סנאפצ'אט. עיבוד תמונה
עיבוד תמונה

אייל גולן או אסף גורן? ניסינו את הפילטר החדש של סנאפצ'אט

21.5.2019 / 7:37

אז היינו חייבות לנסות את הפילטר החדש של הסנאפצ'ט על סלבס ארצנו, והתוצאות קורעות ומפחידות כאחד. האם תצליחו לזהות מי הגברים המסוקסים שמסתתרים מאחורי הפרצופים הנשיים והענוגים האלה?

אם עוד לא ניסיתן את זה, זה הזמן. הפילטר החדש בסנאפצ'אט כבר מזמן יצא מהאפליקציה שפונה לנוער,והשתלט על כל הרשתות החברתיות. העניין די פשוט - הוא הופך גבר לאישה ואישה לגבר. כמה קל, ככה מצחיק. די מדהים שלא משנה כמה פילטרים של החלפות פנים, אוזניים של כלב או חד קרן שמקיא קשת בענן יעשו - בסופו של דבר אין מצחיק כמו לראות את הגרסה הגברית או הנשים של עצמך.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

כמובן שהייתי חייבת לנסות בעצמי את הסיפור הזה, אז הורדתי את האפליקציה לצורך השימוש הזה בלבד. אין מה לעשות, הסקרנות הייתה חזקה ממני. אז אחרי שעברתי את תהליך ההרשמה המפרך ביקום (למה אי אפשר להירשם באמצעות אלף האפליקציות האחרון שכבר יש לי??) הגעתי לרגע המיוחל וכל החששות שלי התממשו: בתור בן אני נראית בדיוק כמו אח שלי. בקטע מפחיד. באופן שבלבל קצת את אמא שלי (אה כן, אם תשתמשו בפילטר הזה אין סיכוי שאתן לא שולחות את התמונה שלכן בתור בן לכל המשפחה והחברים. זה עד כדי כך היסטרי).

אחרי שניסיתי את זה על עוד כמה חברים, הייתי חייבת לראות איך זה עובד עם סלבס. ומה אתן יודעות? זה עובד עוד יותר טוב ממה שחשבתי. חשבתן שסלבס ארצנו חתיכים? תופתעו לראות כמה הן חתיכות. אני את הכיף שלי עשיתי, ועכשיו תורכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully