טיפוח דיילות. אילוסטרציה, מערכת Sheee
מערכת Sheee/אילוסטרציה

כך תיראי מתוקתקת אחרי טיסה: סודות הטיפוח של הדיילות

5.4.2019 / 9:35

מי לא שונא להיות כמה שעות במטוס? זה פשוט לא כיף - האויר דלייל ויבש, הכל סגור ומחניק, ואין כמעט מצב שתרדי ממנה כשאת נראית יותר מסביר, בדרך כלל, אפילו קצת פחות. הנה כמה טריקים שיעזרו לך להיראות מתוקתקת אחרי טיסה ארוכה: סודות הטיפוח של הדיילות

כשמדברים על סודות טיפוחיים, בטח ובטח כאלה של דיילות, האוזניים שלי מיד מזדקפות. יש לי בשרוול לא מעט כאלה משלי, ואני תמיד שמחה להיחשף לטריקים השווים של חברותיי למקצוע. בתור מי שלוקחת את המראה שלה על המדים מאוד ברצינות, אני מקפידה על איפור ושיער שלא היו מביישים אירוע גאלה יוקרתי. (או לפחות כך נדמה לי...) ועם השנים סיגלתי לעצמי טריקים שעוזרים לי לשרוד טיסה ועדיין להיראות מתוקתקת ורעננה. מתכננות נסיעה בקרוב ורוצות להיראות נהדר גם אחרי לילה במטוס? הנה חלק מהטריקים בהן אנחנו משתמשות:

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית? זה הזמן לעקוב

אל תוותרו על מקדם הגנה - אני לא יכולה להדגיש כמה חשוב להשתמש במקדם הגנה, ובמטוס בכלל. גם במטוס אנחנו חשופים לקרינה מסוכנת, שהשפעותיה לטווח הארוך על העור כבר ידועות לכולנו (וממנה כולנו רוצות להימנע). שימוש במקדם הגנה גם במהלך טיסה הוא הכרחי, בטח ובטח לטווח הארוך ומומלץ להצטייד בכזה שהינו קליל ולא יכביד על העור. מתאפרות לטיסה ולא רוצות לחרב את הלוק? השתמשו בתכשיר הגנה שמגיע בספריי, או במוצרי בסיס המכילים בתוכם SPF. מחמירות באמת? מומחים לרפואת עור ממליצים לבחור במושב מעבר כשיש אפשרות, ולבקש מיושבי החלון להוריד את הצלונים בחלון כמה שניתן. פריימר עם הגנה בובי בראון, תרסיס הגנה לפנים לה רוש פוזה

דפדפו במוצרים האהובים על שנטי

  • פריימר בובי בראון. חו"ל,

    פריימר עם הגנה, בובי בראון

    180
  • ליפסטיק מאק ראשן רד. חו"ל,

    שפתון Russian Red, מאק

    93
  • מסיכה מרוקן אויל. ריצ'רד פאיירס,

    מסיכת הזנה לשיער דק ודליל, מרוקן-אויל

    175
  • ליפסטיק נוזלי Ofra. חו"ל,

    שפתון נוזלי עמיד, OFRA

    108
  • קרם ידיים חמאת שיאה ל'אוקסיטן. חו"ל,

    קרם ידיים חמאת שיאה, ל'אוקסיטן

    140
  • ספריי שקוף לפנים לה רוש פוזה. מוטי פישביין,

    קרםהגנה שקוף לפנים, לה רוש פוזה

    99
  • קרם ידיים של סבון. דן לב,

    קרם ידיים חמאתי, סבון

    50

הסוד לשיער מסודר ורך
טסות עם שיער אסוף? הטיפ הזה הוא בשבילכן (ותודה לשירן חברתי על הגילוי המרעיש). חובבות המראה המהוקצע ונטול השוונצים בטח משתמשות באופן תדיר בקרם שעוזר לרסן קצוות סוררים. החלפת הקרם במסכה לשיער לא רק תעשה את אותה עבודה בדיוק, אלא גם תזין אותו ותרכך אותו, כך שלאחר הנחיתה והחפיפה, השיער ייראה פשוט נפלא. את המסכה מומלץ להניח על שיער לח וכן לבצע את האיסוף כך, המראה שמתקבל רטוב ומבריק, ונראה מסודר ממש.

הסוד לשפתיים משורטטות אדומות ועמידות
השפתון האדום הוא ללא ספק סימן ההיכר שלי מזה שנים, וכשאני במטוס אני רוצה אותו מדויק, אלגנטי ועמיד. אני בוחרת תמיד שפתונים שהינם עמידים יותר ולא מאוד לחותיים על מנת שאלו יחזיקו מעמד לאורך הטיסה, אך נמנעת משפתונים נוזליים בגימור מאט יבש מאוד שאינם נעימים על השפתיים לאורך זמן. אז מה בעצם אני עושה? ראשית אני משתמשת בתוחם על מנת לתחום את כל השפתיים וממלאת אותן ברפרוף. לאחר מכן אני משתמשת באודם קלאסי בגימור מאט לא יבש מדי, ומניחה אותו בטפיחות ובכמות מועטה. לסיום אני משתמשת באודם נוזלי בגימור מאט-חי, כזה שלא מתייבש לחלוטין על השפתיים, מנגבת היטב את האפליקטור ומניחה ממנו ממש מעט. השילוב של שלושת המוצרים יחד יוצר אודם מדויק ועמיד, שיחזיק מעמד לאורך זמן (וגם ארוחה).

הסוד לשפתיים רכות
נכון, עמלנו קשה בשרטוט השפתיים, אבל ברגע שלמדנו את הטכניקה מדובר כבר בעניין פשוט למדי. במהלך הטיסה אנחנו הדיילים נחים מעט, וזו ההזדמנות שלי לתת גם לעור לנשום ולשפתיים להתפנק. במקום ליפ באלם פשוט אני משתמשת במסכת שפתיים (כן, יש דבר כזה!) עשירה וכיפית, שמרככת ומזינה את השפתיים לאורך זמן. המסכה האהובה עליי שייכת למותג קוריאני מבוסס שנקרא Lanaige והבונוס? אפשר להזמין אותה מאתר איי-הרב שעושה משלוחים לארץ במחיר נח לכל כיס.

הסוד לידיים מטופחות
הידיים יבשות? נסו פילינג מסוכר ולימון, שני מרכיבים שאפשר למצוא במטוס - זה אולי יישמע קצת הזוי בעבור אחדים, אבל מבחינתי מדובר בטיפ מנצח. בכוס חד פעמית אני מועכת מספר פרוסות לימון ומערבבת אותן עם סוכר לבן פשוט. את התערובת הזו אני משפשפת על הידיים ולאחר מכן שוטפת במים חמימים. ללימון תועלות מבהירות ומטהרות, וגרגרי הסוכר מבצעים פילינג בעור ועוזרים להיפטר מתאים מתים. את התהליך הקליל שנמשך דקות בודדות אני מסיימת בקרם ידיים מזין, שמרכך את העור ומותיר את הידיים רכות וריחניות. אני מאוד אוהבת את קרמי הידיים של ל'אוקסיטן וסבון, והבונוס? יש להם גם ניחוחות קסומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully