ציצים. ShutterStock
ShutterStock

"לא פרצתי לדירה כי החזה שלי גדול מדי": שערוריות המין המצחיקות

12.8.2019 / 17:33

ממש לא באנו לצחוק על שערוריות כמו בגידה או הטרדה. בכלל, כל מה שקשור למי-טו או לעניינים כאלה, לא ממש משעשע אותנו. אבל אין מה לעשות, יש שערוריות שקשורות למין שפשוט גרמו לנו לגחך. הנה כמה כאלו

אם את יכולה לחשוב על זה, זה כנראה קרה. יותר מה, הדברים המצחיקים ביותר הם דווקא אלה שלא היינו מסוגלות לחשוב עליהם בעצמנו. כשזה מגיע לסקס, הדברים שבני אדם מספקים לעולם הם פשוט פרייסלס.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

שדיי המריבה
שנת 2008 הייתה שנה הפכפכה לדוגמנית הפינאפ היפנית, סרינה קוזאקורה. שנתבעה והורשעה בסופו של דבר, על השמדת רכוש. בתביעה נטען שקוזאקורה בעטה בדלת של בן זוגה לשעבר, יצרה חור קטן שדרכו נכנסה בדוחק לדירתו, שם התחיל עימות בין השניים במהלכו התרחש קצת ונדליזם. על פניו, נראה שסרינה נמצאת בבעיה גדולה, אבל לשמחתה יש לה יתרון בולט שהוציא אותה מהבלגן, בעצם שני יתרונות בולטים (סליחה על הבדיחה המתבקשת). סרינה ערערה על תוצאות המשפט בטענה שהשדיים שלה גדולים מדי מכדי להיכנס בחור המדובר, הצליחה להוכיח שלא פרצה לדירה בזכות שדיה הגדולים. כך ניצחה הדוגמנית בתיק וסיפרה: "הייתי רגילה לשנוא את הגוף שלי כל כך, אבל בזכות השדיים שלי ניצחתי במשפט".

סקס באוטו. ShutterStock
סקס באוטו, מסתבר שזה רעיון טוב/ShutterStock

מצצה את דרכה לחירות
הת'ר ספייסיאלסקי, אישה מקונטיקט, הואשמה בהריגה בשנת 2004. המשטרה קבעה שהת'ר נהגה בצורה פזיזה ולא אחראית, והרגה את בן זוגה לשעבר, ניל אספוזיטו. למעשה, התאונה קרתה עוד ב-1999, אבל, מסיבה לא ברורה, לחוקרים לקח חמש שנים לבנות את הקייס. במהלך ההליכים, עורכי דינה של ספייסיליאסקי הצליחו להוכיח שלא היא זו שנהגה ברכב, משום שהיא הייתה קצת עסוקה - היא בדיוק ירדה לבן הזוג שלה - זה שהיה מאחורי ההגה בפועל. למעשה, מכנסיו של אספוזיטו היו מופשלים מטה כשהמשטרה מצאה אותו מה שמשום מה לא גרם להם לחשוד. עורך הדין התובע ניסה לטעון שיכול להיות שהמנוח פשוט הראה את התחת למישהו (יעני עשה מונינג, שזה נהוג בארה"ב עד כדי כך שיש לזה שם) או שסתם סבל מגזים (לא ברור לנו איך זה תירוץ). זה לא עזר לו, ובסופו של דבר שחררו חבר המושבעים את הת'ר, שזוכתה מכל אשמה כי הצליחה להוכיח שבדיוק ירדה לחבר שלה.

מרבה נשים מפחית קנסות
מוחמד אנואר מסקוטלנד נעצר על מהירות מופרזת, והמשטרה התכוונה לשלול לו את הרישיון, אבל אנואר הצליח לשכנע את הרשויות אחרת. אנואר הסביר שיש לו שתי נשים, כיאה לתרבות האיסלמית, ושתיהן גרות רחוק אחת מהשניה. לדבריו, הוא בדיוק עזב אחת ומיהר להגיע לשניה, כי כל רגע שהוא נמצא על הכביש, הוא רגע מבוזבז שיכול היה לבלות עם אחת מהן, טיפוס רומנטי. ואכן, הוא הצליח לשכנע את השוטר לרדת מדו"ח המהירות המופרזת כי טען שרצה להספיק להגיע לאשתו השניה, ומהר. אתן יודעות איך זה, הבחור שלך כל כך עסוק עם אישתו השניה, שהוא פשוט שוכח אותך, ואז כשהוא נזכר הוא חייב לטוס אליך כדי לספק גם אותך, ואז הוא חוטף דו"ח על מהירות. אה, לא? באופן לא ברור, בית המשפט הסכים עם אנואר, והחזיר לו את הרישיון. הוא כן חטף קנס אבל, אז אין מתנות לוולנטיינ'ס השנה.

עוד בוואלה!

זה נגמר: 8 תירוצי פרידה של גברים - מה הם באמת אומרים

לכתבה המלאה
גבר מוסלמי ושתי נשים. ShutterStock
למה שלא פשוט תגורו כולכם יחד? יותר בטיחותי/ShutterStock

סקס מלוכלך
לפני כ-11 שנים, נכנסה צעירה בת 25 מהנגב להתקלח עם בן זוגה, וכמצופה ממקלחת זוגית השניים עשו סקס (כי אלא אם כן ממש מאחרים, אף אחד לא מתקלח יחד בלי ציפיה לסקס). במהלך האקט, שכנראה היה לא פחות מסוער, נשענה הבחורה על הכיור בחדר האמבטיה והוא התפרק ממקומו. היא נפלה על הרצפה, נחבטה באמבטיה, נפצעה ופונתה לבית החולים סורוקה, כשהיא חבולה וסובלת מחתך עמוק ברגלה. במשך שבועיים עברה שורה של ניתוחים פלסטיים, ולאחר מכן גם סבלה מבעיות מוטוריות בידה השמאלית. ד' עשתה את המתבקש, והגישה תביעת נזיקין נגד חברת הבנייה ממנה רכשה את ביתה ואת חברת הביטוח שלה. תוספת חוות דעת של אינסטלטור מומחה קבעה חד משמעית כי מדובר ברשלנות. יחד עם העובדה שבעקבות התאונה היא סובלת מ-20% נכות, ולאחר מו"מ בין הצדדים, היא קיבלה בפשרה פיצויים בסך 800 אלף ש"ח. האמת? קצת נשמע שזה היה שווה את זה.

כיור. ShutterStock
ככה זה שיפוצניקים/ShutterStock

האפליקציה שעבדה טוב מדי
גבר תבע את גריינדר אחרי ש-1,100 איש הגיעו לביתו בציפייה לסקס. במהלך חמישה חודשים בלבד, התייצבו בביתו של מתיו הריק שבניו יורק מעל ל-1000 גברים שרצו את הדבר הזה שגברים בדרך כלל רוצים - סקס. כל אחד מהגברים האלה הגיע לריק דרך אפליקציית ההכרויות לגייז - גריינדר. אריק טען שבן זוגו לשעבר פתח מספר חשבונות פיקטיביים על שמו, וכך גרם למאות אנשים להגיע לדירתו, כדי לבצע קצת משכב זכר. הריק לא יכל לעצור את מבול הבחורים שפקדו את ביתו, ולכן תבע את גריינגר (ובאופן תמוה לא את האקס המבאס), אך לאחר שנה, בית המשפט דחה את התביעה. מעניין אם הם חזרו אחרי כל זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully