צעירים צופים בכדורגל בפאב. ShutterStock
ShutterStock

תרימי לעצמך כבר הערב: 6 דרינקים ללא האנגאובר

בשיתוף BLEND

28.7.2019 / 10:22

לא משנה אם זה בגלל שאת צריכה לקום מחר מוקדם או שאת בדיאטה, השילוב בין אלכוהול לקלוריות אף פעם לא בא באמת טוב. אנחנו כאן להרים לך עם כמה משקאות שיתאימו לך ואלטרנטיבה אחת שתיתן לך תחושה של קיץ וחופש

יש המון מקרים בהם בא לנו ללגום קוקטייל, כוס יין או משקה אלכוהולי אחר ואנחנו נאלצות לוותר על התענוג בגלל סיבות זניחות כמו דיאטה, או העובדה שהחברים מינו אותך נהג תורן. וכן, כי כולנו צריכים גם לקום מוקדם לעבודה וחלקנו אף בהריון, מה שבכלל מעיף אלכוהול מחוץ לתפריט. אם עד היום הרגשתם שאתם מוותרים על כל הכיף ונאלצים לשבת עם כוס מים או מיץ תפוזים בזמן שכל האחרים עושים "לחיים", כנראה שלא הכרתם את עולם ה"מוקטיילים" והמשקאות נטולי האלכוהול - מבחר של אפשרויות מרגשות ומעניינות שמאפשרים לכל אחד ליהנות מהערב עם כוס משקה ביד ועדיין לקום בבוקר בלי הנגאובר.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

הרי כשאנחנו נפגשים עם חברות וחברים או סתם רוצים ערב רגוע בבית, הרצון להחזיק ביד כוס מעוצבת או בקבוק זכוכית קפוא לא מגיע בהכרח מתוך רצון להשתכר ולהתפרע, אלא מתוך חיבור בין אותו קוקטייל או בקבוק לתחושה שהנה, היום נגמר, ואפשר סוף סוף להשתחרר וליהנות. אז אם מתחשק לכם לבלות, אבל אתם ממש לא רוצים לשתות אלכוהול, תוכלו לבחור אחת מהאפשרויות המרגשות האלו:

מרגריטה קלאסית

מרגריטה קלאסית. ShutterStock
מרגריטה קלאסית/ShutterStock

המרגריטה הקלאסית מגיעה בכוס גבוהה ששוליה עטופים במלח או בתערובת חמצמצה וחריפה והיא נעשית על בסיס טקילה ומשלבת בין מיץ תפוזים למיץ לימון או ליים. היא מושלמת בתור קוקטייל נטול אלכוהול, כי היא מביאה שילוב חמוץ מתוק מרענן יחד עם תחושת בילוי מקסיקני שמח, והטעם הייחודי שלה הוא לא משהו שאנחנו פוגשות מדי יום.

כדי להכין את הקוקטייל חשוב להתחיל עם טבילת שולי כוס המשקה בסוכר, מלח או שניהם יחד. לאחר מכן יש להוסיף קרח, רבע כוס מיץ תפוזים, רבע כוס מיץ ליים או מיץ לימון, סירופ בטעם לימון או תפוז (אפשר להשתמש גם במי סוכר או מי סוכרזית!) וחצי כוס סודה בטעם לימון או תפוז. כדי להימנע מהקלוריות ניתן להשתמש במשקאות דיאט.

לא לשכוח לקשט עם פלח לימון!

מרגריטה קפואה

מרגריטה קפואה. ShutterStock
מרגריטה קפואה/ShutterStock

ההבדל בין מרגריטה קפואה, איכותית ומעניינת לבין סתם ברד ענבים טמון בתחכום ובתוספות. כדי להכין קוקטייל קפוא ומעניין פשוט זורקים אל תוך הבלנדר כמה פירות טריים לפי הטעם יחד עם קרח ומעט סוכר חום שייתן מתיקות מעודנת, ומוסיפים מים מוגזים, רגילים או בטעמים, שייתנו טוויסט מעניין יותר למשקה.

קוקטיילים הם פאן, אבל בואו נודה, הם לא בדיוק חסכוניים בקלוריות - בכל זאת, משתמשים במיצים כדי להכין אותם. אז אם אתם רוצים ליהנות הרבה ובפחות קלוריות, יש אלטרנטיבה שאינה קוקטייל: בירה ללא אלכוהול.

השמח והטרנדי: בירה ללא אלכוהול

בירה ללא אלכוהול BLEND. BLEND,
בירה ללא אלכוהול BLEND/BLEND

הטרנד הגדול שכבש את עולם המשקאות נטולי האלכוהול בשנה האחרונה הוא בירה עם 0% אלכוהול - משקה כיפי, מרענן ו-100% נטול מאמץ (ואלכוהול). הבירות החדשות טעימות במיוחד, בעלות ערך קלורי נמוך ובעיקר מאפשרות לעשות "לחיים" יחד עם כולם מבלי להרגיש כמו אאוטסיידרים.

מעבר לטעם, אחד הדברים שבירה נטולת אלכוהול יוצרת היא אותה תחושת שחרור וחופש שמגיעה עם חליצת הפקק - תחושה שהיום הפך לרגוע ושמח יותר, רק ללא האנגאובר או כאב ראש למחרת. הבירה הזו עשוייה מרכיבים טבעיים בלבד כך שאתם שותים משקה ללא שום חומר משמר או תוספים. את הבירה הזו אפשר לשתות גם במהלך נהיגה, ביציאה של אמצע השבוע כשצריך לתפקד למחרת בעבודה, לפני, בזמן או אחרי אימון כושר וגם בזמן הריון. בנוסף, היא יכולה להפוך לבסיס רווי טעם ודל קלוריות לכל קוקטייל נטול אלכוהול.

הקליל שנראה אמיתי: סודה עם ליים

משקה מרענן. ShutterStock
סודה עם ליים/ShutterStock

במקרים בהם אנחנו בכל זאת רוצים לשתות משהו פשוט, ועם זאת מעדיפים שהדרינק שלנו לא יהיה בקבוק מים מינרלים אלא ייראה כמו זה של החברים שלנו (לפחות בשביל התמונות באינסטגרם) הדרך הטובה ביותר לקבל נראות של משקה אלכוהולי היא באמצעות שימוש בכוס גבוהה עם סודה או ספרייט בתוספת פלח לימון או ליים. פשוט, מהיר ועם זאת - נראה לחלוטין חלק טבעי מהנוף בכל בר או מועדון.

המרענן: קוקוס, מלפפון, לימון ומנטה

קוקטייל מרענן. ShutterStock
מרענן ומלא בטעמים/ShutterStock

המלפפון הוא אחד המרכיבים המרעננים ביותר שאפשר להוסיף לקוקטייל, וכשמתחשק לפנק את החברים או את עצמכם במשקה יוצא דופן פשוט מערבבים בקנקן:

4 כוסות מי קוקוס

חצי כוס מיץ לימון

רבע כוס מי סוכר (או סוכרזית)

רבע כוס עלי מנטה קצוצים

2 מלפפונים חתוכים דק

מכניסים את הקנקן למקרר לשעתיים לפחות ומגישים בכוסות יפות עם קרח

החריף: בלאדי מרי

בלאדי מרי. ShutterStock
בלאדי מרי/ShutterStock

ה'בלאדי מרי' הוא אולי עניין של טעם, אבל מי שנהנה ממשקאות מלוחים, חריפים וסמיכים יודע בדרך כלל למנות רשימה של מקומות שמגישים בלאדי מרי טוב בכל מקום בעולם. כדי ליהנות מבלאדי מרי מפתיע שמרגיש ממש כמו הדבר האמיתי, מתחילים עם מיץ עגבניות פשוט, אליו מוסיפים תוספות כמו טבסקו, מלח, פלפל רוטב ווסטרשייר, אבקת שום ואפילו רוזמרין. מקשטים בקיסם עם זיתים או סלרי ולוגמים בשלוקים קטנים.

מערכת Sheee, בשיתוף BLEND
  • עוד באותו נושא:
  • אלכוהול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully