשמי/אינסטגרם

מצעד השוות: חמש הנשים הכי סקסיות בעולם מעל 50

3.7.2019 / 9:20

תקשיבי, זה ממש לא חוכמה להיראות במיטבך כשאת בת 23. המבחן האמיתי הוא כשעוברים את גיל ארבעים, שלא לדבר על חמישים. אם פעם נשים היו מגיעו לגיל 40 ונרואת כמו עגלות חבוטות, היום זה לגמרי אפשרי להיות לוהטת גל בגיל 50. עובדה!

ג'ניפר אניסטון, 50
האישה שפרצה כרייצ'ל, אחת הדמויות הבולטות ב"חברים" היא ללא עוררין, עדיין אחת הנשים הכי יפות בעולם. מעבר לעובדה שחברים היא עד היום הסדרה הכי בינג'ית שאי פעם היתה, ג'ניפר אניסטון, שכבר מזמן עשתה תפקידים שלא מזכירים את דמותה של רייצ'ל, היא גם ניהלה רומן מתוקשר עם בראד פיט,

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

התחתנה איתו, וניהלה גירושין עוד יותר מתוקשרים, בהם היתה מעורבת אנג'לינה ג'ולי, עוד אישה יפה בטירוף שלא נכנסה לכאן רק כי היא בקושי עברה את הארבעים. מאז כבר עבר יותר מעשור וג'ניפר אניסטון עדיין מעניינת את הציבור - התהייה הנפוצה ביותר היא בהקשר לעבודה שמעולם לא עשתה ילדים, והשניה, כמובן עוסקת בשאלה האם ג'ן ובראד יחזרו אי פעם. היא טוענת שלא, אבל מותר להמשיך לקוות.

ג'ניפר אניסטון בגיליון ספטמבר 2018 של מגזין instyle. מגזין instyle אינסטגרם, אתר רשמי
רייצ'ל לנצח: ג'ניפר אניסטון/אתר רשמי, מגזין instyle אינסטגרם

ג'וליה רוברטס, 51
ג'וליה היתה ילדה קתולית למשפחה ענייה שאהבה משחק, תיאטרון ובכלל, את הבמה. אבא שלה ניהל בית ספר קטן למשחק כעבודה נוספת, שם למדו במקרה הילדים של מרטין לותר קינג, ששילם את הוצאות בית החולים של לידתה של ג'וליה, כתודה לאבא שלה, שכנראה היה ממש נחמד לילדים של קינג, אבל אחיה של ג'וליה, אריק (גם שחקן) דיבר לא פעם על ההתעללות שהוא ואחיותיו סבלו מאביו. היא התחילה כדוגמנית, שיחקה בכמה סרטים שוליים, ואת ההצלחה הגדולה שלה חוותה בעקבות הסרט "מיסטיק פיצה". הבמאי מייק ניקולס צוטט כשאמר עליה את המשפט הזה: "היא כל כך יפה, שלפעמים שוכחים עד כמה היא שחקנית טובה", ואכן היא הוכיחה זאת לא פעם.

ג'וליה רוברטס. GettyImages
החיוך הכי יפה בעולם, ג'וליה רוברטס/GettyImages

ג'ניפר לופז, 50
ג'ני פרום דה בלוק, ילדה קטנה מהברונקס עם חלום גדול, שהתגשם, ביג טיים. היא החלה את דרכה המוזיקלית בתור רקדנית, דבר שלגמרי רואים על הגוף שלה עד היום, כשבגיל 51 היא יכולה ללבוש ביקיני וללכת לטייל ברחוב כשלידה בחורות בנות 25 ולהרגיש ממש ממש נוח עם עצמה. היא כמעט התחתנה עם בן אפלק, ממש התחתנה עם מארק אנטוני, ילדה לו שני ילדים וכרגע היא מאורסת לשחקן בייסבול. היא גם שחקנית, אם אפשר לקרוא לזה ככה, אבל לא על זה באנו לדבר היום. בכלל לא באנו לדבר הרבה - יותר להסתכל. אז תסתכלו.

ג'יניפר לופז. GettyImages
הגוף הכי יפה, ג'ניפר לופז/GettyImages

ניקול קידמן, 51
האוסטרלית הג'ינג'ית-בלונדינית הכי מוכרת בעולם, שבגיל 51 פניה רעננים כפרח וגופה דקיק כגבעול. היתה נשואה להוד רוממותו הסיינטולוג טום קרוז איתו אימצה שני ילדים, אבל דווקא כשהיתה בהריון בעצמה בחודש השלישי, נפרדה ממנו. את התינוק הזה היא הפילה, וחמש שנים לאחר מכן התחתנה עם זמר הקאנטרי האוסטרלי קית' אורבן, החתיך לא פחות. לשניים נולדה בת, ואז עוד אחת, ביולוגית, בעזרת אם פונדקאית.

ניקול קידמן. GettyImages
הכי פרש, ניקול קידמן/GettyImages

אליזבת הארלי, 53
נכון זה לא כזה מפתיע לשמוע שהיא היתה נערה פרועה עם פירסינגים ושיער וורוד? אליזבת הארלי הבריטית היפיפייה הזאת, כזכור היתה בת זוגו של יו גרנט, שנתפס על ידי המשטרה כשזונה מוצצת לו. לא נעים, אבל אגב, הם התגברו על התקרית הזאת ונשארו יחד לעוד קצת. כיום היא גרושה מאיש עסקים הודי,ותוכלו לראות אותה משחקת את אשתו של אלוהים ואמא של השטן, בסדרה הלא-טובה-אך-מעבירה-את-הזמן, 'לוציפר'. ואיך היא נראית? אמאלה.

אליזבת הרלי. GettyImages
מדהימה, אליזבת' הארלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully