איש חשוב מאוד עונה 2, יהודה לוי. צילום מסך
צילום מסך

הגובה לא קובע: הגברים הלוהטים שהיינו פוסלות על סנטימטרים

30.4.2019 / 8:00

עם כל הכבוד לרצון שלנו שישפטו אותנו לפי האופי, כשאנחנו בודקות טינדר או כשמנסים להכיר לנו מישהו, השאלה הראשונה שאנחנו שואלות הוא "מה הגובה שלו?". אז מעבר לצביעות שבדבר, הנה כמה גברים לוהטים שאולי היינו מפספסות בגלל הגובה

מסתבר ששני הדברים העיקריים שנשים מבררות כשרוצים לסדר להן מישהו הם גובה ושיער - כשגובה תמיד נמצא במקום הראשון. כן, אנחנו אולי מדברות תמיד על כך שאנחנו רוצות שיראו אותנו בזכות עצמנו ולא בזכות מבנה הגוף או צבע השיער אבל מסתבר שעבורנו שום דבר לא משתווה לגבר שיכול להחליף נורה בלי סולם. כי אנחנו אולי לא צריכות גבר, אבל אם כבר מציעים לנו אחד - אז שיהיה מעל 1.80.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

וכך מסתובבים להם בעולם מיליוני גברים לא גבוהים (קניה ווסט, כל האחים ג'ונאס, זאק אפרון, קיט הארינגטון - ג'ון סנואו, כן? - ברונו מארס, דניאל רדקליף ועוד המון המון אחרים) שפיתחו עוד סט של כישורים, שאותם, מסתבר, אנחנו מפספסות. וכישורים זה הרבה יותר חשוב, כי בואו - בגיל שישים וחמש כולם כבר באותו גובה. וגם במיטה כולם שטוחים, אם כבר מדברים. דעו לכן שיש המון גברים לוהטים בגובה שסובב את ה-1.70 שכדאי להתחיל שים לב אליהם, והנה כמה דוגמאות מעולות:

ליאור, תעשה לי פאודה

ליאור הוא לוהט. לא רק בתור דורון הלוחם המיוסר והסקסי שבא לנו לדחוף למקלחת ולהיכנס איתו (5 דקות אחרי שהוריד ממנו את כל הג'יפה), אלא גם כזה שיודע לחבר שני משפטים יחד וכתב את פאודה. והוא בסך הכל 1.70. של כשרון וסקסיות.

הראל סקעת

גם חתיך הורס, גם מתחזק גוף מושלם, גם שר וגם מחליף חיתולים. אז כן, אנחנו אולי לא כוס התה של סקעת אבל זה לא הופך את 170 הסנטימטרים שלו לפחות מוצלחים בעינינו.

סטטיק

אנחנו לא יודעות בדיוק מה הגובה של הברזילאי המוכשר, מסתבר שזה פרט שחמק ממחוזות האינטרנט כולו והדבר היחיד שאנחנו יודעות בוודאות הוא שהגובה שלו הוא "פחות מבן אל" וגם שהוא נמצא אי שם סביב ה-1.70, פלוס מינוס כמה סנטימטרים. אבל העובדה שסטטיק משפריץ טונות של כריזמה, ביטחון וכישרון ומצד שני לא מפחד ללבוש אוברול ורוד על הבמה לגמרי גורמת לנו לרצות ללכת איתו לשופינג של בגדים. או לאיפה שבא לו

ציון ברוך

לא ברור למה, אבל גברים נמוכים הם מצחיקים יותר. הרבה מהם סיפרו שההומור התפתח כמנגנון הישרדות כדי לא לחטוף מכות כשהיו ילדים נמוכים בבית הספר, אבל זה בכלל לא משנה, אנחנו מתות על גברים מצחיקים, ותמיד נעדיף מישהו שיכול לגרום לנו להתגלגל מצחוק, גם אם הוא צריך כיסא כדי לסדר את כיוון הרוח של המזגן. החיים פשוט יפים יותר כשצוחקים.

תום אבני

הרבה שנים עבר מאז שאבני קיפץ על במות ושר שירים עם בלו הדב, אבל מסתבר שמה הוא לא עשה באותן שנים זה לגבוה. מצד שני, זה ממש לא משנה, אבני בן ה30+ הוא שחקן מוערך, חתיך הורס ואבא לוהט שכל מה שאנחנו רוצות הוא להיתקל בו בג'ימבורי. ואולי להתגלגל איתו בתוך בריכת הכדורים. כדי לצעוק "בזינגה!" כמובן. למה יש לך מוח מלוכלך, למה.

יאיר לפיד

כן, היה קצת מצחיק לראות את יאיר עומד ליד בני גנץ, וגם התמונות שלו עומד על שרפרף כדי להגיע לפודיום ולנאום טיפה שעשעו אותנו, אבל השיער הלבן, הכריזמה, הביטחון והשלווה שהוא מקרין הופכים אותו לסקסי מתמיד - חוץ מזה, האיש לוחם, ואין סקסי מזה. סמכו עליו שבסוף הוא יגיע לאן שהוא רוצה וגם יסיים את זה בבעיטה.

מארק איווניר

רשימת הקרדיטים של איווניר ארוכה יותר מ-173 הסנטימטרים שלו. השחקן המוערך וזוכה שני פרסי אופיר עבד עם שחקנים כמו רוברט דה-נירו ומאט דיימון ומוכיח לכולם שכישרון ולוק מהורהר/מסוכן הוא בדיוק מה שכולנו מחפשות, גם אם זה לא מגיע עם האפשרות לתת לו את החלק העליון בארון הבגדים.

יהודה לוי

חייבים לסיים ביהודה, ש-175 הסנטימטרים שלו לא עצרו אותו מלהפוך לסמל סקס, כבר שנים שיהודה נבחר בעשיריה הראשונה בכל רשימת גברים סקסיים והעובדה שהוא מתחזק זוגיות מקסימה ונטולת פוזות עם אחת הדוגמניות הרותחות בעולם רק הופכת אותו לסקסי יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully