אישה מציעה נישואים. ShutterStock
ShutterStock

די להיות מביכה: כך תחגגי את ט"ו באב בלי לאבד צלם אנוש

13.8.2019 / 7:53

מילא שכל החג הזה מגוחך עם הפרחים והשוקולדים, אבל מה שהכי מציק בסיפור הזה הוא שימים כאלה הפכו להיות דבר חשוב ומשמעותי בעיני נשים רבות. וזה, בנות, פשוט מביך. כך תחגגי בלי לאבד פאסון

איך יום האהבה הפך לחג מסחרי שסובב סביב מתנות ומבצעים על בשמים והלבשה תחתונה - כולנו יודעים. אבל איך זה הפך לחג של נשים מביכות? נשגב מבינתי. לא משנה אם את בזוגיות או לא, ברגע שהחלטת לייחס חשיבות למועד הזה, יש בזה משהו מביך. זה יכול להיות מביך בקטנה, אבל תירוץ לא רע לחגיגה ומתנות, אם לא היו כל כך הרבה נשים שמתייחסות לזה ביותר מדי רצינות ולוקחות את זה לאקסטרים. מזהה את עצמך באחד מהטיפוסים הבאים? כי אם כן, די. די להיות מביכה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

הנואשת לדייט
מדובר על הבחורה ששבועיים לפני ט"ו באב קלטה שאין לה דייט (שוב) ועכשיו היא מוכנה לעשות הכל על מנת להשיג גבר בזמן. ואני מתכוונת ה-כ-ל. היא כבר הורידה אפליקציות (כן, אפליקציות ברבות, כי טינדר אחד זה לא מספיק), היא מתחננת לשידוך מכל החברות במשרד, והיא הלכה לבקש ברכה מהרב. לא ברור לנו למה היא נזכרה דווקא עכשיו, כשהיא כבר מיליון שנה לבד, אבל זה שיא הפתטיקה. אם תשאלו אותה יומיים לפני היא בטח תהיה מוכנה לצאת עם אחיך הדביל ופסול החיתון, זה שהיא תפסה מציץ לה בשירותים כשהייתם ילדות בטענה ש"לכל אחד מגיעה הזדמנות".

אישה נוסעת לחו"ל. ShutterStock
כן, לברוח לחו"ל זה מעשה ממש הגיוני שלא מעיד בכלל על בעיות נפשיות/ShutterStock

הבורחת לחו"ל
אותה בחורה נטולת זוגיות או דייט, שפתאום נזכרת שיש לה חיים מלאים ומעניינים - ועולה על הטיסה הראשונה שמצאה בדיל טוב בדקה ה-90. מה קרה? נגמר לך מה לראות בנטפליקס? פתאום את סופר עסוקה ומלאה בחוויות והרפתקאות? וכל זה קרה ממש ממש במקרה בלי כוונה בכלל על יום האהבה? אם לא הבנת את זה עדיין, את דיי שקופה. ואם גם יש בך איזושהי תקווה שאולי הפעם תמצאי את אהוב ליבך בטיול הזה, אז אני אישית הייתי ממליצה לא לטוס לאיה נאפה, גם אם מצאת מחיר טוב. שמעתי דברים לא טובים על המקום.

החיה בסיטקום
הבחורה שמוכנה לעשות הכל כדי שלמראית עין היא תראה כאילו יש לה דייט לוהט לט"ו באב, או לפחות מחזר אלמוני ורומנטי, רצוי לטיני ללא שיעור בחזה. היא יכולה לזייף שיחות דביקות בטלפון, והיא עלולה גם לקחת את זה כמה צעדים קדימה, ולהזמין לעצמה פרחים למשרד עם פתק והקדשה אישית. טוב, אנחנו לא לגמרי מכירים בחורה כזאת, בכל זאת, זו קלישאה של סיטקומים, אבל משהו בתוכי אומר לי שאם יש נשים שמייחסות ליום הזה מספיק חשיבות, יש גם נשים שיעשו את החרא הזה על אמת.

תאומים. ShutterStock
תכל'ס במקרה הזה, צודקת שניים כאלה זה יותר מדי/ShutterStock

הצינית המרירה
אותה אחת ששונאת את חג האהבה, ובזה לו באופן שמסגיר בדיוק מה עומד מאחורי כל האנטי שלה. היא תספר לכן שזה יום שנוצר על ידי חברות מסחריות למכור דברים בצורה של לב, היא תגיד לכם שזה חג שהמקורות שלו נוראיים או שט"ו באב היה אנטישמי. נשמה, אם את כל כך נגד, זה מחשיד. זה גורם לך להיראות אפילו יותר נואשת מהאופציות הקודמות. אולי תרגיעי עם המשנה וההרצאות המטרחנות על כמה היום הזה נוראי? כי בגדול אף אחד לא באמת שאל מה דעתך. רק אומרת.

ההיא שפיתחה עיוורון זוגות
האמת שיש בטיפוס הזה משהו חמוד, כי היא מודעת לבעיה, אבל זה לא הופך אותה לפחות פתטית. אני מדברת על הבחורה הזאת שכשמתקרב יום האהבה היא לא מוכנה לראות זוגות, אבל לא רק של אנשים, של כל דבר. בגדול הספרה שתיים עושה לה צמרמורת בכל הגוף, והיא תנסה להימנע ממנה בכל מצב. היא בטח לא תצא איתך ועם בן הזוג שלך, כי אין מצב שהיא תשב עם זוגות אחרים כשהיא לבד, אבל זה יכול להיות יותר חמור. היא לא תרכב על אופניים, כי יש להם שני גלגלים וזה מזכיר לה שהיא לבד, היא לא תקנה במבצע אחד פלוס אחד כי אין לה למי להביא, היא לא תעלה לקומה שתיים, ואולי היא גם תתאפק לקקי (מספר שתיים, אתן יודעות).

עוד בוואלה!

עשו מייגן ומצאו נסיך: הרווקות הנצחיות שהתחתנו מאוחר

לכתבה המלאה
אישה מחזיקה זר פרחים. ShutterStock
תראו איזה חמוד חבר שלי, שולח לי פרחים לעבודה שכולם ייראו!/ShutterStock

ההיא עם הרומנטיקה המלאכותית
זאת דווקא בחורה שכן נמצאת בזוגיות, בדרך כלל אפילו נשואה או כזאת רבת שנים, אבל היא גרועה ופתטית לא פחות מאחיותיה הרווקות, אם לא יותר. אני מתכוונת לאותה בחורה שלא הפנימה את המשפט "העיקר הכוונה", ומבחינתה מראית עין זה הדבר הכי חשוב. היא תכתיב לבן הזוג שלה בדיוק מה לקנות לה, מה לשלוח לה למשרד, לאן הולכים לארוחת ערב ואיך מאייתים "אהבה שמיימית" (ככה - עם שני יוד) בשביל הברכה בפייסבוק. כמובן שהכל מתועד היטב ועולה לכל הרשתות החברתיות שיש לאינטרנט להציע, הכל כדי להוציא לכולן את העיניים. בפועל יש מצב שהם לא שכבו מאז ט"ו באב הקודם.

האופורטוניסטית
הבחורה שחושבת שביום האהבה הזה היא הולכת לקבל גם הצעת נישואין. האמת שהיא מחכה לזה כל כך הרבה זמן (בצדק או שלא), שבכל אירוע היא חושבת שהיא הולכת לקבל אחת, בין אם מדובר בטיול לאירופה או ביום הפועלים. אז לדייט היא כנראה תלבש לבן, ותדאג לעשות לק ג'ל כי שהתמונה של "אמרתי כן" תצא הכי יפה שיש עם הקלוז-אפ של הטבעת. הבעיה היא שלפעמים עם בחורות כאלה הן שוכחות שזה שמבחינתן יום האהבה הוא יום מושלם להצעת חתונה, לא אומר שבן הזוג זוכר שזה יום האהבה, או שבכלל יש לו חברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully