דרור רפאל. ניר פקין
ניר פקין

בעלך מהמם כחברה טובה? ליתר ביטחון, בדקי אם הוא בארון

2.10.2019 / 10:14

לדעתנו בעל גיי זה החלום, ודי בטוח שנשים שנשואות לסטרייטים לא מלקקות דבש כל בוקר וערב, אבל מצד שני, כל אחת רוצה לדעת למי היא נשואה - ואם לנינט וזה קרה, מי אנחנו שנהיה שאננות

שמועות ה"הוא בטח גיי" הן עניין יומיומי בארצינו הקטנטונת. כל כמה ימים מתפרסמת שמועה על מפורסם זה או אחר שאומרת שהוא גיי, וזאת למרות שהוא נשוי עם ילדים וסופר מאצ'ו. אז כולנו כבר יודעות שזה לא אומר כלום, ולפעמים גברים יוצאים מהארון מאוחר יותר בחייהם, בין אם כי לא היה להם אוץ קודם, ובין אם הם גילו את זה בעצמם רק עכשיו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אף פעם אין לדעת מה מתוך הקשקשת ששומעים נכונה, אבל מה שכן, לפעמים יוצא לנו גם לשמוע על מקרים שבהם אכן מסתבר שהוא גיי או דו, והאשה שאיתו לא ידעה. כמו למשל במקרה נינט-רן, דרור רפאל. אז היום התכנסנו לדבר עלייך, ועל העובדה שיש מצב שאת מנהלת מערכת יחסים עם גיי, או לפחות בי-סקסואל, ולא יודעת את זה. הנה כמה רמזים שכדאי לך לשים אליהם לב:

סימן 1: הטלפון שלו הפוך, אפל וסודי
לא הייתה לך גישה, אין לך גישה וגם לא תהיה לך גישה אליו. רוב הזמן הוא יגיד לך שהוא עסוק בעבודה ושיש לו פרויקטים על הראש והטלפון שלו הוא מחוץ לתחום, צריך להישאר פנוי, ויש שיחות עבודה רגישות שבשבילן הוא חייב לצאת מהחדר ולחזור סמוק אחרי רבע שעה. הוא תמיד איתו, הטלפון תמיד נעול, תמיד חשוך - אשכרה מראה שחורה.
שימי לב שגם כל צעד שלו לשירותים, למטבח או לכל מקום, הטלפון איתו, כמו עוד איבר מגופו. כמובן שגם לילדים אין גישה לטלפון כי הם עלולים "לפגום לו בעניינים שקשורים לעבודה". אז העבודה היחידה שלו היא עבודה בעיניים כי רוב הסיכויים שבזמנים האלו הוא מחפש ממוקמים דיסקרטיים באטרף. אגב, זהו כינוי גנרי באפליקציה לגברים נשואים בארון, ותחשבי כמה כאלה יש, שהיה צריך להמציא להם שם.

סימן 3: הוא אנטי העיר הגדולה
כל פעם שאת רוצה לצאת למסעדה, סרט או בר בתל אביב, הוא אומר לך כמה הוא לא סובל את תל אביב ואת כל הבלאגן פה. אין פה חניה, יש יותר מידי אנשים ויש פה רעש, והוא בכלל בן אדם של שקט - דבר שלא ידעת ועד עכשיו את מנסה למצוא לו עדויות. ואת צודקת - בתכלס, הוא בחרדות תמידיות שתשבו בבראסרי והוא יראה מולכם את אחד מעשרות הגברים שהעמיס בזמן שסיפר לך שהוא "בעבודה", כי כנראה שדבר כזה קרה לכם בעבר ומאז הוא נמנע מיציאות לעיר הגדולה. הבילויים האהובים עליו בחברתך הם מפגשים עם חברים בבית או ליד כור מחצבתכם. גדרה, או חדרה.

סימן 2: אתם עושים אהבה, לא סקס
זה לא שאתם לא שוכבים, אתם כן, וזה אפילו טוב. את בטח אומרת לעצמך שאין מצב שאחרי סקס כזה הוא גיי. אז יש מצב. שאלה - מי יוזם רוב הזמן את הסקס ביניכם? נכון שבכל רגע נתון הוא יעדיף לראות סרט ביחד/להתכרבל/ או "לפנק אותך באיזו מרגריטה"? שימי לב, אם הוא מתחמק בתירוצים של עייפות, עבודה, חיים אינטנסיביים, לחץ, חרדה וכו' יש מצב שהוא דובר אמת, אבל גם לא מן הנמנע שהוא פשוט לא נמשך לנשים. או לפחות הרבה פחות מלגברים. בנוסף, אם קורה הרבה שבמקום חדירה מלאה הוא מבקש ממך למצוץ לו, או שאם כבר אתם שוכבים הוא מתעקש להפוך אותך, צריכה להידלק לך נורה אדומה. שימי לב ליחס שלו כלפי שאר האיברים בגוף שלך שבמהלך מערכת היחסים שלכם הפכו לסוג של דוממים. את בטח תוהה איך הוא מצליח בכל זאת לקיים איתך סוג של יחסים? ובכן, חיטוט במגירה הסודית או בארנק שלו (בזמן שישן) ואולי יניב מגשית של סילדנאפיל. שזה השם הגנרי של תרופות הזקפה למינהן. כי אם כבר אנחנו כאן, למה שלא נלמד מילים חדשות?

סימן 4: האלגוריתם שלו מפליל אותו
דרך טובה לגלות מה קורה אצלו בפנים היא להיכנס לפרופילים שלו במדיה החברתית (שתהפוך למדיה חרדתית אחרי שתעשי לו סטוקינג באינסטגרם). ריגול קליל ומאד תמים יכול לגלות לך לא מעט. מאחר והוא פרנואיד לא יעזור לך לבדוק אחרי מי הוא עוקב ולמי הוא נותן לייקים. אבל כשתפתחי את האינסטגרם, למשל, שימי לב מה האלגוריתם מציע לו, שמבוסס על הרגלי הצפייה שלו, מן הסתם. במידה ותראי גברים שרירים שמצולמים חושפני אז... את יודעת.

עוד בוואלה!

הקשר בין ההרגלים המיניים שלך לבין הריחות שאת אוהבת

לכתבה המלאה

סימן 5: את הומואית בעצמך
את דיווה. את אוהבת הומואים, הם אוהבים אותך, ואת מוקפת בהם יומם וליל. כמובן שאת דוברת הומואית שוטפת וכל הסביבה שלך היא הומואית. את מתחילה את היום שלך בג'ים בסשן אימוני כוח, אחר כך הולכת לעבודה השווה שלך, שגם שם מוקפת הומואים, בהפסקת הצהריים מדברת הרבה על פחמימות, וכמובן על בגדים. את בזבזנית כרונית שיודעת ליהנות מהחיים, וכשמגיע הוויקנד, את מרימה במסיבת גייז עם כל החברים שלך, שהוא כמובן מסתדר איתם מדהים. גייז אוהבים דיוות חזקות ועוצמתיות, וזו הסיבה שבן זוגך הגיי בארון נמצא איתך - כי הוא אוהב להיות איתך, לדבר איתך, ולבלות איתך, ובאיזשהו מקום באחורי הראש שלו הוא גם יודע שאם היית מגלה את הסוד שלו, היית בסופו של דבר מקבלת אותו באהבה. ובצדק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully