מאיה בוסקילה. רפי דלויה
רפי דלויה

עזבו, לא משנה: ביטולי החתונות המפורסמים בישראל

23.5.2019 / 8:20

זמן קצר אחרי הצעת הנישואים הגרנזיוזית של מאיה בוסקילה, על הבמה, באמצע הופעה - קיבלנו ביטול. העניין גווע שנייה לפני שעשינו לה אנפולואו באינסטה. מרוב קנאה, כמובן. על התמונות המאוהבות. היא לא לבד - יש מועדון שלם של מבטלות חתונות ומטשטשות אירוסים, קבלו אותן

רק לפני זמן קצר הופיעה בוסקילה ברשימת הסלבס ה"חופרות" שלנו בתור מי שחופרת על הזוגיות והאירוסים. נשבעות שלא פתחנו עין, באמת, אנחנו לגמרי בעד אהבה, לבבות אדומים, שוקולדים, טבעות יהלום גדולות, הפרחת יונים וצעצועי מין מוזרים. אבל מסתבר שמשהו קרה בממלכת הבוסקילה כי לפני כמה ימים התבשרנו קבל עם ואינסטגרם שהאירוסים בוטלו וששזה היה חברי והדדי, כמובן. לא חשבנו אחרת.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

לא נעים, אבל נו, יהיה בסדר. אנחנו בטוחות שהיא תתגבר - היא מצליחה, יפה, כשרונית ובאופן כללי מרגישה כמו אישה שכיף לבלות איתה, מה לעשות שלפעמים להיות סופר מוצלחת בחיים לא אומר שילך לך בקלות באהבה. היי מאיה, אנחנו כאן בשבילך, ואת אולי לא רוצה לדבר איתנו אבל אם משעמם לך הקמנו לך מועדון - הנה עוד כמה מבטלות חתונה נועזות ומתארסות סדרתיות שלא מגיעות לחופה, סתם, שיהיה לך עם מי לקשקש על בקבוק יין בסיטארה

חמישה הציעו, אף אחד לא קיבל "איי דו"

הבלתי מושגת: אביבית בר זוהר
גורו ההעצמה נשית מעוררת המחלוקת שמספרת שקיבלה לא פחות מ-5 הצעות נישואים! אביבית בר זוהר היא רווקה לוהטת (אבל כל עוד זוגיות היא לא "אינסטגרם אופישיאל" היא לא קיימת עבורנו). פעם, כשאביבית נכנסה לבית האח הגדול היא סיפרה שחמישה גברים שונים הציעו לה נישואים. חמישה. תחשבו על זה רגע, זה טבעת לכל אצבע. מעניין איך זה מרגיש לשלוח מישהו הביתה עם טבעת מיותמת וחלומות מרוסקים.

אלה שממצות מהר: קרן פלס, טל טלמון ואור גרוסמן
ויש גם כאלו שהתחתנו רק כדי להבין שזה לא זה והתגרשו אחרי פחות משנה, שזה אולי נשמע לא טוב, אבל בהחלט טוב יותר מלחיות בתוך נישואים לא טובים ולהביא לתוכם ילדים - אור גרוסמן כבר נשואה, אמא לשניים ומתגוררת בלונדון, אבל קצת לפני החיים האלו היא היתה אשתו של לני שפורן במשך שבעה חודשים, קרן פלס היתה נשואה פחות משנה לפני שהתגרשה ופגשה את נועם טור וטל טלמון גרושה פעמיים. כי גרושות לוהטות זה לגמרי הסטייל החדש.

נפלה מהחלון - חזרה בהריון

הדרמה קווין: לוסי דובינצ'ק
הג'ינג'ית הלוהטת שחייה הפרטיים לא יורדים מהכותרות היא קצת תעלומה - לוסי דובינצ'ק היא שחקנית מוערכת מלאת עומק ורגש ואחת הנשים המוכשרות בביצה, מצד שני, איך לומר, קצת בלאגן. קחו אוויר: היא היתה נשואה לבמאי שי בן עטר, נכנסה להריון מידיד בשם ג'וני פיטרסון והיתה מאורסת לתקופה קצרה (ללא חתונה) לאוהד האקר, שהוא צלם אופנה, לא האקר. כשהיא לא עשתה כותרות עם חיי האהבה המבולבלים שלה היא נפלה בדרך מסתורית מחלון דירתה בקומה הרביעית אבל היום מספרת שזו היתה ברכה, כי במחלקת השיקום פגשה את חגי פוקס ונכנסה להריון בערך בתוך שבוע מהיום בו הכירו, כך שמבית החולים היא השתחררה בחודש חמישי להריון. היום יש לה ולפוקס שני ילדים והם מדברים על חתונה. כך שאם מישהי מרגישה יום אחד קצת יותר מדי דרמה, היא לגמרי יכולה להרים טלפון ללוסי, שבטוח תגרום לה להרגיש כמו האישה עם החיים המשעממים בעולם.

ארבע פרידות והצעה אחת

המבולבלת: עדי הימלבלוי
היום עדי היממבלוי נשואה באשר ומצפה לילד שני, אבל ממש לפני כמה שנים היא תחזקה מערכת יחסים מלאה בעליות וירידות עם אורן מאור (שלא התרחק מדי מאור הזרקורים או מחיבה לשחקניות בלונדיניות יפיפיות והיום נשוי לשיר מורנו). היממבלוי ומאור היו יחד 3 שנים, ברוטו, היו שם כמה פרידות מתוקשרות ואפילו הצעת נישואין מרגשת שלא התפתחה לשום מקום.

המתחרטות: אגם רוטברג, קסניה טרנטול ונועה בני
כשאירוסים נמשכים יותר מדי זמן, זה מתחיל להריח לא טוב לכל הדודות הפולניות שחיות בתוכנו בסתר. מסתבר שאחרי ההצעה יש טווח זמן לגיטימי בו מותר להתחתן, ואם ארגנת חתונת בזק בתוך פחות משלושה חודשים - את כנראה בהריון. משכתם יותר משנה את הארגונים - כנראה שהטבעת הגיעה כדי לקנות זמן, עד לחתונה שלא תגיע. מי שהוכיחו לנו את זה וביטלו את החתונה אחרי אירוסים שנמשכו קרוב לשנה הם אגם רוטברג, שהיתה מאורסת וביטלה רק כדי לצעוד מתחת לחופה בעוד כחודש, קסניה טרנטול, שהאירוסים שלה אולי נמשכו רק שישה חודשים אבל לא היה שום תאריך או אולם באופק. וגם נועה בני, הפרודה הטריה ביותר שהיתה בזוגיות עם גיא איתן עשור (!) שלם שכלל גם אירוסין של שנה וחצי. היי, גם ליהודה ונינט היו אירוסים של כמעט שנה. מה למדנו? קיבלת טבעת - חפשי אולם!

קסניה אוהבת את החופש שלה, כנראה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully