בנגקוק טרמינל חנות מעצבים. שנטי גדרון
שנטי גדרון

אפילו השירותים שווים: קניון בבנגקוק שפשוט חובה להכיר

8.8.2019 / 8:50

המזרח הרחוק כבר ביסס את עצמו כמעצמת קניות, אבל אם תרצו חווית קניות שונה ומיוחדת אפילו יותר מהרגיל - הנה קניון מכיר שעומד בכל סטנדרט שאפשר לדמייין. יומנה של דיילת

זה לא סוד שהמזרח הרחוק כבר מזמן ביסס את עצמו כמעצמת קניות אולטימטיבית, ובעניין הזה בנגקוק לא שונה. תוכלו למצוא בה הכל מהכל, ובדרך כלל בזול. אבל אם אתם מחפשים חוויית קניות קצת שונה ומיוחדת, ומאסתם בקניוני הענק עמוסי האנשים והשטויות שאנחנו לא באמת צריכים דוגמת הפלטינום וה-MBK, אני כאן כדי להציע לכם חווית קניות קצת אחרת. קניון Terminal21 בבנגקוק הוא קניון רחב ידיים ורב מפלסים, כשכל קומה בו בנויה בהשראתה של עיר אחרת בעולם. זה לא רק נשמע מגניב, זה גם עומד בכל סטנדרט שאפשר לדמיין.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

נתחיל מאחד הדברים שהכי אהבתי במתחם וזה הגודל שלו. בעוד קניוני ענק נוטים לגרום לי לסחרחורת שלא נאמר להתקף חרדה קל, כאן מדובר בקניון שבנוי בצורה אידיאלית: רחב, מרווח, מלא כל טוב. תמצאו בו חנויות של מותגים מוכרים כמו מנגו, הייץ' אנד אם ואפילו באט אנד בודי וורקס, עם מיטב הפריטים העדכניים של העונה. לצדם, מעצבים תאילנדיים יוקרתיים יותר או פחות, ושלל דוכנים צבעוניים וחנויות קטנות ומיוחדות שמציעות את מרכולתן המנצנצת. והשוס? המחשבה שהושקעה בעיצוב לא מסתיימת בנראות הקומה, גם חדרי השירותים של כל קומה מתכתבים עם רוח העיר או המדינה. כך למשל ברומא תמצאו שירותים מעוצבים בסגנון רומאי עתיק קלאסי שממש דורשים תמונה, ובאיסטנבול תרגישו כאילו צעדתם לתוך חמאם טורקי. סלפי מראה מעולם לא היה מתבקש יותר.
על אילו חנויות ודוכנים אסור לדלג?

בנגקוק טרמינל שירותים. שנטי גדרון
אפילו השירותים מושקעים/שנטי גדרון

Lyn Around

גן עדן מתוק וצבעוני לכל מי שמתחבר לעיצוב פופי ספק עדכני ספק מוגזם. בגדי סטייטמנט שלא ישאירו אף אחד אדיש ואקססוריז מעולים שיתבלו את האוסף בצבעוניות עליזה הם רק חלק מהפריטים שתמצאו בחנות הזו. ההנאה מובטחת. תיקי הפאוץ' של המותג הם אלה שעשו לי את זה במיוחד, לצד משקפי שמש שהפתיעו אפילו אותי. והמחיר? לא מדובר בחנות זולה במיוחד, אבל גם לא יקרה להחריד. אפשר לגמרי להתחדש בפריט מעוצב שלאף אחת אחרת לא יהיה, וזו כבר התחלה טובה.

איפה תמצאו את החנות? קומת רומא.

בנגקוק טרמינל חנות מעצבים. שנטי גדרון
בגדי סטייטמנט שלא ישאירו אתכן אדישות/שנטי גדרון
בנגקוק טרמינל חנות מעצבים. שנטי גדרון
פריט שלאף אחת אחרת לא יהיה/שנטי גדרון

Make n happen

אין דבר כזה יותר מדי תכשיטים, כמו שהדוכן הזה הצליח להוכיח לי היטב. תכשיטים צבעוניים ומיוחדים בשלל צורות וצבעים שהכי עושים חשק לפנות מדף שלם רק כדי להכיל את כולם. גם המחירים נוחים (אולם לא מדובר במחירי שוק). אהבתי במיוחד את עגילי האננס והתוכים הגדולים, שלגמרי ישדרגו כל לוק שתרכיבו בחופשה. מה עוד? תכשיטים קלאסיים עם אות, חיות מכל הסוגים וגם פריטים בהזמנה אישית. שווה!

איפה תמצאו את החנות? קומת איסטנבול.

עוד בוואלה!

עשו מייגן ומצאו נסיך: הרווקות הנצחיות שהתחתנו מאוחר

לכתבה המלאה
בנגקוק טרמינל עגילי אננס. שנטי גדרון
עגילי אננס. לרוויה/שנטי גדרון
בנגקוק טרמינל גלידה. שנטי גדרון
גלידת פרפרים/שנטי גדרון

Annette ice cream

ליד הטוקטוק הזה אתם ממש רוצים לעצור. עמדת הגלידה הצבעונית הזו בנויה בתוך טוקטוק שעומד בתוך הקניון, ומציעה שלל גלידות מעוצבות וטעימות שעושות חשק לנסות את הכל. לא עמדנו בפיתוי ודגמנו גלידת שוקולד-בננה בצורך כף רגל של כלבלב (מתוק וטעים) וגלידת יוגורט עם אוכמניות בצבע סגול-כחול, עליה פרפרים לבנים מבצק סוכר. משם מיד לאינסטגרם!

איפה תמצאו את החנות? קומת לונדון.

קניון טרמינל 21: Terminal 21 Opening Hours: 10:00-22:00 Location: Sukhumvit Road (between Soi 19 and 21) MRT: Sukhumvit BTS: Asok (direct access via Skywalk)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully