נעמה קסרי. מתוך "הישרדות" ערוץ 13, צילום מסך
צילום מסך/מתוך "הישרדות" ערוץ 13

מה הן עושות כשהן לא בטלוויזיה: ה"חלטורות" של הכוכבות

28.8.2019 / 7:23

להיות מפורסמת זה נחמד, אבל הרבה פחות זוהר ממה שזה נראה כשעוברים על הפיד, ובטח לא מספיק כדי לשלם את שכר הדירה וההוצאות של החיים - במציאות, כשהן לא בטלוויזיה, המפורסמות שלנו עובדות, ועובדות די קשה:

מה משותף לג'סיקה אלבה, ויקטוריה בקהאם וקיילי ג'נר? מעבר לעובדה שהן יפות ומפורסמות, מדובר בנשים שעושות הרבה (מאוד) כסף בעסקים שלא קשורים לעובדה שהן מופיעות על המסך. ג'סיקה אלבה עושה את זה עם חברת HONEST שמוכרת מוצרי תינוקות, ילדים ואפילו מוצרי איפור אורגניים וטבעיים, בקהאם מחזיקה באחד ממותגי האופנה היוקרתיים בעולם וקיילי - ובכן, המיליארדרית הצעירה היתה הראשונה משבט הקרדשינז שהחליטה שהיא לא מוכנה יותר לחכות לשוטף+60 תמורת תמונה בה היא מחזיקה מוצר, לקחה את השליטה לידיים ויצרה את אחת מחברות האיפור הרווחיות של השנים האחרונות, ואז היא לימדה את האחיות שלה - שגם הן, כל את בתורה, פתחו עסקים שאמנם נשענים על הפרסום שהן צברו אבל בהחלט מתפקדים כעסק עצמאי בבעלותן, כדי שאם יום אחד הן יחליטו לפרוש מהמסך, הן עדיין יהיו מנכ"ליות ולא יצטרכו להתחנן לתפקיד אורח בסדרה נידחת. הכי גירל פאוור.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

גם בארץ הסלבס למדו את השיטה. נכון, כאן מדובר לא רק בחזון עסקי מרגש, אלא בעובדה שבעוד קיילי מקבלת צ'קים בדולרים - הסלבס שלנו נאלצים לעבוד בשביל כמה אלפי שקלים בודדים (אל תאמינו למה שאתם קוראים ברכילות, כשכותבים סכום אותו מרוויחה הכוכבת בדולרים, תהפכו אותו לשקלים, תורידו 0 ואז תחלקו ב-2, כך תגיעו לסכום האמתי שמגיע לחשבון הבנק). נכון, חלק מקבלים תשלום עבור יצירת "ליין" או "קולקציית קפסולה", יש כאלו שפותחים סדנאות ומספרים על עצמם לאנשים שרוצים לגעת בסלב באווירה אינטימית, אבל רוב המפורסמים ממש לא יכולים להרשות לעצמם לממן מיקונוס + דירה בפארק צמרת + אוטו מהניילונים. ובעוד חלק מהמפורסמות מצאו את הדרך אל העושר אצל הבעל, אחרות לוקחות שליטה ומשקיעות בחלטורות שאמורות ליצור תזרים מזומנים קבוע וקוראות לזה עסק. נכון, את וויקטוריה בקהאם הבאה לא תמצאו כאן, אבל נשים שקוראות לעצמן "בעלת עסק" דווקא כן!

נטלי דדון ועסק הקפאת השומנים

התחום: עיצוב פנים ושיפוצים (לא של דירות)

נעמה קסרי, קליניקה לטיפולים אסתטיים
קסרי הלכה על עסק שקרוב לליבה (ולשפתיים, ללחיים ולמצח שלה) והיא מחזיקה בקליניקה שמציעה טיפולים כמו פיסול פנים, מילוי קמטים ועוד דברים שגורמים לנשים להראות כמו נעמה קסרי גרסת 2019. מאחלים לה ולכל לקוחותיה להמשיך להיראות בדיוק אותו הדבר גם ב-2029.

דנית גרינברג, טיפולי יופי, הסרת שיער וקעקועים
לא ברור מה יעלה בגורלה של הקליניקה לרפואה אסתטית שפתחה דנית יחד עם הפרוד הטרי, אליאב אוזן, אבל מדובר במיזם שמציע מגוון שירותים קוסמטיים כמו הסרת שיער ובוטוקס, וכמובן הסרת קעקועים - שיהיה לקליינטים של אוזן לאן להגיע אם נמאס להם מהקעקוע שלהם.

נטלי דדון, מקפיאה שומנים
דדון היא אם חד הורית שמבינה היטב שהאדם היחיד שהיא יכולה לסמוך עליו הוא נטלי דדון. כבר לפני כמה שנים הבינה שדוגמנות + השקות + פרסום מממומן באינסטגרם זה סבבה, אבל עסק יכול לממן הרבה יותר חיתולים. נכון, לא כל היוזמות העסקיות שלה הצליחו, היו שם קולקציית בגדים, ליין בגדי ים ועוד כמה יוזמות, אבל אשת עסקים אמיתית מבינה שכל כישלון הוא שיעור לחיים שמכין אותך לקראת העסק הבא. היום דדון משווקת מכשיר להמסת שומנים למכוני קוסמטיקה, מזמינה את כל החברות המפורסמות להמיס בכיף ובעיקר משמשת כפרזונטורית של "אחרי". אותנו השומנים שלנו מחממים, ולא בא לנו להקפיא אותם לפני החורף.

הורסת. נעמה קסרי והמזרקים

התחום: קמעונאות של בגדים ואקססוריז

נטע אלחמיסטר, מוכרת בגדי ים
אלחמיסטר עשתה את המסלול ההפוך, היא השיקה עסק של בגדי ים, הצטלמה איתו לאינסטגרם, התפרסמה והפכה לסלב. אבל נטע עדיין לוקחת חלק פעיל בעסק וממש לא מוותרת עליו בשביל השקות. וגם העובדה שהיא ללא ספק הדוגמנית המצליחה ביותר של העסק לא מפריעה.

בר רפאלי, מוכרת בגדי ספורט ומשקפיים
בשלב מסוים רפאלי הבינה שלגזור קופונים תמורות תמונות באינסטגרם מביא בעיקר בעיות עם מס הכנסה. אז במקום לבכות על כך שהיא כבר לא הייצוא הלוהט ביותר של ישראל ואחרי כמה יוזמות עסקיות שנכשלו היא הימרה נכון כשחברה לקבוצת הודיס בתור שותפה. היום היא גוזרת קופון תמורת הקמפיינים שהיא מובילה, מספרת שהיא "מעורבת בתהליך העיצוב" ובדרך יכולה לסדר ג'וב גם לאחים און ודור. זה בעיקר נוח, וגם כלכלי יותר מלנסות להוכיח שאת נראית יותר טוב מנטע אלחמיסטר בבגד ים.

עוד בוואלה!

6 סיבות נפוצות לגירושים והסימנים שיעזרו לכם לזהות אותן

לכתבה המלאה

בר רפאלי נראית מעולה בבגד ים

אבל נטע אלחמיסטר נראית יותר טוב

התחום: הורות ולייף סטייל, כי הפכתי לאמא

מור סילבר, מוכרת אביזרי תינוקות בקופסה
בשלב מסוים סילבר כנראה הבינה שבאינסטגרם אפשר לעשות יותר מלפרסם משחת שיניים או חיתולים. בחודשים האחרונים היא השיקה מותג של קופסאות מתנה לאימהות טריות, מלאות במוצרי תינוקות שהיא מייבאת. מעבר לעובדה שהיא אמא לשני ילדים וחוסכת בעלויות של דוגמנים, היא בעיקר הבינה בזמן שעדיף לפרסם באינסטגרם מוצרים ששייכים לך ולא להיות רק שטח פרסום עבור חברות שונות.

עדי היממבלוי, מוכרת אקססוריז לילדים
כמו סילבר, גם הימלבלוי הבינה את כח הקניה של אמהות טריות. אמנם היא לא מפרסמת יותר מדי את העובדה שהיא בעלת עסק, אבל היא שותפה באולם תצוגה וחנות אינטרנטית שמציעה חדרי ילדים, אקססוריז וכמעט כל דבר שקשור לתינוקות. והשותף העסקי שלה - שלום מיכאלשווילי. לפחות מצחיק להם בפגישות הבוקר.

עדי הימלבלוי, אקסוריז לילדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully