חתונה ממבט ראשון כולם. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
צילום מסך/מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

סופית: זה מה שיפריד בין הזוגות של חתונה ממבט ראשון

27.5.2019 / 2:20

בפרק המפגש סוף סוף קיבלנו תשובות לכל השאלות - בגלל הקרבה לזוגות האחרים, המרצע יצא מן השק, וכל זוג נאלץ להתמודד עם החולשה שלו וכנראה חשף את מה שיגרום להם להיפרד

מילא להיכנס לתוכנית טלוויזיה שבה מחתנים אותך עם מישהו שאתה לא מכיר, מילא לעבור לגור איתו ולהתמודד איתו ועם עצמך בזוגיות הכי מוזרה שאלוהי הריאליטי יכל להמציא, אבל אין התעללות כמו להפגיש בין כל הזוגות האלה, לתקוע אותם במקום שממנו הם לא יכולים לברוח - חושה מוזרה ומאותגרת אקוסטיקה במדבר, בה, במשך יומיים שלמים כל מה שהם יכולים לעשות זה להשוות את עצמם ואת מצבם לזוגות האחרים שכביכול חולקו להם אותם קלפים. היה בלגן.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

לא מפתיע - זוגות הם תחרותיים, ולא רק בתוכנית. זוגות רגילים משקרים לחברים שלהם לגבי טיבה של הזוגיות שלהם כדי "לנצח" בתחרות הזוג הכי טוב, משווים את הזוגיות שלהם לזוגיות של אחרים ואז חוזרים הביתה ורבים על זה (למה אתה לא נוגע בי כמו שהוא נוגע בה?), ועל אחת כמה וכמה, זה הגיוני שזה יקרה אצל הזוגות של חתונה ממבט ראשון. לא פלא שהלחץ מהתחרות גמר אותם והוציא מהם את האמת - והאמת היא שהמצב לא משהו.

חתונה ממבט ראשון היונה. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
היונה של שירי/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

שירי ולירן, השממית והיונה

מסכן לירן. ממש פנקס הקטן. כבר בפריים הראשון, בשנייה שהם נכנסו לחדר, אנחנו רואים אותו זוחל על הרצפה לחפש ג'וקים במטרה ליירט אותם לפני שהם מראים את עצמם לשירי, שמדברת אל עצמה בנתיים בהתקף חרדה. מאותו רגע, כל עולם החי עשה יד אחת נגדה. יונה תוקפנית נדבקה לוילון מעליה ולא הסכימה לצאת, שממית אכזרית תכננה לבצע בה את זממה, כלב קפץ עליה בדרך לארוחה, ופנקס, כרגיל, קיבל הוראות וביצע אותן. מה אני אגיד לכם?

אם לא הייתי שומעת את השמועות שאומרות ששירי ולירן עדיין יחד ואת השמועות שאומרות ששירי בהריון מלירן ושהם התחתנו ברבנות בנתיים (עומרי חיון, כמובן), לא הייתי מאמינה שהם יחזיקו מעמד. אני מתקשה לדמיין את הסצנריו שבו חל המהפך ושירי החליטה לתת לבעל חיים אחר הזדמנות לגעת בה. מצד שני, בניגוד לזוגות האחרים, לפחות שירי ולירן נמצאים במודעות מוחלטת לעובדה שהם עדיין רחוקים מהמטרה - זוגיות - ועצם העובדה שהם לא חיים באשליות, גורמת להם להיות חסינים מפני תחושת הכשלון שהיתה מנת חלקם של האחרים.

חתונה ממבט ראשון בת אל יוגב. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
אנחנו לא בתחרות, אבל ניצחנו/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

יוגב ובת אל, והמאמי והכפרה

הם לא בתחרות, מה פתאום? אבל הם הקפידו להיות הכי טובים. אצל הזוג המעצבן הזה הכל מושלם. הם נוגעים אחד בשני בדיוק במידה הנכונה. לא מעט מדי, שזה מעלה שאלות, ולא יותר מדי, בקטע של get a room. הם מתואמים, הם מפרגנים אחד לשני, הם מחמיאים, צוחקים אחד מהבדיחות של השני, ויש להם את המינון המדוייק של מילות חיבה ובדיחות פנימיות. ולמרות שהם לא היו בתחרות, הם לא הפסיקו לדחוף את השלמות הזאת לתוך הפרצוף של הזוגות האחרים שהגיעו למפגש שבורים וצולעים. קצת רחמים.

בן אדם אחד לוכד לטאות במקום לעשות סקס, השני רוצה להיות במלחמת העולם ונאלץ לקפץ במסיבת טבע, ועוד אחד צריך להמציא מכונת זמן ולנסוע בה שמונה שנים אחורה כדי להזמין אמבולנס לבחורה שנחנקה מקרקר. או בייגל. או ביצת קינדר. שלא לדבר על זה שנתנו לו להיות מלווה אחראי לילדה הסטרית, וזוג אחד שעומד להיאסף אל אבותיו משעמום. מה אתם משוויצים? איזה שני מניאקים, בחיי.

"מה, אנחנו ברור שעונדים את הטבעות". "אה, אתם עושים דברים של בית? כי אצלנו טירוף. כל יום הופעה אחרת". "מה, שלך לא מחזר? שלי עשה לי הפתעה לוולנטיין. אני חושבת שזה פשוט תלוי בגבר". מתחילת העונה הכל מושלם אצלם. הם מעולם לא רבו, אפילו בקטנה. איך זה יכול להיות ששני זרים מוחלטים נמצאים שבועות שלמים אחד בתחת של השני ולא רבים קצת? משהו לא הגיוני בשלמות הזאת - זה יותר מדי טוב מכדי להיות אמיתי, ואולי זה גם מה שהפריד ביניהם בסוף.

חתונה ממבט ראשון אלון ודקלה. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
לא רוצה לא רוצה לא רוצה/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

אלון, דקלה והטרללה

זוכרים, רגע לפני החופה, כשדקלה צעדה בשמלת הכלה שלה, יפיפיה וקורנת בעל עור שחום ובלי שום סיבה בעולם לפקפק בעצמה אמרה: "אני מקווה שהוא יעוף עלי. מפחיד אותי שאולי הוא מצפה לבלונדינית עם עיניים כחולות"? זה המקום שבו היא נמצאת. משם היא חושבת, מתאהבת, ופועלת מאותו הרגע. היא מחכה שמישהו יעוף עליה. היא לא עפה על עצמה לבד. היא נרגשת כשהוא מתקשר אליה, ומאמינה לו פעם אחר פעם כשהוא "משתנה" יום אחרי שהוא מתנהג אליה ברוע ואדישות אכזרית.

כל התקפי הדרמה שלה, כמו זה שקרה עם הטבעת הטפשית, כל ההגזמות, השיחות יחסינו לאן, והבכי - הכל קשור לזה שהיא מחפשת אישור שעפים עליה, וכמו ילדה חסרת ביטחון, גם הפעם היא נפלה שם. זה התחיל עם הטבעת, שהיתה לה נורא חשובה כי חלילה שאנשים אחרים לא יראו שאלון לא עף עליה מספיק, והמשיך עם היציאה התיאטרלית שלה החוצה, "לנשום אויר", כדי שאלון יצא אחריה, כמובן, לאשר לה, שוב, שהוא "איתה". כאילו, שיציאה דרמטית זו הדרך לשכנע אנשים שהזוגיות שלך מעולה. ואלון? מעניין לו את הגבה. הוא משחק את המשחק כדי לצאת בסדר, הוא חינני ומלא ביטחון, ונהנה מהחיים. סך הכל מצבו השתפר בחושה. לפחות שם הוא היה עם עוד אנשים, סוג של חופשה בשבילו, כי ללכת על ביצים ליד דקלה כדי שהיא לא תקבל התקף ותלך לבכות למצלמה זה הרבה יותר קשה. אפשר לסכם את זה בשיחה שהתנהלה ליד המדורה: "מישהו פה מאוהב?"

אלון: "שאלה מצוינת. בואו נעביר נושא".

חתונה ממבט ראשון עידו אורטל. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
כמה קושי/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

אורטל ועידו, הפרעצל ועונשו

וואי וואי. לא צריך לחפור יותר מדי כדי להבין איפה עקב אכילס של שני אלה. אורטל ועידו נפגשו בחתונה, נדלקו אחד על השני, ואחרי יומיים של ירח דבש עידו עשה שתי טעויות אומללות. 1. הוא בכה לידה, באור מלא, ו-2. הוא אמר לה שהוא חושב שהוא מתאהב בה. אורטל התכווצה אל תוך עצמה כמו שריר ספזמתי ומאז לא הצליחה לשחרר. אחרי שהיא נתנה לו את כאפת חייו, ועוד מול המצלמות, מאז כבר שבועות שהיא מתעלמת ממנו ודוחה אותו, יושבת לידו ולא מדברת איתו, וגם באה כל הזמן בטענות.

היא כועסת עליו שהוא לא עושה שום דבר בעניין, וכועסת עליו שהוא לא מתקשר איתה. עידו נראה כמו אחד שנשאר רק כי ההפקה התחננה וכי הבטיחו לו שזה עוד רגע נגמר, ושכמעט כלום לא יגרום לו לחזור ולתת בה אמון. היא מנסה, בדרכה הכל כך לא אלגנטית, לשנות את הדינמיקה, אבל הקשיחות שלה יותר חזקה ממנה - כשעידו הגיש לה זרת לשולם, במקום לשלב את הזרת שלה בשלו, היא שוב לא הצליחה לזרום: "מה אנחנו, ילדים?" היא פלטה, קמה, וחיבקה אותו חיבוק נוקשה. אתם אולי רואים חיבוק, אבל אני שמעתי עוד נזיפה. זה נראה כמו משהו שלא יכול להשתפר אפילו - המצב שם כל כך גרוע, ששירי נתנה לה עצת זוגיות. שירי.

חתונה ממבט ראשון דודי וצוקית. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
הכי טוב פאודה בבית/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

צוקי, דודית, הליבידו והדיכאון

לגבי שני אלה אני עדיין באותה דעה שהייתי תמיד - הדבר היחיד שמחזיק אותם יחד הוא שמחת החיים של צוקית, שאגב, אני מתה לדעת איך השיער שלה נראה כשהוא לא אסוף לתסרוקת הנצחית הזאת. מה נשמע, אחותי, שחררי את תסרוקת הצימוק ותני לראות. ברור שהם ממש לא מתאימים, ונראה לי שאחרי המפגש הזה עם הזוגות האחרים גם היא תיאלץ לראות את האמת שעומדת לנגד עיניה. שזה לא יעבוד לעולם. מסכנה, היא היתה כל כך בלחץ שהיא לא היתה מסוגלת להפסיק לדבר, וככל שהיא היתה קולנית יותר, דודו התכווץ לתוך עצמו.

במקום לראות שהיא בחרדה הוא התעסק עם זה שהוא מתפדח. וככה ייראו החיים המשותפים שלהם. היא תרצה לעשות משהו, הוא ירצה להישאר בבית לראות פאודה. היא תרצה לדבר, הוא ירצה לישון. היא תרצה לבלות, הוא ירצה לחשוב. גם שם הוא רצה ללכת לעכל את מה שאמרו לו, הילד האיטי הזה. איף, איש. אם הוא הצליח בסוף לבאס את צוקית, הבן אדם הכי חביב ואנרגטי על הפלנטה, כנראה שהדיכאון בסוף יפריד בינהם.

חתונה ממבט ראשון שרונה וליאור. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
בייייייייפ!/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

שרונה וליאור, הברך והשממון

אני לא יודעת מה להגיד עליהם. הם מסתדרים, הם נראים כמו שניים שמחבבים זה את זה. אנחנו יודעים שהם עושים סקס כי הפסיכולוגית נתנו להם שיעורי בית לא לעשות סקס שבוע. לא שמענו מסקנות מהניסוי הזה, כנראה בגלל שלא היו מסקנות. ולא היו מסקנות, כי הם משעממים. זה בטח לא הזיז להם, כמו שכלום לא מזיז להם. הם עברו לגור ביחד ולא הזיז להם, מנהלים משק בית משותף הזוי ולא מזיז להם. אף אחד לא מתלונן על כלום, כי נראה שאין להם יכולת לייצר תקשורת אינטימית, והוא בכלל מסוגל לדבר רק כשיש סביבו "חבר'ה", רצוי כשהוא שיכור. אפס קונפליקטים, מינימום חיכוך. הם מפהקים במיטה, אנחנו נרדמים בבית - הכימיה בינהם מזכירה את הקו הזה במוניטור כשהחולה מת. ביייייייייפ! המבעית הוא שהם עוד מסוגלים להישאר ביחד, רק כי לאף מהם לא מספיק אכפת כדי לקום וללכת.

חתונה ממבט ראשון השממית. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
השממית של שירי/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully