שרת התרבות מירי רגב בפסטיבל קאן, מאי 2017. אלי סבתי, מערכת וואלה!
מערכת וואלה!/אלי סבתי

כי פאדיחות: הישראלים שצריכים להיסגר בבית בזמן האירוויזיון

9.5.2019 / 9:11

עוד רגע האירוויזיון, וארצינו הקנטונת מתמלאת תיירים. כדי שלא ייקחו להם תעריף שמונה על מוניות ויסבירו להם שאצלנו משאירים 60 אחוז טיפ, חשבנו לקדם מודעות ולהסביר לכם מי הישראלים שיש להם פוטנציאל לעשות פאדיחות בינלאומיות. או לפחות לנסות

כולם מפדחים מדי פעם, וזה בסדר. החיים מזמנים לנו מצבים מביכים על ימין ועל שמאל. לכל אחד יש את הסיפור של הפאדיחה הכי גדולה, אבל יש כאלה שיכולים לספר פאדיחה על בסיס יומי. מהפדיחה הכי קטנה, כמו להסתובב יום שלם עם משהו תקוע בשן, ועד להיתפס עושה חיקויים של הבוסית הרעה והממורמרת בדיוק כשהיא נכנסת אחרי שבעלה נפרד ממנה (לא כיף, מניסיון).

החל מהראיון המביך של ההיא בסיני וכלה בחריטת שמות החברים על הקולוסאום, שלא לדבר על מריבת השוקולד המפורסמת ואין ספור שטויות כמו גניבת מגבות, ברזים, חלוקים ושמפונים קטנים שאנחנו ידועים בהם - בואו נודה - אנחנו אחד העמים הכי מושמצים בעולם בכל מה שקשור לנימוס תיירותי, ובצדק.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית? אם לא, זו פאדיחה)

בדרך כלל אנחנו מגיעים בחבורות קטנות ולא יודעים את השפה מספיק טוב בכדי שיבינו שאנחנו בהמות, אבל עכשיו זה עניין אחר ופי כמה חמור יותר - עכשיו אנחנו מארחים את האירוויזיון. יש לכם מושג כמה פאדיחות יכולות לקרות כשאלפי תיירים וישראלים ייפגשו ברחובות במשך שבועיים? וזה לא מצעד הגאווה, אז יש לגמרי מצד שחלקם יהיו סחים ויזכרו לצלם! יש לכם מושג איזו צלחת פטרי של סרטונים ויראליים יהיו השבועיים האלה?

אז אין לנו הרבה מה לעשות בנידון, אבל כמו שאומרים, ידע הוא כוח, ולכן החלטנו ליידע כל אחד ואחת מכם, האם אתם נופלים בקטגורייה של הישראלי המכוער.

בכל חבורה יש את האחת המביכה הזאת, ואם אין לך אחת כזאת בחבורה - אז וואלה נשמה,
זאת כנראה את. הקלאמזית מדי, המתאמצת מדי, לא בטוחה כמה את מביכה? בואי לבדוק את זה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully