קים קרדשיאן בר רפאלי קרולינה למקה. Mert Alas & Marcus Piggott,
Mert Alas & Marcus Piggott

קבלו: זו הסיבה שקים קרדשיאן עובדת עם קרולינה למקה

21.4.2019 / 0:23

לא משנה אם אתם אוהבים או שונאים אותה, אי אפשר להכחיש שהיא שייכת למשפחה הכי מפורסמת ומצליחה בעולם, במיוחד לעומת אחרים באותו מקצוע שמגרדים את סוף החודש, מה עושה אותה כל כך מצליחה ולמה לעזאזל היא עדיין עושה עבודות כמו קרולינה למקה?

לא משנה אם אתם אוהבים או שונאים אותם, אחרי 16 עונות ויותר מעשור בטלוויזיה נראה שהמשפחה המפורסמת פיצחה את השיטה. אנחנו לא יודעות בדיוק את השיטה למה, אבל נראה שכל דבר שהן נוגעות בו הופך לזהב משובץ יהלומים עטוף בדולרים. ואמנם יש כאלו שיצחקו עליהן ויזלזלו בהצלחה,

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית? זה הזמן

אבל היום בכל מטר מרובע יש לפחות פליט ריאליטי אחד שלא מצליח לסגור את החודש, כך שכולנו מבינים שהופעה בטלוויזיה לא מבטיחה חשבון בנק מנופח. אז מה בעצם הפך את המשפחה הזו לכל כך מצליחה?
מסתבר שסוד ההצלחה של השבט הכל יכול טמון בכמה כללי בסיס שאפשר לקרוא בכל מדריך עסקי, ההבדל היחיד בינן לביננו - הן מיישמות. איך הפכה עוד משפחה עשירה מקלבסס למשפחה המצליחה בעולם? ככה:

קים עם קרלולינה למקה

אין עבודה מתחת לרמתן

ויטמינים בצורת דובוני גומי לשיער חזק יותר? תה מרזה? משקפי שמש בבעלות חברה ישראלית שמיוצרים בסין ומתהדרים בשם אירופאי? אין עבודה שהיא מתחת לרמתן של הקרדשיאנז כל עוד אותה עבודה מכניסה להן דולרים לחשבון. כאן בארץ כוכבות שכבר נשכחו 4 פעמים רבות עם סוכנים על כך שהן מוכנות לעבוד רק מוצרים "לרמתן" כשרמתן עשויה להיות של טישו חד שכבתי משומש. לקרדשיאנז זה לא משנה - הן יוצרות קולקציות קפסולה למותגים זולים כמו Pretty little thing ומחייכות עם מכשירי לד מלביני שיניים כמו אחרונות האינסטגרמיות, והן עושות את זה בשמחה.

קים מפרסמת שייק דיאטטי

הן משפחה של מקצועניות

גם קים וגם אחיותיה מגיעות בזמן לכל פגישה, לא מתלוננות ופשוט עושות את העבודה כמו שצריך. קים סיפרה בראיון לווג ש"לכולם יש דברים אחרים בחיים, אם את מתחייבת למשהו, את צריכה להגיע בזמן ולכבד אותם". נכון, יש סיכוי שהדרישות של הבנות עלו עם השנים והן לא יאכלו סנדביץ' בן שלושה ימים על הסט, אבל שימו לב שמעולם לא דלפו סיפורים על השפלות, התקפי זעם או זריקת חפצים.

הבנות האלה באות לעבוד. דוגמה נוספת למקצוענות ראינו בעיצומו של המשבר בין קלואי לטריסטן. רגע אחרי פרשת הבגידה שהסעירה את הרשת קלואי הגיעה לאירוע מתוקשר וחטפה ביקורות שמישהי כתבה "אם מישהו בוגד בך בציבור, את יוצאת החוצה למחרת?". התגובה של קים לא איחרה להגיע "אם חד הורית צריכה לעבוד! זו היתה התחייבות מקצועית שתוכננה הרבה זמן מראש והיא לא מחכה שאף אחד ישלם את החשבונות שלה" אז כן, קלואי היא לא עוד אם חד הורית שנלחמת לסגור את החודש, אבל כנראה שאם היינו מגלות שהאבא של הילדים שלנו בגד בנו עם החברה הכי טובה של אחותנו הקטנה היינו מתחפרות במיטה עם קילו גלידה וליטר דמעות, לא יוצאות מיד לעבוד.

ציוץ טוויטר קים קרדשיאן. מתוך טוויטר, צילום מסך
התגובה של קים לביקורת על אחותה לא משאירה מקום להייטרים/צילום מסך, מתוך טוויטר

קלואי מפרסמת מברשת שיניים

הן מייצרות עבודה לעצמן

אל תשכחו שלפני קיילי קוסמטיקס, ליין האיפור והבשמים של קים, מותג ההלבשה של קלואי וכל יתר העסקים שלהן, אלו היו בעלות בוטיק אופנה שעשו תוכנית ריאליטי. בניגוד לפליטי ריאליטי אחרים, ואגב, בניגוד לרובנו, הבנות האלו לא יושבות ומחכות שמותגים ידפקו להן בדלת ויציעו להן עבודה. הן מייצרות עבודה לעצמן, כל הזמן. היו שם אפליקציות אישיות, ליין של מוצרים לשיער, בגדים, נעליים - מה לא? השורה התחתונה היא שהן פשוט עושות, ללא הפסקה, ומייצרות לעצמן הכנסה בלי להיות תלויות באף אחד. כמה מאיתנו יכולים להגיד את זה על עצמנו?

את לא הופכת לבליונרית הצעירה בעולם על ידי ישיבה על הכורסה והמתנה להצעות

הן לא צדקניות ויודעות מה מוכר

בניגוד לכוכבים אחרים שמאשפזים את עצמם במוסדות גמילה בגלל "תשישות" (שזה שם קוד לסמים ואלכוהול, אגב) הן מספיק אינטליגנטיות להבין שכל אותם משברים מלוכלכים שהן חוות הם מה שמפרנס את תעשיית הרכילות העולמית. אז הן לא נלחמות - להיפך, הן פותחות את דלתות הבתים המעוצבים שלהן ומראות הכל, קים תיארה את השוד שעברה לפרטים באחד הפרקים הנצפים ביותר באותה העונה, קורטני וסקוט התמודדו עם הזוגיות, הפרידה ואפילו הקנאה מול המצלמות, אפילו הסקנדל של קלואי והבגידה שחוותה מתועדים לחלוטין. הן מבינות שהחיים הפרטיים שלהן הם מוצר, אז הן פשוט מייצרות את מה שאנחנו רוצים לקנות, ולא עושות מזה ביג דיל.

יודעות מה מוכר ולא מתביישות לספק את זה

הן מטפחות את האנשים שלהן

כדי להצליח בגדול אתה חייב צוות מוצלח. הדרך בה הן בוחרות עוזרים ועוזרות אישיים, בייביסיטרים, מאפרים וספרים היא נושא לכתבה אחרת (למשל: הם חייבים להיראות טוב, להגיע דרך ממליצים שמתחייבים שהם אנשים טובים, לא לענוד תכשיטים וללכת כמה צעדים מאחורי המשפחה) אבל הצוות של הקרדשיאנז הופך לחלק מהמשפחה וככזה הוא נהנה מפריווילגיות שאין לאחרים. עוזרות לשעבר מספרות שכולם מקבלים מתנות מאוד מאוד יפות בחגים, הן סלחניות כשצריך (עוזרת אחת נכנסה עם מכונית רולס רויס בתיבת דואר וגרמה לנזק של כ-20,000$, ולא פוטרה ואפילו לא חויבה על הנזקים). הן דואגות לאנשים שלהם כשצריך, ואלה, בתורם, שומרים להם אמונים.

העוזרת של קים בשורה ראשונה במשחק כדורסל

אז בפעם הבאה שאתם גוללים את האינסטגרם שלכם בזמן העבודה במשרד ולא מבינים איך אתם עדיין לא עשירים, מפורסמים ומוצלחים, תפסיקו לקנא ובמקום להיות דיוות שמחכות להצעות, תתחילו לעשות. ותעשו את זה בנחמדות, בעבודה קשה ובסטייל. כי מסתבר שזו הדרך האמתית להצלחה.

העוזרת של קים אוכלת תוך כדי שמאפרים אותה. חיה את החלום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully