בשמי פראגמו. חו"ל,
חו"ל

את צעירה ונועזת? שלושה ניחוחות שיתאימו לכריזמה שלך

בשיתוף פראגמו

15.9.2019 / 16:56

בושם הוא תחושה, אישיות ואופי, והוא אומר עלייך הכול מבלי שתצטרכי להגיד כלום. סדרת Signorina של פראגמו כוללת שלושה בשמים שכל אחד מהם ייחודי ושונה, עם אופי ומהות משלו, מהו הניחוח בשבילך?

לכל אישה יש בושם שהיא מרגישה שהוא "שלה", זה יכול להיות בקבוקון שהיא משתמשת בו מאז שהייתה נערה צעירה, כמה בשמים שמלווים אותה במשך שנים או ניחוח שהפך לאהוב רק לאחרונה. בין אם מדובר בבושם אחד ויחיד או כמה בשמים שמתחלפים - גם ההחלטה איזה ניחוח להתיז בבוקר או בערב נקבעת בדרך כלל על פי תחושת בטן והרצון לעטוף את עצמך באווירה שמתאימה לאותו הרגע.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

כי בושם הוא הרבה יותר מניחוח בבקבוק יפה, בושם הוא תחושה, אישיות ואופי, והוא אומר עלייך הכול מבלי שתצטרכי להגיד כלום. זו הסיבה שחשוב כל כך לבחור את הבושם הנכון עבורך - כי בהתזה אחת את יכולה לשדר רומנטיקה ורכות, שמחה נטולת דאגות או מסתוריות סקסית. אחת הדרכים הטובות ביותר לבחור בושם היא להבין את הסיפור מאחוריו. בחירת תווי הניחוח הייחודיים לכל בושם משתנה ומתאימה את עצמה לאישה שאת או האישה שהיית רוצה להיות.

סדרת Signorina של פראגמו כוללת שלושה בשמים שכל אחד מהם ייחודי ושונה, עם אופי ומהות משלו. שלושתם נוצרו בהשראת הרוח החד פעמית של המעצב סלבטורה פרגאמו, מעצב הנעליים של כל כוכבי הוליווד בשנות ה-20 שהחליט לחזור לאיטליה שם הוא המציא את עקבי הפלטפרומה וכך יצר קלאסיקה חדשנית, צעירה, מפתיעה ושיקית בעולם האופנה.

שלושת הניחוחות הייחודיים נוצרו כדי לאפשר לכל אחת לבחור את האחד שמאפיין אותה, שלושתם ייתנו לך את אותה תחושה איטלקית אותנטית מפירנצה, כל אחד עם טוויסט אחר:

בשמי פראגמו. חו"ל,
סניורינה מיסטריוסה/חו"ל

סניורינה אדפ

הבושם החדש נוצר בשביל האישה שמותחת את הגבולות. היא צעירה אך נחושה, אסרטיבית אך אדיבה, עצמאית אך רומנטית: מגוון ניגודים שאולי נראים בהתחלה סותרים, אבל בעצם עובדים בהרמוניה ומושרשים בחייה המודרניים. זו האישה שלא מתפשרת, ולא רק שלא מוכנה להתנצל על הפגמים שלה - אלא חוגגת אותם מתוך הבנה שהם אלו שהופכים אותה לכל כך מיוחדת. היא יודעת להפוך גם את הרגעים הפשוטים ביותר למיוחדים, והיא כמובן לא שוכחת לצלם אותם לרשתות כדי שגם העוקבים שלה ייהנו מהאנרגיה החיובית סביבה. הניחוח משלב בין אלמנטים פשוטים לבלתי צפויים, הוא נפתח בתמהיל פירותי של מנדרינה ואגס אדום מתובלים בפלפל ורוד ומתפוצץ עם תווים פרחוניים. בבסיס הפרחוניות העדינה נמצאים תווים עציים של סנדלווד עמוק ומאסק רענן יחד עם גלידת ג'לאטו איטלקית וחלב קוקוס אקזוטי.

אם גם את לא מוכנה להתפשר על העוצמה והעצמאות שלך ויודעת שהכריזמה שלך יכולה להקסים כל אחד - זה בדיוק הניחוח בשבילך.

עוד בוואלה!

את צעירה ונועזת? שלושה ניחוחות שיתאימו לכריזמה שלך

לכתבה המלאה
בשמי פראגמו. חו"ל,
סניורינה ריבל/חו"ל

סניורינה ריבל

סניורינה, המורדת ששמה עוטף את הסדרה כולה, הוא שם איטלקי חביב ושיקי שפירושו אישה צעירה, מסוגננת, רעננה ומלאת חיים, עם טוויסט. זהו ניחוח איטלקי נטול דאגות שנפתח עם תווי דומדמנית מתובלת בפלפל ורוד טרי שנותנים תחושת כיף ושמחת חיים עם תיבול שיקי של תווי ירקות ירוקים וטבעיים. בלב הניחוח יסמין ושושנה פרחוניים ואלגנטיים, עטופים במתיקות מפתיעה ומעודנת של פנקוטה עם מושק רך ותווי פאצ'ולי עצי מסקרנים, לאנרגיה איטלקית אלגנטית והתמכרות בלתי צפויה.

בשמי פראגמו. חו"ל,
סניורינה א.ד.פ/חו"ל

סניורינה מיסטריוסה

בושם שחוגג את הצד המסתורי של הלובשת אותו, ניחוח נועז שמשחרר את הסודות של האישה הצעירה, ומכתיב את כללי החיים שלה. פרשנות חדשנית של רכיבים בעלי גוונים שחורים, עם לב פועם ועוצמתי. הניחוח הבלתי צפוי והשובב של פטל שחור מוקרן ומואר על ידי נרולי זוהר. ניחוח פריחת התפוז מתמוסס בחושניות מפוארת עם פרחי טוברוז שיוצרים כישוף עדין ומפתה, אליהם מצטרפת מתיקות שלא ניתן לעמוד בפנייה של מוס וניל שחור ופאצ'ולי אלגנטי ומסוגנן.

פראגמו/יח"צ חו"ל
בשמי פראגמו. חו"ל,
ניחוחות פראגמו/חו"ל
מערכת Sheee, בשיתוף פראגמו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully