קנדל ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

לא נותנות לעובדות לבלבל אותן: 10 שקרי פוטושופ של סלבס

22.4.2019 / 7:50

כל כך הרבה דיבורים על העצמה, והמפורסמות עדיין מעלות תמונות מעובדות לאינסטגרם - רואות מישהי מושלמת מדי? חפשו קווים מעוגלים איפה שבדרך כלל הם לא קיימים, שמוכיחים שהתמונה שונתה כדי לגרום למצולמת להיראות רזה יותר. הנה כמה דוגמאות: פרוייקט 10 המכות של Sheee

כולנו בעד העצמה נשית. אנחנו מאמינות ש"להכין את גופך לבגד ים" זה פשוט לשים בגד ים ולצאת לים, מבינות שגוף נשי בא בכל הגדלים והצורות ובאמת חושבות שיופי הוא בהחלט משהו שאי אפשר להגדיר על ידי עיניים כחולות או משקל. אבל מסתבר שלא כולן חושבות ככה. כי בעולם בו החיים מתנהלים ברשתות החברתיות כמעט באותה אינטנסיביות שבה הם מתנהלים בעולם האמיתי, יש חשיבות לתמונה מושלמת.
ואיך מגיעים לתמונה המושלמת? ובכן, בדרך כלל בעזרת אחת המכות הגדולות של האינסטגרם:

אפליקציית Facetune (או אפליקציות דומות) שמאפשרת להצר את התמונה בצורה כמעט בלתי נראית. אבל רק כמעט. כי עין מיומנת (בפוטושופ עצמי, כן?) מזהה מיד את כל הרמזים.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית? זה הזמן!

רוצות לעלות על הצרה של האגן או של הרגליים? חפשו את הזוויות - משקופים, חלונות ובלטות שפתאום מאבדים מהזוויות הישרות שלהם ומתחילים להתעקל בכל מני צורות לא הגיוניות. תוצאה של "כיווץ" התמונה פנימה ומשיכה של הקווים בדרך כלל לכיוון האגן, הירכיים או הבטן. רוצות דוגמה? בבקשה, הנה עשר:

כדי להיראות רזה יותר בכללי - שימו לב למשקוף מימין

ביונסה

המלכה של הבוטילישס שרה הרבה יותר טוב מאיך שהיא מרטשת. אמנם מאז שהיא נתפסה על ידי גולשים מרטשת תמונות היא עברה להצטלם במקומות "לא בעייתיים", עם רקע חלק שלא מגלה איפה התמונה טופלה, אבל מדי פעם יש תמונות כמו זו, שבה המשקוף מאחוריה מימין מעוקל לחלוטין, הארון מימינה סובל מעקמת וגם מצד שמאל הכל נראה קצת גלי מדי.

ריהאנה

היא לא מתביישת בגוף שלה, ובניגוד לאחרות, שמנסות להראות רזות יותר, לא ברור מה בדיוק רירי מנסה לעשות עם הפוטושופ או מה היא עישנה לפני שהתחילה לסדר את התמונה, כי כרגע ביד ימין יש לה 6 ציפורניים על 5 אצבעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

שש ציפורניים ביד ימין? לא ידענו מאמי

לינדזי לוהאן

פעם, לפני שלוהאן מחקה את רוב התמונות באינסטגרם שלה, אפשר היה לצפות באינסוף קירות מתעגלים וזוויות לא הגיוניות. היום לוהאן מעלה בעיקר תמונות מטושטשות או כאלו מהפקות אופנה, שעברו ריטוש מקצועי של צלמים. ובכל זאת. מסגרת החלון הזאת מצד שמאל נראית לנו קצת גלית, תוצאה של ניסיון לגרום לכתף להראות עדינה יותר.

זרוע ענוגה - שימו לב למסגרת החלון משמאל

בר רפאלי

כבר היו כמה מקרים שרפאלי נתפסה על ידי הגולשים עם פוטושופ, אבל מאז היא השתכללה, ואנחנו מודות שקשה מאוד לתפוס את העיקולים הלא טבעיים של האפליקציה, אנחנו גם מבינות שזו אחת הנשים עם הגוף הכי יפה בישראל, כך שעם כל הכבוד התיקונים הם מינוריים. ובכל זאת. סליחה, אבל רגל השולחן משמאל, לא אמורה להיות ישרה? ואנחנו לא רוצות להתקטנן, אבל העמוד מאחוריה, מעבר לזה שהוא קצת נוטה, מתעקם בחלק שבין היד לאגן בזווית שלא קיימת אצל עמודים, אבל תשכחו מזה, לא אמרנו כלום.

מותן צרה - שימו לב לרגל השולחן ולזיגזג בין היד למותן

אופירה אסייג

אנחנו מתות על אופירה, לכל נשות המערכת שלנו יש פה גדול לפחות כמו שלה וגם אנחנו לא מפחדות. וממה אופירה לא מפחדת? מהפוטושופ. אחרת אך תסבירו את המרצפות המתעגלות סביבה? או שאולי היא פשוט כל כך לוהטת שהיא ממיסה את כל הקווים הישרים

דיאטת בזק - שימו לב למרצפות המטושטשות מסביבה

קנדל ג'נר

זה גורם לנו להרגיש קצת יותר טוב שאחת הנשים עם הגוף המושלם ביקום משטיחה לעצמה את הבטן. זה אולי נראה מינורי, אבל משהו במשקוף בדיוק באזור הבטן שלה נראה לנו קצת עקום. או שאולי סתם, המשקוף עשה אפצ'י.

הצרת היקפים - שימו לב למשקוף הגלי באזור הבטן התחתונה

סנדרה רינגלר

מסתבר שאלו לא רק בגדים מחמיאים שגורמים לסנדרה להראות כל כך טוב. לפעמים זה סתם חלון סורר שפתאום נראה מכווץ יותר באזור הבטן. או שזו סתם אשליה אופטית מההשתקפות? לא ברור, מה שכן ברור הוא שהחלק התחתון של החלון הוא לא השתקפות, וגם הוא לא ממש ישר.

מותניים של ילדה בת 16 - שימו לב להשתקפות המעוכה ולרצפה העקומה

לי לוי

לי לוי נותנת לנו תחושה של חו"ל שוודי בארץ המיוזעת שלנו, ואולי הארגז מאחוריה הוא תוצרת שוודיה, ובגלל זה הוא קצת עגול בקצוות? או המדרגות מימין - איפה שהרגל והברך, שנראות מעוותות. קצת כמו שקורה כשמצרים את התמונה כדי להראות דקיקים יותר.

דיאטת אינסטגרם - שימו לב לארגז העגול

בריטני ספירס

זה ידוע שלבריטני יש גוף מדהים, ואולי באמת יש לה מותן בעובי של זוג קבוקים, אבל אין לנו מושג איפה קונים בריכה שבה האריחים נעלמים לגמרי בדיוק בחלק הרזה ביותר שלנו.

בטן ממש ממש שטוחה - שימו לב לאריחים הנעלמים

טיילור סוויפט

אנחנו תוהות - אם נעיר על כך שבתמונה הזו (וגם זו שאליה מחליקים ימינה) הקיר והחלון עקומים לחלוטין ונוטים לכיוון הזמרת, האם יש סיכוי שהיא תכתוב עלינו שיר?

רזה רזה רזה - שימו לב לקיר והחלון העקומים

ולמי שרוצה להתעמק - הנה קרב פייס-טיון משעשע בין שני כוכבי אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully