זוג מאוהב. ShutterStock
ShutterStock

אומנות הפיתוי: הדייט המושלם שלא מדברים בו יותר מדי

לורינה מרדכי

16.8.2019 / 8:29

דייט ראשון הוא בעייתי - לוקח לנו זמן עד שמרגישים בנוח עם מישהו חדש, והפעם הראשונה, מרוב שהיא קריטית, לפעמים גורמת לנו להשתתק ולפספס את ההזדמנות - ככה תעשו דייט ראשון כיפי ומשחרר שלא מסתמך רק על שיחות

דייט ראשון עלול להלחיץ. קשה לשמוע אחד את השני, המוזיקה רועשת מדי, מביך להביט בעיניים, אינטימי מדי, מקובע מדי, ראיון עבודה מדי. לכן כדאי לשהות בסביבה שמגרה את החושים שיוכלו ליצור קרבה רגשית עמוקה יותר, קרבה שתעורר נושאי שיחה לא בנאליים. בסופו של דבר, כמה שזה ישמע בנאלי, המיקום פחות קובע, אלא מי שנמצא בקרבתכם, ואם אתם מוצאים את עצמכם בבר אפלולי או בבית קפה נוטף שיעמום, התכונות המושכות של שניכם אולי יבלטו קצת פחות.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

מה עושים? משדרגים את הדייט הראשון ככה שיכלול אלמנטים שונים, ונותנים לעצמנו סיכוי לזהור בו. החדשות הטובות הן שלא חייבים להתאמץ כדי לשדרג אותו, כי כל מה שצריך זה טיפת דמיון ומינימום מאמץ - להלן מגוון רעיונות לדייטים שיורידו לחץ ויפלפלו קצת את האווירה.

זוג צעיר על שפת הים. ShutterStock
שק-קמח על שפת הים גם יעבוד/ShutterStock

יצירה משותפת
כל מה שאתם צריכים זה גן ציבורי, שני קנווסים וצבעי אקריליק. לא חייבים להיות פיקסו כדי לממש את הדייט. לא משנה מה תציירו, יש כאלה שיאמרו שכל יצירה היא אמנות - מטרת העל היא לעודד שיח תוך כדי פעילות ולהכיר זה את זה דרך הדימויים שייווצרו על הקנווס. מה שבחרתם לצייר יכול לפתח שיחה מעניינת, הצבעים שבחרתם להשתמש בהם גם הם משמעותיים. נניח אם תראו שעמיתכם לדייט מצייר דמות שחורה עם פה מלא שיניים חדות וידיים ענקיות, תברחו.

הערה:
התעלמו מעוברי אורח שילטשו מבטים, זה עלול לקרות. סביר להניח שזה נובע מסקרנות, ואולי מקנאים בכם כי אתם נראים מאוד חמודים כלפי חוץ.

ספורט בצוותא
פינג פונג, כדורסל, פריסבי, שחמט, ויש שיזכירו גם את המין, שיתאים אולי לדייטים הבאים (לא בהכרח) אז רק תבחרו, ואל תשכחו ללבוש בגדים נוחים, זה חלק מהעניין. אין צורך להתאמץ מדי חיצונית. מכנסיים נוחים, טי שירט, נעלי ספורט ומינימום איפור יספיקו כי בדייט הזה המראה הטבעי הוא שם המשחק. הספורט מייצר תחרותיות - מגביר עניין, ומעלה את הסרוטונין בגוף כך שגם אם האדם מולכם פחות מוצא חן בעיניכם, יצאתם בזול, כי מהדייט הזה תצאו שמחים וטובי לב! וגם תשרפו כמה קלוריות על הדרך, שזאת חגיגה בפני עצמה.

הערה:
סביר להניח שתזיעו קצת, אבל אל דאגה, שניכם תהיו באותו מצב. חוץ מזה, יש האומרים שזה סקסי.

זוגיות שנהרסה בגלל סמארטפון. ShutterStock
בקריוקי דבר כזה לא יכול לקרות/ShutterStock

גן חיות
למה צריך לבהות אחד בשני כשאפשר לבהות בחיות אחרות? בעלי חיים מעוררים בנו אמפתיה, רצון לחבק, וגורמים לנו לחייך. לרובו האנשים, לפחות. מי אתם, אנשים מוזרים שלא אוהבים בעלי חיים? פויה! לכו לעמוד בפינה! כן. דמיינו כמה יכול להיות נחמד לעשות טיול רגלי בגן, לאכול גלידה, ובין לבין להיתקל ביצורים שובבים שאולי חלקם יזכירו לכם את הילדות ותוכלו לשתף את הפרטנר בסיפורים נוסטלגיים משעשעים שיוסיפו מימד של קרבה. אגב, הם לא מעוניינים שתאכילו אותם בגלידה שלכם, או בביסלי.

יתרונות:
דייט בגן חיות יכול להתאים במיוחד לאנשים לא דברנים. במידה ויגמרו נושאי השיחה, תמיד תוכלו להשכיל קצת ע"י קריאת שלטי המידע אודות בעלי החיים ולדבר על זה. בסוף תתחתנו.

קריוקי
אמיצים? הרפתקנים? התקבלתם. לא פשוט לצאת לדייט שכזה, אלא אם כן לא אכפת לכם קצת להביך את עצמכם ולהסיר מגננות ע"י בחירות שירים שעלולים להרים גבה לצד השני. אבל זה כל הכיף - מי שיאהב אתכם, לא ישפוט את אהבתכם לבריטני, וזה המבחן האמיתי. בכלל, הטעם המוזיקלי שלנו מעיד הרבה על האישיות, ואם תגלו שיש לכם טעם מוזיקלי דומה, נוצרה התאמה והרווחתם. אם אתם בעניין של חוויה אינטימית, קחו חדר קריוקי שיהיה זמין רק לשניכם מבלי שתצטרכו לשמוע זייפנים זרים שהם לא אתם. לאלה מכם שמעדיפים לשיר בציבור, מועדוני הקריוקי הם הנאה מובטחת.

היתרון:
תוכלו להתמרמר יחדיו על בחירות של שירים שיבחרו שאר המבלים שכנראה ישלטו בסצינה. וזה מחבר.

עוד בוואלה!

כך תשיגו את השפיכה הנשית (קודם תשיגו סדין חסין מים)

לכתבה המלאה
גיף זוג מתכרבל. Giphy
סבלנות, בסוף גם זה יקרה/Giphy

נסיעה משותפת ברכבת
תארזו תרמיל, בקבוק שתיה ומזון לא מלכלך, בחרו נסיעה שאורכת כשעה ליעד מעניין שלא ביליתם בו הרבה בחייכם ותתכוננו להרגיש כמו דמויות בסרט צרפתי רומנטי. אמנם זה דייט סטאטי, כי אתם יושבים ואין ממש לאן לברוח. אבל לעומת ישיבה בחדר סגור וגנרי, ה"חדר" הזה ייחודי. הוא נע, הנופים מתחלפים, יש עניין מעבר לחלון. בתום הנסיעה תטיילו ביעד הנכסף, תוכלו לעשות פיקניק, לפגוש אנשים מעניינים בדרך, ובמידה ולא הלך לכם בדייט, תמיד תוכלו לחזור הביתה בנפרד, ברכבת, בקרונות נפרדים.

חסרונות:
הרכבות בארץ לא להיט. יכול להיות שתיתקלו בשביתות, איחורים, צפיפות, תינוקות צורחים, ריח של קלמנטינה או ריחות מוזרים באופן כללי. וודאו לפני הנסיעה שאתם בוחרים בשעות פחות קשות לנסיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully