קים קרדשיאן. GettyImages
GettyImages

רוצה לעבוד אצל משפחת קרדשיאן? זה מה שאת צריכה לדעת

26.5.2019 / 7:45

רוצה לשבת בשורה הראשונה של ההופעות הכי שוות, לטוס במטוסים פרטיים ולקבל טיפים עסקיים מקריס ג'נר? זה אפשרי, את רק צריכה לדעת איך להתקבל לעבודה אצל הקרדשיאנס. מסתבר שזה אפילו לא כזה מסובך

החלום הגדול שלך הוא לשבת בשורה הראשונה בתצוגה של ייזי ליד קים קרדשיאן, לטוס עם קיילי במטוס פרטי בזמן שאתן מקשקשות על איפור או לבשל אוכל טבעוני עם קורטני? החדשות הטובות הן שזה אפשרי, גם אם אין לך תקציב לשכור אחוזה בקלבסס. האמת היא שאת המשפחה מקיפים מדי יום עשרות אנשים שיודעים (באמת) את כל הסודות, ואלו אנשי הצוות: עוזרות אישיות, מאפרים, ספרים, נהגים ועוד עשרות אנשים "רגילים" שהעבודה שלהם היא להיות קרובים למשפחה. רוצה גם? בבקשה, הנה כמה דברים שאת צריכה לדעת לפני:

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

איך מתקבלים?
קודם כל, לפני שנדבר על איך זה לעבוד עם השבט, את צריכה להתקבל. ואצל הקרדשיאנז, ממש כמו במשרד רואי החשבון האפור בעולם, יש שתי דרכים להגיע לראיון עבודה. הראשונה, ניחשתם נכון - קשרים. כדי להתחיל במקום נורמאלי בפירמידת האססיסטנטים את צריכה להכיר מישהו שמכיר מישהו, והמישהו הזה צריך לערוב שאת לא אדם מטורלל שכל מטרתו היא לגנוב לקלואי את הבעל או להסניף את מגירת התחתונים של קים. העוזרת האחרונה של קים הגיעה בהמלצת מעצבת השיער, עוזרת אחרת היא חברת ילדות של אחת המטפלות. ככה זה, צריך לדעת למי להתחנף.

התלבשת לבד או שהעוזרת קשרה עלייך שתי חגורות?

הדרך השניה, תאמינו או לא - היא האינטרנט. מסתבר שחברת "Jenner communications" מפרסמת הזדמנויות להתמחות קיץ באתרים שונים, ביניהם האתר entertainmentcareers.net שמציע משרות בעולם הבידור בהוליווד. מדובר בהתמחות ללא תשלום שכוללת "סידורים, ארגון בתוך הבית, עטיפת מתנות, עזרה עם הילדים וכו...". והפרס? ההזדמנות לראות את קים וקניה. אמנם מהתגובות להצעת העבודה יש מצב שמדובר בסוג של עבדים קטנים שאיש לא מתייחס אליהם, משהו שנמצא מתחת לרמה של חיות המחמד. מצד שני, כך ויקטוריה, אחת העוזרות האישיות של קיילי, הפכה לחברה קרובה של המיליארדרית הצעירה. היא עבדה כמה שנים בחברת Jenner communications והכירה את קיילי, בשלב מסוים קיילי פשוט "לקחה אותה" להיות עוזרת אישית. אגב ויקטוריה פוטרה במרץ השנה, באותו יום בו היא עשתה "לייק" לתמונה של ג'ורדן, החברה הטובה לשעבר שניהלה רומן עם האקס של קלואי קרדשיאן. ככה זה קרדשיאן נתן, קרדשיאן לקח.

ויקטוריה, העוזרת לשעבר של קיילי. לא נראית סובלת

ועכשיו, נניח וגילית שאח של בן דוד של גיסתך מכיר את העוזרת של קורטני והיא מוכנה להמליץ עליך! מרגש! המשכורת סבירה וההטבות כוללות דברים כמו טיסות במטוסים פרטיים, נעלי ייזי חדשות בכריסמס, הופעה של כמה שניות בתוכנית הריאליטי וידע של דברים חשובים כמו מתי קים מתעוררת ומה היא אוכלת לארוחת בוקר. אבל לא הכל זוהר, כי הדרישות, איך לומר, לא סטנדרטיות. מצד שני יש גם הטבות - אמנם את מסדרת לקים את השיער, אבל אם תהיי טובה, תוכלי גם להיות הדייט שלה לאירועים שווים.


ספורט
מספיקה הצצה לכל אחד מחשבונות האינסטגרם של האחיות כדי להבין שהבנות האלו בכושר. איך הן שומרות עליו? באימונים יומיומיים, לפעמים בעזרת שני אימונים ביום. ומה אתם תצטרכו לעשות? לא לנגב את הזיעה של קימי, הייתם מתים. מצופה מכם להתאמן, כמובן. העוזרת לשעבר של קים סיפרה שכשהיא עבדה בשביל המשפחה היא היתה בכושר שיא, פשוט כי היה מצופה ממנה להצטרף לאימונים של הבנות.

אחרי שמסיימים עם השיער שלה, עוברים לשלך. מה רע?

שעות עבודה
מכירים את אלו עם משרת האם שמגיעות ב-8:30 ויוצאות מהמשרד ב-15:30? אז ככה, רק אם 15:30 זה בעצם 3 לפנות בוקר, ו-8 בבוקר זו שעה שלא קיימת בעולם. לעוזרים של הקרדשיאנז אין שעות עבודה קבועות. הם מתעוררים בבוקר ומגיעים לעבודה (בדרך כלל בבתים של הבנות) ויוצאים כשהעבודה נגמרת. הם צריכים להיות עם הטלפון 24 שעות ביממה ומוכנים לכל הקפצה, כולל טיסות מפתיעות לחו"ל בכל שעה לתקופות זמן בלתי מוגבלות. "קים מתקשרת ב-2 בלילה ואני עונה" סיפרה סטפני שפרד, העוזרת לשעבר של קים, "אין לי שעות קבועות". בנוסף סיפרה סטפני שלא יצאה לדייטים במשך שנתיים כי לא היה לה זמן, מצד שני - היא התמנגלה עם החברים של קניה, כך שזה לא ממש נורא.

סטפני לא יצאה לדייט שנתיים, אבל התמנגלה עם קניה והפכה לחברה טובה של קים. שווה?

חיות וילדים
הקרדשיאנז חיים כשבט. דמויות המפתח הקבועות הן אמא קריס, קלואי והבת טרו, קורטני ושלושת הילדים, קים, קניה וארבעת ילדיהם, קיילי, החבר, והבת סטורמי, ומצטרפים משתנים כמו קנדל, סקוט או רוב. בספירה מהירה מדובר במינימום 9 ילדים בכל רגע נתון (אל תשכחו שיש גם כל מני ילדים של חברים, אקסים שעדיין נמצאים בתמונה ועוד) ולכל השבט הזה יש גם כלבים. עוזרי הבית מספרים שבכל רגע נתון נזרקים לעבר עוזרת חיות או ילדים, לטיפולם. בין אם צריך לטייל עם נורמן, אחד הכלבים של קיילי, או לנגב את האף של סיינט, הידיים הפנויות שיעשו את זה לא יהיו של הקרדשיאנז. בנוסף, החיות הלא רצויות נמסרות לאשי הצוות לנצח. זוכרים את מרסי, החתולה הלבנה שקניה נתן לקים בתחילת הקשר? ברור שלא. היא הופיעה בפרק אחד ואחר כך נמסרה לעוזרת של קלואי כי קים "אלרגית לחתולים".

להיראות טוב
העולם של הקרדשיאנז הוא יפה, וכך גם העוזרות האישיות שלהן. זה אולי לא מדובר, אבל אחת העובדות לשבר סיפרה ש"היה מצופה מאיתנו להראות טוב". אה, וגם דורשים ממך לשלוח תמונה יחד עם קורות החיים, אז תתאמני על הסלפי.

את חייבת להיראות טוב. מצד שני, יהיה לך מאמן אישי וספר ומאפר קבועים, אז כמה קשה זה יכול להיות?

להיות חפצים
לסחוב דברים ולצלם את הבנות, זה ברור. אבל חשבתם פעם על כל הסווטשים של האיפור שהבנות האלו עושות? אותן "מריחות" איפור על היד שמראות צבעים חדשים של שפתון או צללית? תחשבו על זה, אם מורחים את הצללית על יד אחד בעזרת יד אחרת, מישהו נוסף צריך הרי להחזיק את המצלמה. זה לא שקיילי תתחיל להתעסק עכשיו בהעמדת חצובות. מה עושים? משתמשים בידיים של העוזרות, כמובן. בראיון לווג סיפרה קיילי שהיא עושה את כל הסווטשים שלה על העוזרת. "יש לה את היד הטובה ביותר לסווטשים. היא כ"כ נחמדה ופשוט יושבת שם, עם היד מוכנה, ונותנת לי לעשות את מה שאני צריכה." בקיצור, זרועות יפות הן גם אחת מדרישות התפקיד. אה, וגם להגיש לקיילי שייקים. בטמפרטורת החדר, חלילה לא כמה מעלות מעל. ולא לגעת לה בקש, זה מגעיל אותה שנוגעים לה בקש.

הסכמי סודיות
זה ברור שיהיה הסכם סודיות לאנשים שנחשפים לחיים הפרטיים של המשפחה, אבל השמועות מדברות על כך שמי שנתפס כמנסה למכור סיפורים על סטורמי, הבת של קיילי, יכול לצפות לתביעה של כ-10 מיליון דולר. ומי שלא חותם - לא יראה את הילדה.


עדיין רוצה את הג'וב? זה הזמן לחפש טיסה להוליווד!

של מי היד הזאת? לא של קים, זה בטוח

היא לא התקבלה לעבוד אצל קים, אז בנתיים היא אצלנו :) כנסו לאינסטוש של ג'ני!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully