אישה זועפת עם מערוך. ShutterStock
ShutterStock

לא, זה אין לתאר: אביזרי המין הכי הזויים בעולם

10.5.2019 / 15:48

עולם אביזרי המין בדרך כלל חוזר על עצמו - כל צעצועי המין דומים מאד זה לזה, בהבדלים קלים של צבע, גודל או כפתור. או לפחות זה מה שחשבתי עד עכשיו. קבלו את אביזרי המין הכי הזויים בעולם

אני לא בטוחה למי הייתה את הפנטזיה לשכב עם עכביש או דבורה, אבל מסתבר שאפשר לממש אותה. עולם אביזרי המין מלא באופציות שונות ומשונות, הרבה מעבר לרוקט פוקט שיש לך ואת חושבת שהוא הדבר הכי פרוע שרכשת בחיים.

האמנית ג'ואי הולדר בילתה את ארבע השנים האחרונות בפרויקט המתמקד באברי רביה של חרקים. באמצעות סריקות תלת מימדיות מפורטות ומיקרו-טכנולוגיה, היא יוצרת דילדו שיכול לשמש בני אדם מתבניות של אברי רביה של חרקים. באוסף המרשים שלה תוכלו למצוא דילדו של דבורה, עכביש, זבוב בית ואפילו קרדית האבק, עשויים סיליקון כסוף, ובטיחותיים לשימוש.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אברי רבייה של חרקים
האמנית עצמה מודה שהיא עוד לא השתמשה בהם, למרות אהבתה וסקרנותה לכל מה שקשור בתחום הרביה אצל החרקים, ולא שוללת שימוש כזה בעתיד. אם מאיה הדבורה תמיד דיברה אליכן, והסרט "באגז לייף" גרם לכן לתחושות נעימות מדי, אתן יכולות לשקול את אביזרי המין שלה.

לא שופטות

עד שאלה יהיו זמינים לרכישה, אתן יכולות להתפנק בדילדו בצורה של זחל שמנמן. לא שופטות.

איבר מין של חייזר
חשבתן שזה מוזר? זו רק ההתחלה. אם תחפצו בסקס לא מהעולם הזה, אתן יכולות להיות רגועות, יש אופציה כזאת בכדור הארץ. מסתבר שקיים אביזר מין שמטרתו לדמות סקס עם חייזר. ממש חבר מכוכב אחר. הדילדו עצמו הוא בצורה משונה, אבל כנראה שככה פין של חייזר היה נראה. מלבד צורתו המשונה, יש באביזר המין מעיין צינור, שלתוכו ניתן להכניס ביצים עשויות ג'לטין, שמשתחררות אל תוך הגוף ונותנות את התחושה שמישהו החדיר לתוכך ביצים, אם זה משהו שהיית רוצה. מה עושים עם כל זה אחר כך? בגדול הן אמורות להתמוסס לך בתוך הגוף די בקלות, אבל היצרן לא מבטיח שכל הסיפור לגמרי בטיחותי (למרות שטוען שהשתמש באביזר הרבה פעמים.

שופטות!!!!

אם אחרי כל התיאור הזה עדיין בא לכן לקנות את זה, תצטרכו לחפש את זה בעצמכן. אין מצב שאני מכניסה את זה להיסטורית החיפוש שלי בגוגל. סורי.

אז כן, מסתבר שעולם אביזרי המין לא מסתכם רק בצעצוע דמוי פין, יש עוד הרבה צורות, יצירתיות יותר או פחות למוצר הזה. אם תחפשו fantasy dildos באתר etsy למשל, תוכלו למצוא כל מיני צורות שונות ומשונות למכשיר הכה מוכר והידוע. אנחנו עשינו בשבילכן את העבודה הקשה והבאנו את המיוחדים ביותר.

יד של תמנון
מי שמכירה קצת מאנגה ותרבות יפנית, מכירה את הקשר ההדוק בין בחורות לתמנונים (ואם לא, אולי זה זמן מתאים לבדוק אותו). כמובן שגם את הפנטזיה הזאת אפשר להגשים.

כי מי לא מתגרה כשהיא רואה תמנון

ביצי דרקון
אם גם את מהמכורים של משחקי הכס, ורוצה להמשיך את ההנאה גם אחרי הצפיה, אני חושבת שאני יודעת מה ישמח אותך. אין מה לעשות, יש כאלה שג'ון סנואו מדליק אותן, ויש כאלה שדווקא הדרקון. אז הנה

למקרה שהחורף הגיע ואין עם מי להתחבק

הפטיש של תור
באופן כללי, אם את גיקית, את יכולה למצוא המון אביזרי מין מתחום הקומיקס והסדרות. השאלה אם תצליחי להרים את הדילדו הזה.

פוקימון
כי את חייבת לתפוס את כולם. תכל'ס, למי מאיתנו לא שאלה את עצמה עם מי הכי כיף לשכב - בלבזאור, סקווירטל או צ'רמנדר? מזל שעכשיו אפשר לבדוק.

איבר כלשהו של חד קרן
כן, טוב, אי אפשר לדלג על הטרנד. כאן יש דילדו לילדות בנפש (ורק בנפש). דילדו בצורת הקרן (נראה לי) של חד הקרן, כי מי אמר שאנחנו מבוגרות מדי ליוניקורן?

לפעמים מתחשק לתקוע בקרן

כרישה (או פרסה)
כן כן, הירק הזה שנראה כמו בצל ירוק. אני באמת כבר לא יודעת של מי הפנטזיה הזאת, אבל אם מוכרים את זה, כנראה שיש קונים. נקודה למחשב, לפעם הבאה שאתן בשוק.

כי חייבים ירק לפחות פעם ביום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully