פרסומת אופירה ברקו רונלדו. צילום מסך
צילום מסך

הכי לא HOT: פאשלת הליפסטיק המזעזעת של אופירה אסייג

18.8.2019 / 22:06

הביאו את רונאלדו, שילמו הון גם לאופירה וברקו, ולא נשאר תקציב לטאצ'אפים? למה אין הצדקה לליפסטיק המזעזע של אופירה אסייג בפרסומת החדשה של הוט, ואיך להימנע מתאונות ליפסטיק עמיד

ליפסטיקים עמידים הם החיים, ואנחנו נהיה הראשונות להסכים עם הקביעה הזאת, אבל צריך לדעת לעבוד איתם, ובעיקר איך לא. כל מי שאי פעם משחה ליפסטיק כזה, יודעת שהבעיה הכי גדולה שלהם היא שהם מתייבשים על השפתיים, וכשהם יורדים את נשארת עם המראה הלא מחמיא הזה שבו ירד לך הליפסטיק מהחלק הפנימי של השפתיים ונשארת עם עיגול סופר לא מחמיא, רק בחלק החיצוני.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?
וזה נראה נורא. גם סתם ככה, ביום-יום, וכשמדובר בפרסומת, ולא אחת מהזולות, זה כבר חוצה את קו הטעות התמימה והופך להיות רשלנות וחוסר מקצועיות. אם בחורה בת 16 שרק החלה להתאפר וכל נסיונה הוא צפייה בסרטוני יוטיוב לא היתה עושה טעות כזאת, אז צוות מקצועי בפרסומת שהוציאו עליה הון, הביאו בשבילה את כריסטיאנו רונאלדו, ומככבים בה שני כוכבי ענק ישראלים, בוודאי שאין שום הצדקה לפאשלה המזעזעת הזאת.

נראה כאילו המאפר/ת פרש לפני הצילומים לשנ"צ, ושכח להשאיר מישהו על הסט לטאצ'אפים. אולי נגמר התקציב? אין לדעת. אבל גם אם הפרסומת צולמה ללא מאפר על הסט (מה שלא קרה) הבמאי, המפיק, נערת המים או אפילו רונאלדו - מישהו היה אמור לשים לב לתקלה, לעצור הכל, להוריד את הליפסטיק ולמשוח מחדש. איך צוות מאפרים מקצועי הגיע למצב שבו הפרסומת היקרה הזאת עלתה לאוויר כשהליפסטיק של אופירה אסייג נראה כאילו היא הרגע אכלה עוף בגריל עם הידיים, לעולם לא נבין.

כדי שזה לא יקרה לכן, הנה כמה טיפים של מאפר שאשכרה יודע מה הוא עושה, לגבי איך לובשים ליפסטיק עמיד אדום בלי שהוא יהרוס יום צילום:

לא היה תקציב לטאצ'אפ??? צפו בפרסומת

כך תימנעי מהתפוררות של ליפסטיק עמיד במרכז השפתיים

בועז שטיין, מאפר ומרצה למקצועות האיפור, מסביר: "הבעיה היא שזה מוצר מאד יבש. דקה לפני היציאה לצילום היא כנראה אכלה משהו, וברוק יש אנזימים שמאכלים חומרים כאלה - תהליך העיכול הרי מתחיל כבר בפה. ואם תסתכלו טוב, זה לא רק החלק הפנימי, גם בחלק התחתון של השפה יש מריחה של הליפסטיק, מה שמראה שהיא כנראה נגעה בשפתון ומרחה אותו ממש לפני הצילום. בגדול חייב להיות מוניטור וחייבים לבדוק את זה לפני, וגם אם רואים את זה בעריכה, אפשר וצריך לעשות לזה טאץ'-אפ. זה פשוט קצת יקר."

איזה מרקם לחפש אם רוצים ליפסטיק אדום עמיד?
"כדאי לבחור מרקם יחסית לחותי ופחות עמיד, כי זה מונע הפתעות כאלה, ואז גם אפשר תמיד לתקן ולהשלים - בליפסטיק עמיד מהסוג הזה אי אפשר לתקן או להשלים - חייבים להוריד ולשים מחדש. ההמלצה שלי היא לא ללכת על עמיד, רק על ליפסטיק מבוסס שעוות, למקרה שצריך תיקונים או שינויים."

איך מחדשים ליפסטיק עמיד?
"קודם כל מורידים הכל עם מסיר איפור שומני, מנגבים את השומניות, ומתחילים מהתחלה. מוצר שעשוי מסיליקון עובד כמו צבע - הוא מתייבש ויוצר שכבה די עבה, ואם הוא מתקלף, ככה זה נראה. עדיף תמיד בצילומים להיות עם שפתון לחותי ופשוט לעשות תיקונים."

האם יש טריקים של מאפרים שמיועדים לדאוג לעמידותו של כל ליפסטיק?
"הדבר היחיד שאפשר לעשות כאן כדי שלא יקרה מקרה כזה, זה קודם כל למלא את כל השפתיים בעיפרון בצבע תואם, לא רק מסביב, ואז גם אם יורד השפתון עצמו, תמיד יישאר גוון, אם לא זהה, אז לפחות קרוב לגוון המקורי."

האם יש שפתיים שלא כדאי לקחת איתן סיכון?
"כן. שפתיים צרות הן יותר בעייתיות מבחינת עמידות, כי השטח קטן, והן נרטבות יותר בקלות."

רצוי לא לאכול או לשתות שניה לפני צילומים

פרסומת אופירה ברקו רונלדו. צילום מסך
רונאלדו, לא יכולת להגיד לה משהו? ישבת בדיוק מולה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully