זוג. ShutterStock
ShutterStock

למה? כי ט"ו באב: 5 תנוחות סקס מעולות שחובה לנסות

ד"ר דניאל דריי

14.8.2019 / 18:00

טו באב הוא רק תירוץ. מה יכול להיות יותר מפתיע, שובב, מחדש ומחזק את הקשר, אם לא נבירה בקאמה סוטרא, המדריך ההודי המיתולוגי, ודליית כמה תנוחות שיכניסו הרבה אש לזוגיות שלכם? ד"ר דניאל דריי ממליץ

שגרה היא האויב הגדול ביותר של הזוגיות. וימים מיוחדים כמו ט"ו באב, הם פשוט סיבה מעולה לצאת מהקופסה ולפלפל את חיי המין עם עזרים מרגשים, תוספות מפתיעות וכמובן, תנוחות שלא ידעתם שקיימות. כדי להיכנס למוד מומלץ לבנות אווירה, עם נרות ופרחים, ארוחה טובה ומפנקת (אבל לא כבדה ועשירה מדי, רצוי לשמור על קלילות), יין טוב (שוב, לא להגזים בשתייה, כי יש לכם עוד עבודה לעשות) והרבה משחק מקדים, שמסייע בכניסה לאווירה המתאימה, מקרב ומרגיע ומהוו האת ההכנה המושלמת לסקס עצמו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראיתם?

אז אחרי שמצאתם לילדים סידור אצל הסבתא והבית עומד לרשותכם, יצרתם את האווירה המתאימה והזכרתם, האחד לשנייה, עד כמה אתם שמחים בזוגיות שלכם, זה הזמן לגוון ולהתנסות, להסתקרן ולזכור שמה שקורה בחדר השינה, נשאר אתכם גם אחרי שיוצאים ממנו. יש ספר כזה, שקוראים לו ה"קאמה סוטרא", על פי תורת האהבה שתורגמה לפני 136 שנה אולם נכתבה לפני 200 שנה, והוא ללא ספק יגרום לכם לשכוח מהתנוחה המסיונרית, ולעזור לכם לשמר את הניצוצות בחדר המיטות, ובכך למקסם את ההרמוניה והאינטימיות שבזוגיות. המדריך העתיק הזה מציע מעל שישים תנוחות, חלקן בלתי מובנות לחלוטין, אבל אפילו רק הניסיון להבין אותן יכול להכניס המון שמחה וחיוכים לחדר המיטות, ואולי גם מנוי לחדר כושר, מאחר וחלקן דורשות כושר גופני וגמישות. לכן, התחילו בקלות יותר, המוצעות כאן, ובהמשך תוכלו לעבור לתנוחות למתקדמים...

זוג. ShutterStock
גם אמבטיה משותפת יכולה לעזור להיכנס לאוירה/ShutterStock

סטיטרטה
התנוחה היא בעמידה, כאשר הגבר שעון בגבו על קיר, אוחז בישבנה של האשה ומרים אותה אל עבר איבר מינו. כשהשניים מתמקמים, כורכת האשה את ירכיה סביב מותני הגבר ואוחזת את גבו בידיה. באופן זה היא יכולה לנוע קדימה ואחורה כשכפות רגליה לוחצות על הקיר.
היתרון: תנוחה מענגת לשני הצדדים. החסרון: אי אפשר להתמיד בה לאורך זמן ונדרש כוח של שני בני הזוג כדי להאריך בה.

פיטידקה
בתנוחה זו שוכבת האשה על הגב ומושכת את ברכיה לכיוון החזה. את כפות הרגליים היא מניחה על החזה של הגבר בזמן שהוא רוכן מעליה. ניתן ואף רצוי להניח כרית מתחת לגב האשה. היא תגביה אותה ותעצים את הגירוי. ברכי הגבר מונחות משני צדי ירכיה של האשה, והיא מרימה את האגן לכיוונו.
היתרון: שוכבים על הגב, יותר קל. החסרון: אין.

דהנוקה
תנוחה זו מזכירה את התנוחה האחורית המוכרת לכולם. בהודית היא נקראת גם תנוחת הפרה, אבל אולי כדי שתמנעו מכינויים אלו... בתנוחה זו שוכבת האשה על הבטן, ברגליים ישרות ומפושקות מעט. הגבר שוכב מעל גופה של האשה, עם הרגליים משני צדי רגליה ולוחץ את האגן כלפי הישבן שלה. ברגע שמתבצעת החדירה היא יכולה לסגור את רגליה סביב האיבר שלו. מומלץ להניח כרית מתחת לאגן ולהבטיח שאיבר המין יישאר במקומו בזמן הפעילות.
היתרון: התחושות והחיכוך מתעצמים מאד אצל שני הצדדים. החסרון: יש מצב שאיבר המין יזוז ממקומו, דורש אימון.

זוג. ShutterStock
מילת המפתח כאן היא גיוון/ShutterStock

גרימביטקה
בתנוחה זו שוכבת האשה על גבה ומפשקת את רגליה בצורת האות "ווי" (V). הגבר רוכן לעברה כאשר ברכיו ממוקמות משני צדי ירכיה ואוחז בידיה כדי לתמוך במשקלו. זוהי תנוחה מענגת ומספקת לשני הצדדים. היתרון: תנוחה קלה יחסית, עם עבודה הדדית. החסרון: אין ממש.

פרפר
בתנוחת הפרפר שוכבת האשה על הגב כשישבנה מונח בקצה המיטה. הגבר עומד מולה, מרים את רגליה על כתפיו ומתחיל באקט המיני. אולי תצליחו אפילו לראות כמה פרפרים מתעופפים סביבכם מהעונג.

הליכת סרטן
אחת מהתנוחות היותר מוכרות במדריך המיתולוגי. בתנוחה זו יושבים בני הזוג האחד מול השנייה. את הידיים מניחים מאחור. האשה מרימה את ישבנה באוויר ומתמקמת מעל איבר מינו של הגבר. ברגע החדירה היא "ננעלת" על איבר מינו ומרימה את רגליה על כתפיו.
למרות התיאור המעט מורכב, מובטחים לשניים גירוי עמוק והנאה הדדית, עם חיכוך מתמשך והבטחה לסקס ארוך ומענג והגעה לשיאים אפילו מספר פעמים. אם תצליחו בתנוחה הזו, תוכלו להקדם כבר לתנוחות המורכבות באמת.

עוד בוואלה!

מין אוראלי עושים באהבה או לא עושים בכלל: 5 חוקי חובה

לכתבה המלאה

הכותב, ד"ר דניאל דריי, הינו רופא סקסולוג, מטפל זוגי ומיני מחבר הספר "לאהוב במאה ה-21: המדריך לזוגיות מאושרת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully