בר רפאלי גל גדות. GettyImages
GettyImages

גל גדות ובר רפאלי צ'ילבות? האושיות שכבר לא עוקבות

26.9.2019 / 7:41

יש כאלה שחושבים שהאינסטגרם הרס לנו את החיים, חלק חושבים שהוא שיפר אותם, כי ככה אנחנו יכולים לגלות מי הפסיק לעקוב אחרי מי ולמה. בואו נסכם שהוא בעיקר טמטם אותנו, ולהלן התוצאה:

לא בטוח ששמתם לב, אבל גל גדות ובר רפאלי כבר לא. לא שאי פעם היה בין שתיהן משהו, אבל הכוונה ב'לא' זה שהן כבר לא עוקבות אחת אחרי השנייה באינסטגרם. ובכלל, נראה שבתקופה האחרונה ממש נדפק לנו הראש מעודף השקות טכנולוגיות ששינו לגמרי את תפיסת העולם שלנו. אם ניקח למשל את אופירה אסייג שעד כתיבת שורות אלו פגועה עד עמקי נשמתה מאייל גולן כי הסיר ממנה עוקב באינסטגרם. תכלס, אפשר להבין אותה. הם היו חברים טובים וקרובים וזה היה צעד רדיקלי לאנפל אותה. ובנוסף, מבחינת אופירה האקט של גולן לא בדיוק קשור רק אליו (היי דניאל גרינברג)

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

גם אני מנהל מערכות יחסים אינסטגרמיות על מי מנוחות עד שיום בהיר אחד אפליקציה אלימה שיש לי מדווחת לי מי הסיר ממני עוקב. ותאמינו לי, זה די מבאס לקום בבוקר ולקבל בעדכונים של האייפון את העובדה שאיזה חבר אינפל אותך. אם אגלה שזה חבר קרוב, בדיוק כמו אופירה, איעלב. אני אמנם מתבייש בעובדה הזאת אבל בו זמנית חי איתה בשלום כי אני יודע שאני לא הולך לשנות את ההרגלים שלי בזמן הקרוב, או יותר נכון, אני לא חושב שאני יכול.

כי בדיוק כמו כולנו, גם אני נדפקתי מהשפע של הציוויליזציה המערבית. אבל מצד שני, הודות לשלל הטכנולוגי שמוגש לנו על בסיס דקתי, אנחנו יכולים לגלות על "ריבים" של אנשים באמצעות האינסטגרם. ולא רק - גם חברויות, אינטראקציות, אינטרסים ועוד דברים שמסייעים לנו לאבחן את המציאות. אם בעבר ריבים של סלבס היו מתפרסמים בעיתוני רכילות, כיום לא צריך שום דבר חוץ מסמארט פון וכמה אפליקציות.

הקרדשיאנס לא סולחות ולא שוכחות

צ'ילבות עם פילטר - המצעד

גל גדות ובר רפאלי
לא צריך אינסטגרם בשביל להבין שגל גדות ובר רפאלי לא ממש חברות. לא מעט סבורים שמדובר בקנאת הוליווד של רפאלי כלפי גדות שלגמרי נתנה בראש וגרמה לכל העולם להתאהב בה. אבל הרי היא בעצמה הצליחה ועשתה רעש וכותרות בעולם. אבל בעולם שלה נמצאים מספיק דפוקים כמוני שיעדכנו אותה מי עוקב אחריה ומי כבר לא. נכון לתאריך 21.09.19 (בערך) השתיים כבר לא עוקבות אחת אחריה השנייה. מי אינפלה ראשונה? לא ברור. אבל מי שאשם בכל זה, זה כנראה אנחנו. לפני כמה חודשים, התקשורת טרחה לעדכן את בר רפאלי שקים קרדשיאן ווסט הפסיקה לעקוב אחריה. אני סבור שמאז, בר רפאלי הרבה יותר ערנית למי עוקב אחריה ומי לא. ובכלל, נראה שחשבונות האינסטגרם במשפחת רפאלי לא משעממים אף פעם. גם ציפי רפאלי אינפלה לאחרונה את כל העוקבים שלה חוץ ממשפחתה ואת העמוד של קרולינה למקה.

משפחת קרדשיאן-ג'נר וג'ורדין וודס
כולנו זוכרים את הריב המתוקשר של ג'ורדין וודס - ה-BFF לשעבר של קיילי ג'נר ומשפחת קרדשיאן ג'נר. בקצרה, ג'ורדין התמזמזה במסיבה עם טריסטן תומפסון בן זוגה לשעבר ואב בתה של קלואי קרדשיאן, היא עשתה זאת מול חברות של המשפחה - אחת מהן היא לארסה פיפן, גרושתו של שחקן הכדורסל סקוטי פיפן, שראתה הכל. בקיצור, כמה שעות אחרי הבלאגן, הראשונה שאינפלה את ג'ורדין הייתה קים, כעבור כמה שעות קורטני, יום אחרי קלואי, לאחר כמה שבועות קריס וקנדל ולא מזמן, קיילי (כן אני פסיכופט שעקב אחרי השיט הזה). אגב, ג'ורדין עצמה עדיין עוקבת אחרי קיילי וקנדל. בזכות האינסטגרם, קיבלנו אישור לבגידה כאשר בנות קרדשיאן וחברותיהן הגיבו בכל מיני עמודים נגד ג'ורדין, עשו לייקים לעמודים שמשחירים לה ובקיצור, קברו לה. אבל אל תדאגו לוודס, היא ממש בסדר. אחרי הכל היא אחיינית של וויל וג'יידה סמית' ולפי עמוד האינסטגרם שלה המונה יותר מ-10 מיליון עוקבים נראה שהיא דוגמנית פלאס סייז מצליחה ועובדת. האם אי פעם משפחת קרדשיאן תסלח לוודס והיא וקיילי יוכלו לחזור להיות חברות? ימים יגידו.

קארדי מדברת על האירוע

לא נעים לקבל פלטפורמה בפנים

קארדי בי וניקי מינאז'
טוב, פה לא מדובר בריב אינסטגרם קלאסי. לעומת בר רפאלי וגל גדות, לא מדובר בחשד לקנאה אלא בעובדה. אני אומר את זה בלב כבד כי אני מאוד אוהב את ניקי מינאז' אבל חוסר הביטחון שלה לגבי קארדי בי קצת מוריד. אז ככה - לפני כמה חודשים היה מכות.
זה קרה במסיבה של ההרפרס בזאר בניו יורק. קארדי בי ניסתה לתקוף את ניקי מינאז' ואפילו זרקה לכיוונה נעל. היא לא הצליחה לפגוע כי החבורה של מינאז' בלמה אותה ואפילו הותירה לה בלוטה במצח. הסיבה לריב הייתה שניקי ביקרה את האימהות של קארדי ודיברה על הבת שלה דבר שגרם לקארדי להתפלפ לחלוטין. אח"כ זה גלש לסרטוני אינסטגרם שבהן קארדי הסבירה למה היא התנהגה כך ואת דעתה המאוד ספציפית על ניקי מינאז'. נראה שניקי מינאז' חסרת ביטחון ומפוחדת מול ההצלחה של קארדי בי וחוששת שקארדי תהפוך לראפרית הכי טובה בעולם. היא כבר בדרך לשם.

עוד בוואלה!

זה כן הגיל, וגם התרגיל: מצעד הקוגריות הלוהטות בישראל

לכתבה המלאה

וויני הארלו כבר לא צריכה טובות מאף אחד

וויני הארלו וטיירה בנקס
הסופר מודל ווני הארלו התחילה את הקריירה שלה בתוכנית אמריקן נקסט טופ מודל לאחר שטיירה בנקס גילתה אותה דרך האינסגרם. הארלו הודחה מהתוכנית אבל הצליחה יותר מכל המשתתפים שהתחרו איתה. לא מזמן הייתה בתוכנית אירוח ואמרה שלתוכנית אין קשר להצלחתה או להצלחה של אף דוגמנית. טיירה הגיבה ברוגע ואמרה שהיא לא כועסת על אף דוגמנית שלה אבל כן ציינה את העובדה שהיא גילתה אותה באינסטגרם ובזכות זה קיבלה חשיפה. בפועל, טיירה כבר לא עוקבת אחרי הארלו ואחרי הראיון של טיירה גם הארלו הפסיקה לעקוב אחריה בחזרה.

וויני הארלו מדברת, טיירה בנקס עונה

רוסלנה רודינה ודניאל גרינברג:
רוסלנה רודינה לא אוהבת את דניאל גרינברג. אולי זה קשור איכשהו לעובדה שהיא יוצאת עם האקס שלה ואבא של בנה אייל גולן. אבל מה שגרם לרוסלנה להתפלפ באמת על גרינברג זאת העובדה שגרינברג העלתה לאינסטגרם שלה סטוריז עם תמונות שלה ושל יאן בנה. מובן שליאן יש אבא, שגם לו חלק בהחלטות שקשורות אליו, אבל בואו נגיד שהפרידה של רודינה וגולן לא נגמרה ממש טוב בלשון המעטה, ועל מנת לשמור על הסדר הטוב היה שווה לגרינברג להוריד הילוך ולא ללחוץ על פצעים. כמובן שהן לא עוקבות אחת אחרי השנייה באינסטגרם.

דווקא לאילנית לוי ממש לא אכפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully