בחורה עם עיניים קשורות. ShutterStock
ShutterStock

אין פשוט מזה: 7 דרכים פשוטות להדליק גבר. כן, כל גבר

7.9.2019 / 10:42

האם יש דבר יותר קל בעולם הזה מלהדליק גבר טיפוסי? יכול להיות שבזמן שאתן קוראות את השורות האלה הבחור כבר הספיק להעמיד זקפה. אם בכל זאת בא לך לגוון, קבלי כמה רעיונות שאולי עוד לא ניסית.

זה נכון שמשיכה מינית היא דבר יחסית אינדיבידואלי, ולכל אחד או אחת יש את הדברים הספציפיים שעושים לנו את זה, אבל בואו לא נשכח, איבר המין הכי חשוב הוא למעשה המוח שלנו. הגירויים נקלטים במוח ורק אחר כך מתורגמים לגירויים המיניים הפיזיולוגיים. תופתעו לגלות שלמרות מה שנהוג לחשוב, הגברים חושבים גם עם עוד איברים חוץ מזה שבין הרגליים שלהם, אבל המיתוס השני שאנחנו מכירות - נכון - עולה ממחקרים הבדל גדול בין מה שמדליק גברים, לבין מה שמדליק נשים. ברור שאצלנו זה תמיד יותר מסובך.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

נשים נמשכות לתוכן, להתנהגות. לתכונות כמו אדיבות, כנות או תחושה של חיבור ואכפתיות. כמה פעמים שמעתן מישהי ש"עברה צד" מתראיינת על זה ואומרת "נמשכתי לבן אדם שהיא, לא ממש משנה לי המין כי היה חיבור מעולה". אם לא, אני מפנה אתכן לראיונות עם בת-חן סבג לפני שהיחסים עם אורנה בנאי עלו על שרטון. בגלל שאנחנו פחות נמשכות לדברים חזותיים, אנחנו לא ממש צופות נלהבות של פורנו, אבל סדרת הספרים "חמישים גוונים של אפור" הייתה הצלחה מסחררת, כי היא משאירה מספיק מקום לדמיון ואשלייה של אינטימיות. אצל גברים זה סיפור אחר לגמרי - הכל ממש קל לתפעול, כל מה שנשאר לנו זה לבחור איך.

מסאז'
חוץ מגירויים ויזואליים, גם גירויים פיזיים עובדים מאוד חזק אצל הגברים, ומה יותר קל ממסאז'? לא צריך להתחיל להפוך את חדר השינה שלכם לחמאם טורקי או לספא תאילנדי, להדליק נרות וקטורת ולחמם שמן קוקוס. ממש מספיק לתפוס את הגבר שלכן ברגע שקט, ולהתחיל לעסות אותו במקום שאתן בוחרות - וזה לא ממש משנה אם זה חגורת הכתפיים או כפות הרגליים. תוך כמה דקות של עיסוי הוא גם ככה לא יהיה בעניין של המסאז', מילה שלי. למעשה, זה יכול להיות אפילו יותר פשוט - אתן יכולות לבקש שהוא יעשה לכן מסאז'. וככה, כלי להזיז אצבע, האפקט יהיה אותו אפקט, אם לא יותר מהיר (תוך שתי שניות המסאז' יעבור מהגב לישבן, באחריות). אז אם את עושה מסאז', קחי בקלות - כל מה שאת צריכה לעשות זה רק להתיישב עליו, לתת כמה נגיעות והופה. אם לא שמעתן אף פעם את המושג "מסאז' עם happy ending" אז עכשיו אתן יודעות.

סקסטינג
זה קצת כמו להדליק את המזגן מהעבודה עם האפליקציה כדי שהבית יהיה כבר ממוזג כשאתן נכנסות, רק שזה לא המזגן, וזה מחמם. אותו. לשלוח הודעה סקסית ומפורטת יכולה להוביל להידלקות טרום המפגש, מה שיוביל לסקס ספונטני ומרגש. אתן גם יכולות לקחת את זה צעד קדימה ולשלוח תמונה סקסית בעירום חלקי או מלא. בגלל שהם נדלקים מתמונות עירום, משום מה גברים חושבים שדיק פיק זה דבר שמחרמן אותנו, למרות שעוד לא נתקלתי בבחורה שקיבלה תמונה של זין ורצה לזרועות אותו בחור. לא משנה, עם גברים זה עובד. רק תוודאי שזה מישהו שאת יכולה לסמוך עליו עם תמונות עירום דיגיטליות על המכשיר שלו.

סדין אדום
אלא אם הוא אוהד מושבע של מכבי, הצבע האדום עובד עליו כמו על שור. ממחקר שנעשה באוניברסיטת רוצ'סטר בניו יורק, בו ביקשו מגברים לדרג את מידת המשיכה שלהם לנשים שונות, הנשים שלבשו אדום בלטו בפער. יכול להיות שזה בגלל הקישור התרבותי - אדום מתקשר עם אהבה, תשוקה, יום האהבה ולנז'רי סקסי. ואפרופו אדום ולנז'רי - הכי טוב יהיה לשלב בין השניים. אתן לא באמת צריכות ללבוש סט סקסי ולא נוח כל היום, אבל ברגע המתאים אתן יכולות להוריד את תחתוני הסבתא שמגיעות עד הצלעות, ולדפוק הופעה שלא משאירה יותר מדי מקום לדמיון. תאמינו לי, ממש לא אכפת לו מה קורה מתחת לבגדים שלכן כשהוא לא רואה.

כיסוי עיניים
אבל לא את העיניים שלו, העיניים שלך. כמו שאמרנו - גברים מתגרים ממראה עיניים, ולכן לא כדאי לתת לדמיון שלהם להסתובב חופשי, כי הדמיון שלהם סתם יישב רגל על רגל ולא יעשה שום דבר מעניין. לעומת זאת, מחקרים מראים שגברים, סטרייטים והומואים, מתגרים מלראות את בת או בן הזוג שלהם בעיניים מכוסות. יש במראה הזה משהו סקסי שמדליק אותם פיזית אבל גם פסיכולוגית. חוץ מהמראה, יש משהו באלמנט השליטה שגם תורם לגירוי. הם אוהבים את תחושת החיבור והאמון שנותנים בהם כאשר העיניים מכוסות. ומאחר ואנחנו לא ויזואליות, סביר מאוד שכל המהלך הזה של כיסוי עיניים רק יתרום לשני הצדדים.

עוד בוואלה!

לא מקנאים בכם: האם אתם נמצאים במערכת יחסים לא בריאה?

לכתבה המלאה

חשיפה בהפתעה
יש משהו מאוד מגניב וסקסי בבחורה שפתאום חושפת יותר ממה שנהוג. זה קצת מרגיש כאילו הם קיבלו הצצה למקום סודי ואסור, גם אם מדובר בזוגיות של שנים. זה יכול להיות על ידי התכופפות בזמן שאתן לובשות חצאית קצרה, ונחשף לכן הטוסיק או אפילו החלק האחורי של הפות, גם אם הוא מכוסה בתחתונים. זה יכול להיות מחשוף שפתאום נהיה עמוק במיוחד, או שסתם חלצתן שד לרגע, אתן יודעות, לאוורור. כי חם. אם את כל הסיפור הזה אתן גם מצליחות לעשות במקום ציבורי - הרי זה משובח.

כן כל יום פורים
שחררו לרגע את כל מה שיש לכן בראש, ותנסו להיכנס לזה - משחקי תפקידים יכול להיות דבר מאוד מדליק, לשני הצדדים. לא משנה אם זו תלבושת של אחות סקסית, חדרנית סקסית או שאול מופז סקסית, העיקר שזו לא את. בואי, אל תיעלבי, זה אני אומרת לך, לא הוא, ואין מה לעשות, זה עובד. העמדת הפנים תורמת לחרמנות, וגיוון ביחסים ארוכי טווח זה חשוב. חוץ מזה, תודי שיש משהו ממש סקסי ב"לעשות את זה עם מישהו אחר", ועדיף שהמישהו הזה יהיה את בתחפושת של חדרנית זנותית ולא המלצרית מהבית קפה מול המשרד שלו שמתלבשת ככה ביום יום. טיפים, וזה.

פשוט תהיי בעניין
אולי לחלקכן זה לא הדבר הכי פשוט בעולם (ואז כבר צריך לעשות בדק בית או בדיקות אחרות) אבל גברים יכולים להידלק מהעובדה שפשוט בא לך סקס. אם ההתלהבות שלך היא אמיתית, לא מזוייפת (כנ"ל לגבי האורגזמות שלך), זה יהיה סקסי בטירוף עבורם. זה כל כך עושה להם את זה, שגם כשהם צופים בפורנו, הם יחפשו סרטונים בהם ההתלהבות של הבחורה תהיה כמה שיותר כנה ואמיתית - בין אם היא שחקנית טובה או אשכרה נהנית מזה, וזו הסיבה שסרטוני פורנו חובבניים כל כך פופולאריים. מישהו אמר אמצ'ורס?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully