בילבונג קיץ 2019. אודי דגן,
אודי דגן

צבעוניים, קלילים ובמחירים מעולים: השקות הקיץ שאהבנו

20.5.2019 / 7:46

הקיץ הגיע, ואיתו גם הקולקציות הצבעוניות והאופטימיות - בגדי ים, כפכפים, ובגדים במחירים שאי אפשר לנצח - הנה מה שאהבנו, וגם מה שקצת פחות

קולקציית בגדי הים והחוף של בילבונג לשנת 2019
בגדי ים זה כיף. הקולקציה כוללת כמה סגנונות ושיתופי פעולה מעניינים, שתמיד מבורכים כשמדובר ברשתות אופנה גדולות, כי זה מרענן את הסגנון המוכר של הרשת ומאפשר לרכוש פריטים ייחודיים במחיר סביר. בין היתר, משיקה בילבונג את קולקציית Seeker Of The Sun, בה ניתן למצוא בגדי ים בצבעוניות חזקה של אדום, חרדל ושחור לצד צבעי פסטל בהירים של ורוד פודרה ותכלת בייבי. חוץ מצבעוניות, הקולקציה מציעה בגדי ים בגזרות עדכניות, כמו בגד ים ביקיני עם טופ בצורת טי שירט, לצד גזרות רטרו, כמו בגדי יש שלמים וביקיני עם מותן גבוהה.

אהבנו
את קולקציית בגדי הים שנעשתה בשיתוף פעולה עם בלוגרית האופנה sincerelyjules. הקולקציה בשיתופה מאוד מעניינת וייחודית, יוצאת מהקו המוכר של בילבונג, ונותנת אופציה טובה גם למי שלא אוהדת גדולה של מותגי גלישה. הקולקציה מאוד מתוקה ונשית, עם בדים ופרינטים רכים, בגזרות שונות עם אופציה למיקס אנד מאץ'. עוד אהבנו שמביאים את הקולקציה לישראל באותו זמן שהיא נמכרת בשאר העולם, ואת העובדה שהקולקציה אינה סופית, ופריטים חדשים אמורים להופיע בחנויות במהלך הקיץ והאביב, כך מבטיחים ברשת.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

פחות אהבנו
בתחום בגדי החוף, מרגיש שלבילבונג אין יותר מדי לחדש. הם עושים את הדברים שהם יודעים לעשות, בצורה טובה ויפה, אבל לא תמצאו בשורות חדשות, אם חיפשתן כאלה. מצד שני, אם סגנון בגדי החוף של בילבונג מדבר אליכן, לא תתאכזבו גם השנה, עם חולצות פרינטים, אוברולים משוחררים, וכמובן, ג'ינסים קצרצרים כמיטב המסורת.

MYSELF AGAIN

דיזגואל/desigual

קולקציית קיץ אביב של DESIGUAL
הקולקציה עונה לשם COLOR IS YOU והו הו, כמה שהשם מוצדק. בל נשכח שהספרדים המציאו את הסנגריה ונראה שהיא זרמה שם ללא רחם כחלק מהותי ומשמעותי במהלך עיצוב הקולקציה. ג'ינסים בשילוב בדים צבעוניים ואתניים שנראים כמו יציר כפיהם של הרי קרישנה בגזרות שונות ומגוונות, בעיקר א-סימטריות בשילוב בדי אורגנזה, פרנזים, אפליקציות, תיקי גב בגווני פסטל, וקולקציית סניקרס עם מוטיבים מעולם הפופ שלא היו מביישים אף שבט היפים אלטרנטיבי.

אהבנו
בין כל העומס האדיר על חוש הראייה הצלחנו להבחין בסניקרס נמוכות ובאופן מפתיע, יחסית מינימליסטיות, בצבעי שחור לבן שמוטבע עליהן לא אחר מאשר מיקי מאוס! סניקרס מהסוג שישדרגו כל אאוטפיט יומיומי לסופר טרנדי. ובכלל, כל מחלקת ההנעלה של הקולקציה הנוכחית מוצלחת במיוחד.

פחות אהבנו
טוניקות עם פרנזים. גם ככה לא מדובר במותג מינימליסטי לכן אין צורך להעמיס עוד יותר ממה שכבר קיים. הפרנזים כל כמה זמן חוזרים ואז נעלמים. נכון לעכשיו, היינו מעדיפות שייעלמו לתקופה שנוכל להתגעגע, או שלא. לסיכום: המון צבע והמון תעוזה. אנחנו אימצנו את מחלקת ההנעלה. טווח מחירים: 180-1500 שקלים

תמנון. אלכס ליפקין,
קולקציית הקיץ של תמנון/אלכס ליפקין

קולקציית הקיץ של תמנון
רשת תמנון המקסימה משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2019 עם כמה סגנונות מגוונים, וסביר מאוד להניח שתמצאו משהו לטעמכן: החל מבייסיקים קלאסיים, דרך בגדי ים וחוף ועד אאוטפיטים לערב שיכולים לחסוך לכן את ההוצאות לעונת החתונות הבאה. כרגיל בתמנון, הרבה אופציות במחירים נוחים כבר בתחילת העונה.

אהבנו
את שיתוף הפעולה שלהם עם לוני טונס, שהוסיף לקולקציות הקלאסיות גם טאץ' צעיר. פיג'מות עם הדפסי טוויטי וסילבסטר, ועוד כל מיני מוצרים ממותגים כמו תיקים ואקססוריז. עוד אהבנו את קולקציית הדנים, שכללה המון פרטי ג'ינס מבדים נעימים ואווריריים לקיץ. אגב, אל תדלגו על ההלבשה התחתונה שלהם. זה אולי לא נראה ככה, אבל לתמנון יש תחתונים נוחים ושווים במיוחד.

פחות אהבנו
בגדול בתמנון כדאי להזדרז, כי אם יש בגד שממש הולך - הוא נמכר בשניות ולא ממש נשארות מידות ממנו. עם זאת, המלאי והמגוון משתנה די במהירות, אז כנראה שיהיה משהו אחר שיהיה שווה רכישה.

גרנדר ברזיל
חברת גרנדר ברזיל, שאחראית על ייצור של כמה ממותגי הכפכפים הכי מוכרים בישראל, משיקה שלוש קולקציות חדשות למותגים IPANEMA, CARTAGO ו-RIDER. במדינה שרוב הזמן הזמן אנחנו בכפכפים, אף פעם אין יותר מדי. בחנות הדגל של החברה ברחוב שנקין תוכלו למצוא חלל קטן מלא בכפכפים וסנדלים מכל הסוגים והמינים, החל מכפכפי ים פשוטים ועד סנדלים של ממש עם שילובים של אבזמים או נצנצים. איפנמה, כנראה יהיה הכי מוכר לכן, שכן הוא מכיר את המגוון הרחב ביותר לנשים, למרות שגם שאר המותגים מחזיקים בדגמים לנשים, שאמנם שמים פחות דגש על עיצוב, אבל נוחים בטירוף.

אהבנו
את המבחר המטורף. באמת שאין סיכוי שלא תמצאו כאן משהו שתאהבו, כולל לקטנטנים. באמת שנמאס לנו לחרוש על כפכפי הוואיאנס, ואל תתחילו לדבר איתי על קרוקס. הגיע הזמן לרענן את הרגל, וכנראה שפה תמצאו את מה שאתן מחפשות. עוד אהבנו, את הנוחות. בין הדגמים הפשוטים ניתן למצוא גם כמה כאלה שממש יכולים להחזיק את הרגל ליום הליכה שלם, כי בואו נודה באמת, אנחנו הולכות עם הכפכפים כל הזמן, לא רק לים.

פחות אהבנו
לפעמים מרוב עצים לא רואים את היער. מרוב כפכפים היה קצת קשה להבין מה באמת יפה ומה סתם נראה נחמד רק כי הדגם נמצא ליד משהו שממש לא מצא חן. גם המחירים לא תמיד נוחים. זה דבר אחר לשלם יותר מ-100 ש"ח לסנדלים, אבל פחות נחמד לשלם את אותו הסכום לכפכפים, אם כי לא כל הדגמים הם במחירים האלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully