אירלנד שרה מקטרנן. מתוך חצי גמר האירוויזיון "כאן", צילום מסך
צילום מסך/מתוך חצי גמר האירוויזיון "כאן"

מצעד השוות: תשע הנשים הכי יפות באירוויזיון 2019

19.5.2019 / 8:34

קולות מדהימים, יכולת ריקוד, ויופי חיצוני הן רק חלק מהפרמטרים החשובים לכל פרפורמרית על כל במה, וגם באירווזיון אי אפשר להתעלם מהנשים המשובחות שעשו לנו את זה בחצאי הגמר - קבלו את רשימת השוות

יש משהו מחשמל בהופעה על במה - הבגדים, הרקדנים, התאורה והאיפור נותנים אשלייה של גלאם כמעט לכל אחת ואחד. אז כולן נראו מעולה, אבל יש כמה שעשו לנו את זה בגדול במיוחד נשים אחרי שפירקנו את הבחינה לפרמטרים של נוכחות בימתית, ריקוד ומראה חיצוני. השילוב המנצח בין שלושת הקטגוריות יצר את הרשימה הבאה של הנשים הכי מרשימות על הבמה הכי גדולה באירופה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

כמובן שאי אפשר להתעלם מלוסי איוב המהממת שאמנם לא שמענו אותה שרה, אבל מוכנות להתערב שגם את זה היא עושה היטב - איוב דגמנה הנחייה סופר-מקצועית ונראתה פשוט מושלם. אפילו בר רפאלי ושמלת כדור הדיסקו המוגזמת שלה לא הצליחו להאפיל עליה. אבל היום התכנסנו כדי לדבר על הפרפורמריות כפי שראינו אותן בשני חצאי הגמר - קבלו את התשיעייה של Sheee של מצעד השוות באירוויזיון:

זאנה, בלרוס

בלרוס זאנה. מתוך חצי גמר האירוויזיון "כאן", צילום מסך
שלמות אינסטגרמית - זאנה/צילום מסך, מתוך חצי גמר האירוויזיון "כאן"

מדובר בבחורה צעירה ואתלטית בעלת מראה טיפוסי לגילה ולתקופה, לא ממש מעניין אבל ללא פגמים. פנים יפים, גוף מעולה - מושלמת לבמה, וכמובן לקריירת אינסטגרם. היא יודעת לזוז, וגם עושה זאת בחן לא מתאמץ תוך כדי שירה. למרות שהשיר עצמו נשמע כמו משהו שמתנגן בחנויות בגדים. ולא בוטיקים - רשתות. הנוכחות הבימתית של זאנה תואמת את המראה ואת הדור שאליו נולדה - רואים שהיא מורגלת למצלמות ובמות, אין בה שום דבר שרומז על התרגשות יתר או אי נוחות. התוצאה מתאימה בדיוק למעמד ולשיר - מקצועית אבל קלילה ולא מתאמצת.

קרוסל, לטביה

לטביה קרוסל. מתוך חצי גמר האירוויזיון "כאן", צילום מסך
יפיפייה - למרות, ולא בגלל/צילום מסך, מתוך חצי גמר האירוויזיון "כאן"

נתחיל מזה שהיא היתה בין הספורות על הבמה שלא היו בלונדיניות (או טבעיות או צבועות), ולכן בלטה לעין עם היופי הקצת יותר ייחודי שלה. היה צריך להפעיל טיפה דמיון כדי להבין איזו יפה היא בעצם למרות האאוטפיט הכי דודתי ביקום, אבל הצלחנו. טוב, רקדנית היא לא, אחרת בטח היינו רואים אותה זזה קצת על הבמה, אבל לא. היא עמדה שם, שתולה במקום. ולמרות חוסר התזוזה שלה והשיר המשעמם, הנוכחות הבימתית שלה אינה מוטלת בספק, אולי דווקא בגלל המינימליזם של ההופעה, שאפשר לנו להתמקד בקול ובפנים שלה.

טאמטה, קפריסין

קפריסין טאמטה. מתוך חצי גמר האירוויזיון "כאן", צילום מסך
לא מתאמצת - טאמטה/צילום מסך, מתוך חצי גמר האירוויזיון "כאן"

טאמטה הבלונדינית אוחזת גם היא במראה אינסטגרמי עכשווי, אבל טיפה אדג'י יותר, ומן הסתם גם בגדי הסאדו תרמו לתחושה הזאת. גם היא יודעת לזוז, לא כמו זאנה, אבל יודעת. היא מחזיקה את המרחב הבימתי שלה באופן חינני ולא מתאמץ ומשתלבת מעולה עם הרקדנים שסביבה, ובתור אחת שנאלצה לשיר נאמבר שנשמע לקוח מדיסקוטק של מלון, היא עשתה עבודה מעולה והחזיקה אותו בצורה מרשימה.

שרה מקטרנן, אירלנד

אירלנד שרה מקטרנן. מתוך חצי גמר האירוויזיון "כאן", צילום מסך
סקסיות לא מאיימת - שרה מקטרנן/צילום מסך, מתוך חצי גמר האירוויזיון "כאן"

שרה מקטרנן האירית נראית כמו שהיינו מדמייינות שהבת של השכן האירית אמורה להיראות, מינוס הנמשים. יפה בעלת שיער גלי בלונדיני, שידרה שרה מראה תמים וילדותי. ראינו יפות ממנה, אבל היא כל כך מתוקה, במיוחד בשילוב עם הארט הפסטלי שסביבה, שנשבינו. לא שהיא לא סקסית - היא דווקא כן, באופן חמוד ולא מאיים שכזה. לרקוד היא לא ממש יודעת, רק ללכת בסקסיות חיננית מנקודה א' לנקודה ב', אבל המופע של אירלנד לא ממש דרש יותר מזה. הנוכחות הבימתית שלה היתה מצוינת, וההופעה שלה השפריצה נינוחות וביטחון עצמי.

לאונורה, דנמרק

לאונורה דנמרק. מתוך חצי גמר האירוויזיון "כאן", צילום מסך
עכשווית ונטולת יומרות - לאונורה/צילום מסך, מתוך חצי גמר האירוויזיון "כאן"

לאונורה הביאה איתה משב רוח רענן לבמה שכולה הגזמות שנערמות זו על גבי זו - היא נראית כאילו היא הולכת עם חברות לבילוי, בקפיטריה של הקמפוס, השיער שלה אסוף בצמה די פשוטה והאיפור בלתי נראה. גם לרקוד היא לא טורחת - היא מתמקדת בשירה וחיוכים שחושפים שיניים לא מושלמות ולא אובר-מתוחזקות. הקול שלה, הייחודי והעכשווי, עושה את העבודה היטב - גם הוא לא מוגזם, ובגלל זה אפשר בקלות לדמיין את השיר הזה בפלייליסט של גלגלץ. הנוכחות הבימתית שלה סבירה, גם כי היא נתמכת על יד עוד חבורה שלמה של אנשים שנראים כמו החברים הכי טובים שלה שרק במקרה הגיעו לבמה, אבל איכשהו, כל השילובים הלא מתיימרים האלו עובדים, ויצרו שלם חינני ונעים לחושים.

אנה אורדובסקו, מולדובה

מולדובה אנה אורדובסקו. מתוך חצי גמר האירוויזיון "כאן", צילום מסך
אורדובסקו, הכלה מאיסטנבול/צילום מסך, מתוך חצי גמר האירוויזיון "כאן"

אנה אורודובסקו, לעומת זאת, היא דרמה קווין אמיתית. בשמלה לבנה מלאה בתוספות ומלמלות (הכי הכלה מאיסטנבול) ועם טונות של היילייטר ותוספות שיער היא נראית כמו ה"אחרי" של תוכנית מייקאובר. היא אישה יפה, ללא ספק, אבל יכלה להיות טיפה יותר טבעית. היא לא רוקדת, אבל הקול הגדול והמרשים שלה בשילוב עם השיר הדרמטי ורקע הציור בחול, ממילא לא משאירים מקום לעוד אפקטים.

נוואנה בוזוביץ', סרביה

סרביה נוונה בוזוביץ'. מתוך חצי גמר האירוויזיון "כאן", צילום מסך
קול וחיטובים - נוואנה/צילום מסך, מתוך חצי גמר האירוויזיון "כאן"

אפרופו קול, הנה עוד סט צינורות מדהים ששייך לנוואנה בוזוביץ' הסרבית, שוב בלונדינית, שוב עם תוספות שיער, ושוב בשמלה מנופחת אבל שחורה ומתוכשטת. נוואנה דגמנה חיטובים מרשימים ביותר, והיא יפה באופן קצת פחות גנרי. גם היא רק עמדה שם, אפילו בלי רקדנים, רק עם הנפות ידיים ווידאו ארט דרמטי ברקע - יותר מזה לא היה צריך, כי הנוכחות הבימתית שלה כל כך חזקה שאפילו היינו מורידות ממנה חלק מהצמידים והשרשראות שתלו עליה. אבל זה רק אנחנו.

סרבוק, ארמניה

ארמניה סרבוק. מתוך חצי גמר האירוויזיון "כאן", צילום מסך
אותנטית ועוצמתית - סרבוק/צילום מסך, מתוך חצי גמר האירוויזיון "כאן"

סרבוק, הזמרת הארמנית, היא בעלת הלוק הכי מעניין בתחרות - אפל, קשוח אבל פגיע, יפה, והכי חשוב, לא נראית כמו כולן - היא נראית כאילו בחיים אחרים היא יכלה להשתייך לכנופיית רחוב או לככב בסרט ראפ הוליוודי. היא לא רוקדת על הבמה אבל בהחלט יודעת לזוז ברגעים המתאימים, וליפול לכריעה ברגע השיא של השיר. תכל'ס זה לגמרי הספיק, כי לסרבוק יש את אחד הקולות הכי מרשימים בתחרות ונוכחות בימתית אותנטית ועוצמתית. לא ברור למה השיר לא עלה לגמר. אנחנו יכולות לחשוב בקלות על שלושה ארבעה שירים שהגיע להם פחות.

אסתר פאוני, רומניה

רומניה אסתר פאוני. מתוך חצי גמר האירוויזיון "כאן", צילום מסך
ייחודית - אסתר פאוני/צילום מסך, מתוך חצי גמר האירוויזיון "כאן"

עוד זמרת מעניינת עם מראה שמשך את תשומת הלב שלנו היא אסתר פאוני הרומניה, בעלת תווי פנים ייחודיים למרות הבלונד, עיניים עוצמתיות (גם האיפור היה ממש יפה במקרה שלה) ושיער משוך לאחור, מה שהלם את הצווארון הגבוה והסגור שלבשה. היה קשה היה להתעלם מהנוכחות שלה למרות שלא זזה מהכסא המוזר שישבה עליו. גם כשקמה ממנו היא עמדה לידו בברכיים כפופות כאילו לא הצליחה להתיישר עד הסוף. טיפה מוגזם לטעמנו - קצת נראה כאילו היא יושבת בגלל שכואב לה הגב התחתון, יותר מאשר עקב בחירה כוריאוגרפית אומנותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully