שירי ולירן חתונה ממבט ראשון. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
צילום מסך/מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

חתונה ממבט ראשון: למה שירי ולירן נפרדו אחרי שנה?

19.10.2019 / 23:00

אחרי שבניגוד לכל הסיכויים שירי ולירן היו בזוגיות מאוהבת שהחלה בתוכנית "חתונה ממבט ראשון" ונמשכה קרוב לשנה, התפרסמו דיווחים שאומרים שהם החליטו לפרק את החבילה. למה, ומה זה אומר על הפורמט שזו היתה הצלחתו היחידה? קארין ארד מעלה כמה תהיות

בצער רב וביגון קודר גיליתי מידיעה של "העלוקה", ששירי ולירן, התקווה הלבנה הגדולה שלי מהעונה הקודמת של חתונה ממבט ראשון, ובכלל, כי ההצלחה שלהם להתחבר ולהתאהב, למרות הסלידה של שירי מכל הרעיון במשך התוכנית, חיממה לי את הלב ונתנה לי תקווה, נפרדו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראיתם?

ספקולציה 1: אפקט השחיקה
לא נותר לי אלא לשבת פה ולהתבאס מהידיעה הזאת, וגם, כמובן, להפליג בספקולציות עם עצמי, ולנסות לנחש למה זה קרה. יש כמה אופציות. הראשונה היא כמובן, הברורה מאליה - קרה להם מה שקרה לי ומה שקרה לכם בכל מערכות היחסים שלא הצליחו - ההתאהבות וההתלהבות של ההתחלה דעכו אחרי כמה חודשים של טירוף חושים וסקס מעולה, ויום אחד, אחרי לילות רבים שבהם הם חזרו הביתה, ראו טלוויזיה והלכו לישון בלי סקס, מפנים את הגב אחד לשנייה, הם התעוררו באיזה בוקר, הסתכלו אחד על השני ושאלו את עצמם מי זה האדם הזר הזה שיושב במטבח ולועס בקול רם, או מרשרש בקול רם מדי בעיתון. ברור שלירן קורא עיתון. הוא אולד סקול. הוא בטוח אוהב לדפדף.

שירי ולירן. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
שירי ולירן/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

ספקולציה 2: אפקט הוליווד
אי אפשר לשכוח ששירי ולירן התחילו את מערכת היחסים שלהם מול עשרות אלפי צופים, ושאת כל החודשים הראשונים שלהם ליוו עשרות מצלמות. להתחלה כזאת יש יתרונות וחסרונות. מצד אחד היא מכריחה אותם לנסות, ולהיות ביחד לפחות עד תום הצילומים, כמו שני אנשים זרים שנתקעו יחד במעלית ואין להם ברירה אלא ללמוד להכיר זה את זו ולפתח אינטימיות. מצד שני, זו התחלה על סטרואידים, והרגשות שהתפתחו בינהם במהלכה הם רגשות שלא בהכרח אפשר להתייחס אליהם כאל התאהבות טבעית - מאד הגיוני שאחרי שהמצלמות הלכו והדחיפה שנתנו להם, פעם אחת מצד ההפקה, ופעם שנייה מהצד שלנו, המעודדות עם הפונפונים שהריעו להם בכל פעם כשהתנשקו, נתנו להם את הכוח שהיו צריכים כדי להמשיך להתרגש זה מזו, קצת יותר מאשר זוג רגיל שמנהל את השגרה שלו ללא מעריצים. ברגע שהמצלמות נעלמו ואנחנו חזרנו לשגרה, גם השגרה שלהם התחילה, והפעם על אמת. הזוג שהיה רגיל לליווי צמוד, נותר פתאום לבד, עם המכסה של האסלה שנשאר למעלה, עם הנזיפות של "למה אתה לא מרים את הגרביים שלך מהרצפה אחרי האימון" ועם הערבים המשמימים מול הטלויזיה, והם קלטו שהם לא מסוגלים להתמודד עם זה באמת.

ספקולציה 3: אפקט הפלייר
לירן לוי הוא הכל חוץ מדוש, את זה אנחנו יודעים. מצד שני ראינו לא פעם גברים טובים ממושבים רגועים בצפון שעוברו לתל אביב ועולה להם. מה זה עולה להם, אמאל'ה. פתאום הם קולטים שיש הרבה דגיגוניות בים, ונכנסים לסרט שהם יכולים להשיג יותר טוב. עכשיו, נכון, זו תמיד אופציה סבירה, שיש מישהי יותר טובה אי שם בחוץ, וגם אם לא, האפשרות יכולה לסחרר את ראשו של כל זכר, במיוחד אחד כזה שעבד כל כך קשה כדי להשיג את הבחורה. יכול להיות שלירן קלט פתאום שיש בחורות מחוץ למערכת היחסים שלו, שלא רק שהוא לא צריך לעבוד קשה כדי להשיג אותן, אלא שהן מוכנות לעבוד כדי להשיג אותו. יש בזה משהו משכר, למרות ששקרי, כי בסופו של דבר, גם אם זה לא נראה ככה בהתחלה, כל הבחורות בסופו של דבר דורשות עבודה. בואו נגיד ככה - אם בעוד כמה שבועות נגלה שהוא יוצא עם מישהי חדשה, תהיו בטוחים שהוא הכיר אותה לפני.

שירי ולירן. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
שירי ולירן/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

ספקולציה 4: אפקט ההתהפכות
כולנו מכירים את היוצרות שמתהפכות, וזה מקרה קלאסי - אחרי שבמשך הרבה מאד זמן לירן היה זה שרדף, הכיל, ורצה יותר ממנה, קרה הלא ייאמן והיא התאהבה בו. נדמה לי ששמעתי אותה אומרת עליו אפילו שהוא אהבת חייה. זה שינוי קיצוני בהחלט. בהתחלה הוא בטוח היה בעננים, כמו כל אחד שקיבל את מה שרצה, או את מה שחשב שרצה. אישית אני תמיד חושדת בגברים האלה שמתלהבים יותר מדי חזק על ההתחלה, לפני שיש להם מספיק נתונים. אתם מכירים את אלה שישר לוקחים אותך להורים, ישר רוצים לראות אותך כל יום, ובאופן כללי מגזימים? לירן היה בדיוק כזה.

הבעיה עם המגזימים היא שההתלהבות המוגזמת הזאת היא טקטיקה שהם משתמשים בה, לא תמיד במודע, כדי לכבוש, ולפעמים (לרוב) כשהבחורה נותנת לחומות שלה לרדת ומחליטה לתת אמון ולהיפתח, הם לא כל כך יודעים מה לעשות עם כל האהבה, הפרגון והנידיות שיוצאים ממנה. יש סיכוי שאחרי ששירי נתנה לעצמה להתמסר, וממה שראינו בתוכנית, שירי היא אדם טוטאלי, לירן פתאום לקח צעד אחורה, כי איזור הנוחות של גברים כאלה הוא דווקא מה שנראה לנו כמו קושי גדול - להם נוח להיות אלה שרוצים יותר, אלה שרודפים, ואלה שנותנים, ולרוב קשה להם להתמודד עם העובדה שקיבלו מה שרצו. כי מה שהם באמת רצו היה המרדף - הם מכורים לכמיהה ולהערצה של אישה בלתי מושגת, ולכן מעלים אותה על נס. אישה אמיתית, ביום יום, בבית, קצת פחות מלהיבה אותם.

ספקולציה 5: אפקט המחויבות
הסיבה האחרונה שעולה בדעתי היא שעם כל הכבוד לחתונה מזוייפת ולדיבורים על חתונה אמיתית וילדים, בסופו של דבר זה הכל קשקושים. כשמגיעים לתכל'ס, לחיים האמיתיים, להצעת נישואים אמיתית, ולמה שזה אומר - חיים שלמים ביחד, מחוייבות אמיתית, יום יום, שגרה, ילדים, חיתולים וכלב שצריך לטייל איתו, זה כבר משהו אחר לגמרי. יכול להיות שאחד מהם פשוט לא עמד בלחץ של הציפייה לשים את הכסף איפה שהמילים היו, ושהזוגיות שלהם התפרקה מהסיבה הכי פרוזאית ומעצבנת שיכולה להיות - מישהו מהם קיבל רגליים קרות, ולא הצליח להביא את עצמו להתחייב עד הסוף.

ואחרי שאמרנו את כל זה, ספקולציות בלבד, כמובן, אני רק אגיד עוד דבר אחד. איזה באסה! כל כך שמחתי לראות אותם יחד, ובאמת באמת קיויתי לראות אותם מתחתנים וחיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. נו שוין, עכשיו אני לפחות יכולה לחזור להיות צינית וממורמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully