בחורה כועסת. ShutterStock
ShutterStock

לא סבבה, רק באסה: מסתבר שגם גברים מזייפים, וזו הסיבה

4.10.2019 / 9:02

ידוע שנשים מזייפות אורגזמה, מכל מיני סיבות - החל מרצון לרצות את בן הזוג או רצון לסיים את האקט מהר יותר. מה מסתבר? שגם גברים יכולים לזייף אורגזמות. הנה הלמה, ובעיקר האיך

אז כן, עם כמה שזה נשמע לנו מוזר או בלתי אפשרי, מסתבר שגם גברים מזייפים אורגזמה, ויותר ממה שאתן חושבות. מעבר לעובדה שזה גורם לנו לרצות לראות ביצוע גברי לסצנה המפורסמת מהסרט "כשהארי פגש את סאלי", זה גורם לנו לתהות למה הם בכלל עושים את זה, כי הרי ברור לנו שבכל מה שקשור לסקס, ידם של גברים על העליונה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אנחנו צריכות להפעיל ריכוז, להיות במצב רוח מאוד ספציפי ומסויים, אחרי כוס יין אחת, אבל לא שתיים, כי אז אנחנו עלולות לאבד את זה, ואנחנו צריכות להיות ממש מגורות, רק אז אנחנו - אולי - עשויות לגמור. בינתיים, הגברים צריכים לחשוב על כדורגל כדי לא לגמור מהר מדי. ובכל זאת, גברים מזייפים, ואפילו לא מעט מהם. ממחקרים עלה שבין 25-27% מהגברים זייפו אורגזמה, או שעדיין עושים זאת.

זוג במיטה. ShutterStock
זוג במיטה/ShutterStock

למה?
האמת שהסיבות שבגינן גברים מזייפים אורגזמה לא שונות מאוד מהסיבות שלנו. לוקח להם יותר מדי זמן לגמור או שהם בטוחים שהם לא הולכים לגמור הפעם. סיבה נוספת היא שהם איבדו את החשק לסקס (כן בנות, זה קורה גם לגברים). הם יכולים לאבד עניין, לאבד זקפה ופשוט לרצות שזה יגמר, כדי להתפנות לעשות משהו אחר. זיוף יכול גם לנבוע מעייפות או תחושת מיצוי, או אפילו להיות אקט של התחשבות בבת הזוג - לפעמים גברים מזייפים אורגזמה פשוט כי הם לא רוצים להעליב. כאמור - הסיבות דומות מאוד לסיבות הנשיות לזיוף אורגזמה.

איך?
לנו אין בעיה לזייף אורגזמה, כיוון שכל מה שצריך מסתכם בכישרון משחק בינוני מינוס. אצל גברים כל העסק הופך ליותר מסובך, כיוון שהוא כולל גם לא מעט, איך לנסח את זה בעדינות - פירוטכניקה, או "ראיות מוצקות" (אם זה לא היה ברור, אני מתכוונת לשפיך). אז מסתבר שזה אפשרי וגם לא מאוד מסובך. למשל, אם מדובר בסקס עם קונדום זה ממש לא ביג דיל. פשוט לוקחים את כל העסק לשירותים וקוברים את הקונדום הריק בתוך הפח ומעלימים את הראיות. אף אחת לא אמורה לחשוד. כעת, כל מה שנותר לעשות הוא לזייף את התנועות והקולות של אורגזמה גברית, שביננו, אפילו כישרון משחק מיוחד לא צריך פה. כל מה שצריך הוא לגייס את הפרצוף הכי מוזר שעולה על הדעת, להשמיע כמה נהמות של דוב שנלכד במלכודת, ו-וואלה, קיבלתם לכם אורגזמה גברית מזויפת למהדרין.

זוג במיטה. ShutterStock
צילום: שאטרסטוק/ShutterStock

אורגזמה יבשה
אגב, גם בלי קונדום אפשר לזייף אורגזמה בלי הרבה מאמץ. אם מעורב באקט הרבה חומר סיכה או שהמקום פשוט רטוב באופן טבעי, קל להתבלבל ולחשוב שיש שם גם נוזל זרע שמעורב באירוע. אבל יש גם מצב אחר, שבו אשכרה יוצא חומר שהוא נוזל דמוי זרע, והגבר לא חווה אורגזמה בכלל. למעשה, מחקר שנערך באוניברסיטת טקסס מצא כי אצל אחד מכל ארבע גברים נפלט חומר שאינו זרע במהלך סקס וגינאלי, אז להם יהיה אפילו יותר קל לזייף. קיים גם מצב הפוך בו הגבר גומר (על אמת) בלי לשפוך בכלל.

"אורגזמה יבשה" זה נקרא, או שפיכה הפוכה, וזה קורה כאשר השפיכה עוברת לשלפוחית השתן במקום לצאת מהפין במהלך אורגזמה. זה לא קורה סתם, אלא בדרך כלל אחרי לאחר מחלה ממושכת או תופעות לוואי של תרופות, שגורמות לרפיון ותפקוד לקוי של השרירים האחראים על הוצאת השפיכה. אז בגדול, עדיין יש אורגזמה, פשוט לא יוצא יותר מדי זרע, או בכלל, אבל ההנאה זהה לאורגזמה רגילה, רק לא בדיוק עוזרת להתרבות.

ההשלכות
חשוב שתדעו, שבדומה לזיוף אורגזמה הנשית, גם לזו הגברית יכולות להיות השלכות שליליות על מערכת היחסים שלכם, אז אם אתן קולטות את בן הזוג מזייף אחת כזאת, כדאי לקחת אותן בחשבון: הלחץ שגורם לנו לזייף נוצר עקב האשלייה שלנו שהסקס יכול להיחשב טוב רק כשהוא נגמר באורגזמה, על אחת כמה וכמה אם היא מתרחשת בו זמנית אצל שני בני הזוג - אבל זיוף אורגזמה יכול לגרום לחוסר אמון בין בני הזוג, ואפילו להעליב את הפרטנר (כי מה באמת היינו חושבות על עצמנו אם היינו מגלות שבן הזוג שלנו מזייף?).

התפיסה הזאת, שבה אורגזמה היא השיא וחייבים להגיע אליה בכל מחיר, למעשה גורעת מכל היתרונות האחרים שיש לסקס: חיבור, חושניות ואינטימיות. סקס יכול להיות מדהים גם אם אף אחד מבני הזוג לא מגיעים לאורגזמה. כשמבינים את זה, יורד הלחץ מהמירוץ הזה לנקודת הסיום, ואפשר לחוות את שאר היתרונות הקיימים במגע מיני.

ואם תפסתן את הגבר שלכן מזייף, אל תהיו כל כך קשות איתו. תבינו, זו לא אשמתו המלאה - יש משהו בחברה שלנו שמקדש מודל אחד של גבריות, בה הגבר הוא חזק, תמיד עומד לו והוא חייב לגמור, אחרת שוויו כגבר עומד למבחן. אז קחו את הזיוף הזה כהזדמנות לדבר על הסיטואציה ולברר מה באמת עושה לו נעים, כדי שהוא לא יצטרך להרגיש שהוא מחוייב לזייף אורגזמות יותר, בדיוק כמו שהייתן רוצות שייתייחסו אליכן אם המקרה היה הפוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully